Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:42

Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen  [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Enorme mazzel 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
torig schreef:
Porsche 944 schreef:
als je begrijpt wat ik bedoel....

Volkomen.

Dat wordt dan weer afgestraft in de pintenbarometer. Ik verklaar me nader. De schalen zijn:
- Met die gast zou ik wel nog een pint kunnen gaan pakken.
- Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang.
- Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang & hopelijk kom ik geen bekenden tegen.
- Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar enkel als ik met zijn TT mag rijden én hij betaalt.
- Met die gast mag het azijn zijn dat we zuipen, 't wordt wel lachen.

Laat ons zeggen dat hij bij mij zelfs niet in een van die schalen terechtkomt :mrgreen:
(even buiten beschouwing gelaten dat ik niet echt een bierdrinker ben :lol: )
Ofte: de interessante posts lees ik graag, de egoboostende lees ik zonder mij te ergeren. Als hij dat nu nodig heeft :roll:
Langs de andere kant heeft hij mij noch wat te bewijzen, noch verantwoording af te leggen.

Ik drink ook geen bier, erger me ook nergens aan maar vind het wel vermakelijk dit, en geef toe.. daarom zijn we toch allemaal hier :wink:

22 mei 2008 17:14
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Super Junkie
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
Bericht 
Erheen rijden, en een jeugdige porscheforumfotograaf meenemen! Inderdaad priceless. :lol: :lol: :lol:

22 mei 2008 17:15
Profiel
PorscheForum Junkie
Achter de duinen.
Bericht 
Porsche 944 schreef:
Oja, foto's met mij erbij komen nog :wink:

Tuurlijk :wink:

22 mei 2008 17:16
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
Eric schreef:
Porsche 944 schreef:
Oja, foto's met mij erbij komen nog :wink:

Tuurlijk :wink:

w8 maar, morgen kom ik thuis van school :wink:

lol

22 mei 2008 17:18
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk :mrgreen:

Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Jullie willen wat en dat betekent DOKKEN!

Wat ik voorstel:

1. een dagje landgoed ergens in Midden Nederland of de Ardennen.
2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must!
3. er mogen foto's gemaakt worden.
4. jullie tekenen allen een contract mbt beeldrechten en copyright.
5. alle kosten inclusief omzetderving komen voor jullie rekening.
6. deadline: ivm planning en naderende vakantie dienen voorstellen uiterlijk zaterdag voorgelegd worden. Vanaf 1 juni lig ik onder de palmbomen. :P

Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken).

Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:18, in totaal 3 keer bewerkt.

22 mei 2008 17:32
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
Bericht 
ECT schreef:

Wat ik voorstel:

2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must!

Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta.

Mogen ze je dan ook aanraken, of is dat extra?

22 mei 2008 17:34
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Devils son schreef:
Mogen ze je dan ook aanraken, of is dat extra?

:lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen:
(droog :thumright: )

22 mei 2008 17:35
Profiel
Bericht 
:roll:

Liever niet. Creeer liever afstand. :lol:

Vergat mijn PA! Ook zij houdt van het goede leven :twisted:

Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 17:36, in totaal 1 keer bewerkt.

22 mei 2008 17:35
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Knabbel knabbel.... Ga door!!!!!!

@DS :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

22 mei 2008 17:38
Profiel
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
torig schreef:
Porsche 944 schreef:
Zelf ken ik de oudere modellen niet zo goed, maar vorig jaar ben ik een nieuwe Cayman S gaan configureren bij mijn Porsche dealer. (heb na 5d de bestelling geannuleerd omdat ik tot besef ben gekomen dat 83k voor een Cayman S echt veel geld is, :

oeps..... :pale: als we toch over geld praten....was in ieder geval geen 83K....bij mij, maar heb deze dan ook niet geannuleerd; voelde erg goed kan ik zeggen... 8) 8) :lol: :lol: .

22 mei 2008 17:39
Profiel
Volkswagen 356 Kever Cabrio
Brecht Antwerpen België
Bericht 
ECT schreef:
Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk :mrgreen:

Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien.

Wat ik voorstel:

Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken).

Nu puur zakelijk, vind het wel erg dat je als goed zakenman omzetderving zou leiden door een dagje vrijaf :idea:

ECT dringend werken maken van je structuur :salut: :lol:

Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.

22 mei 2008 17:50
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Newt schreef:
oeps..... :pale:.

Niks oeps. Er is een verschil tussen kunnen en kunnen maar je "bezinnen".
Het was als 25 jarige geen straf om nog een jaartje Boxster te rijden en meer zekerheid (=reserves) aan te leggen, om dan nu naar een 2002 996 te gaan (ook zeker geen straf op 26).

Dus heb ook nergens spijt van 8) (de verdere uitleg staat in een PB, omdat we toch wel erg off-topic aan het geraken zijn).

22 mei 2008 17:59
Profiel
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
$TEEF schreef:
Citaat:
voel wel weer een peter r de vries mail aankomen...gezien de kant dit opgaat..

Vanuit de kant van de moderators is mij "vriendelijk" doch dringend verzocht dit soort zaken niet meer te onderzoeken :wink:

Jullie zoeken het zelf maar uit :thumleft:

Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 22 mei 2008 18:24, in totaal 2 keer bewerkt.

22 mei 2008 18:11
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-993 cabrio ex-996 cabrio ex-996 turbo ex-Cayenne S ex-Panamera S 993 cabrio Haarlem
Bericht 
Ik ga heerlijk in de st**t zakken! Alleen schrijf je strand met een "D" ECT. Wel een beetje op je spelling letten.

Rottig voor je dat je zoveel moet werken.

22 mei 2008 18:14
Profiel
PorscheForum Rakker
993tt, 993 cabrio TOTMBO:964
Bericht 
Afbeelding
Afbeelding

22 mei 2008 18:23
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
Papendrecht
Bericht 
torig schreef:
Newt schreef:
oeps..... :pale:.

Niks oeps. Er is een verschil tussen kunnen en kunnen maar je "bezinnen".
Het was als 25 jarige geen straf om nog een jaartje Boxster te rijden en meer zekerheid (=reserves) aan te leggen, om dan nu naar een 2002 996 te gaan (ook zeker geen straf op 26).

Dus heb ook nergens spijt van 8) (de verdere uitleg staat in een PB, omdat we toch wel erg off-topic aan het geraken zijn).

ontvangen en gelijk heb je! :D

22 mei 2008 18:23
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
ECT schreef:

Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Jullie willen wat en dat betekent DOKKEN!

Wat ik voorstel:

6. deadline: ivm planning en naderende vakantie dienen voorstellen uiterlijk zaterdag voorgelegd worden. Vanaf 1 juni lig ik onder de palmbomen. :P

hahahahahahahahahahahahahaha meer heb ik niet te zeggen...

oja newt
dat van die cayman had ik ook van iemand anders gequote, dus nu niet allemaal denken dat ik daar iets mee te maken had haha je weet maar nooit

@ECT: zit jij toevallig in de gouden kooi en ben je pas "getrouwd" ? :lol:

22 mei 2008 18:25
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
ppp 356 schreef:

Nu puur zakelijk, vind het wel erg dat je als goed zakenman omzetderving zou leiden door een dagje vrijaf :idea:

ECT dringend werken maken van je structuur :salut: :lol:

Paul, je bent toch ondernemer!?!

Wat is de basis van zakendoen: de kunst van vraag en aanbod creeren.
De vraag is groot en het aanbod is 1 persoon! Als je een beetje slim bent ga je daar een slaatje uit slaan. Het is het nuttige met het aangename verenigen :idea: => dus..... als een stelletje "idioten" mijn dagomzet willen genereren terwijl ik lekker relaxt zit te eten dan zeg ik daar geen nee tegen.. :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:34, in totaal 1 keer bewerkt.

22 mei 2008 18:31
PorscheForum Rakker
993 C2
Bericht 
Priceless dit! :D

Maarre misschien zou een ect'tje wel op z'n plaats zijn? :cheesy:

(ik ga nu in 1 van mijn 6! Bentley continental's rijden) :mrgreen:

22 mei 2008 18:31
Profiel
Bericht 
Een bekend polticus zei ooit tegen mij het volgende: wil je macht, creeer chaos, laat ze spartelen en biedt daarna de oplossing die ze niet kunnen weigeren! Hij had het op zijn beurt van .... (my favorite) De Talleyrand!

Insiders weten over wie ik het heb. :wink:

Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:47, in totaal 1 keer bewerkt.

22 mei 2008 18:46
Bericht 
Zo ik dacht even een draadje lezen op het forum over de geluksdag van ECT! Top trouwens! :D

En we eindigen (misschien...) dat iemand moet bewijzen dat hij een auto heeft... :roll: :( BOEIJUHHH!!!

22 mei 2008 18:47
Profiel
PorscheForum Rakker
944 Type I
Budel-Schoot
Bericht 
Afbeelding

22 mei 2008 18:53
Profiel WWW Facebook 
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
Bericht 
"Spreek nooit kwaad van uzelf, dat zullen uw vrienden wel voor u doen."
Charles Maurice de Talleyrand Frans staatsman (1754-1838)

Ook een leuke :lol:

22 mei 2008 19:00
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
gast schreef:
Straks moet je nog bewijzen .....

Met een 997 turbo is dat vreemd, maar in het geval van een CarreraGT is het heel begrijpelijk. Toch :?: :wink: :mrgreen:

Wat maakt het nou uit of ECT die 997 turbo nou wel of niet heeft. Voor dit topic was hij al net zo ..... Afbeelding

22 mei 2008 19:02
Profiel
Bericht 
PROOST en eet ze !!! :mrgreen: :mrgreen:

Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 19:04, in totaal 1 keer bewerkt.

22 mei 2008 19:03
Dit onderwerp is gesloten, je kunt geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen   [ 266 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende