Auteur |
Bericht |
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
| | | | torig schreef: Volkomen. Dat wordt dan weer afgestraft in de pintenbarometer. Ik verklaar me nader. De schalen zijn: - Met die gast zou ik wel nog een pint kunnen gaan pakken. - Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang. - Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar liefst niet te lang & hopelijk kom ik geen bekenden tegen. - Met die gast zou ik wel een pint kunnen gaan pakken, maar enkel als ik met zijn TT mag rijden én hij betaalt. - Met die gast mag het azijn zijn dat we zuipen, 't wordt wel lachen. Laat ons zeggen dat hij bij mij zelfs niet in een van die schalen terechtkomt (even buiten beschouwing gelaten dat ik niet echt een bierdrinker ben ) Ofte: de interessante posts lees ik graag, de egoboostende lees ik zonder mij te ergeren. Als hij dat nu nodig heeft Langs de andere kant heeft hij mij noch wat te bewijzen, noch verantwoording af te leggen. | | | | |
Ik drink ook geen bier, erger me ook nergens aan maar vind het wel vermakelijk dit, en geef toe.. daarom zijn we toch allemaal hier
|
22 mei 2008 17:14 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
22 mei 2008 17:15 |
|
|
Eric
Achter de duinen.
|
Tuurlijk
_________________________________________ Boxer power.
|
22 mei 2008 17:16 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
w8 maar, morgen kom ik thuis van school
lol
|
22 mei 2008 17:18 |
|
|
ECT
|
Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk
Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Jullie willen wat en dat betekent DOKKEN!
Wat ik voorstel:
1. een dagje landgoed ergens in Midden Nederland of de Ardennen.
2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must!
3. er mogen foto's gemaakt worden.
4. jullie tekenen allen een contract mbt beeldrechten en copyright.
5. alle kosten inclusief omzetderving komen voor jullie rekening.
6. deadline: ivm planning en naderende vakantie dienen voorstellen uiterlijk zaterdag voorgelegd worden. Vanaf 1 juni lig ik onder de palmbomen.
Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken).
Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:18, in totaal 3 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 17:32 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Mogen ze je dan ook aanraken, of is dat extra?
|
22 mei 2008 17:34 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
|
22 mei 2008 17:35 |
|
|
ECT
|
Liever niet. Creeer liever afstand.
Vergat mijn PA! Ook zij houdt van het goede leven
Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 17:36, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 17:35 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Knabbel knabbel.... Ga door!!!!!!
@DS
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
22 mei 2008 17:38 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
|
22 mei 2008 17:39 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
| | | | ECT schreef: Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Wat ik voorstel: 1. een dagje landgoed ergens in Midden Nederland of de Ardennen. 2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must! 3. er mogen foto's gemaakt worden. 4. jullie tekenen allen een contract mbt beeldrechten en copyright. 5. alle kosten inclusief omzetderving komen voor jullie rekening. Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken). | | | | |
Nu puur zakelijk, vind het wel erg dat je als goed zakenman omzetderving zou leiden door een dagje vrijaf
ECT dringend werken maken van je structuur
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
22 mei 2008 17:50 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Niks oeps. Er is een verschil tussen kunnen en kunnen maar je "bezinnen".
Het was als 25 jarige geen straf om nog een jaartje Boxster te rijden en meer zekerheid (=reserves) aan te leggen, om dan nu naar een 2002 996 te gaan (ook zeker geen straf op 26).
Dus heb ook nergens spijt van (de verdere uitleg staat in een PB, omdat we toch wel erg off-topic aan het geraken zijn).
|
22 mei 2008 17:59 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
$TEEF schreef:
Vanuit de kant van de moderators is mij "vriendelijk" doch dringend verzocht dit soort zaken niet meer te onderzoeken
Jullie zoeken het zelf maar uit
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
Laatst bijgewerkt door Marcel B. op 22 mei 2008 18:24, in totaal 2 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 18:11 |
|
|
aleh
ex-993 cabrio
ex-996 cabrio
ex-996 turbo
ex-Cayenne S
ex-Panamera S
993 cabrio
Haarlem
|
Ik ga heerlijk in de st**t zakken! Alleen schrijf je strand met een "D" ECT. Wel een beetje op je spelling letten.
Rottig voor je dat je zoveel moet werken.
_________________________________________ http://www.autodisk.nl
|
22 mei 2008 18:14 |
|
|
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
|
_________________________________________ http://www.dstt.fr
|
22 mei 2008 18:23 |
|
|
Newt
Papendrecht
|
ontvangen en gelijk heb je!
|
22 mei 2008 18:23 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
| | | | ECT schreef: Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Jullie willen wat en dat betekent DOKKEN! Wat ik voorstel: 1. een dagje landgoed ergens in Midden Nederland of de Ardennen. 2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must! 3. er mogen foto's gemaakt worden. 4. jullie tekenen allen een contract mbt beeldrechten en copyright. 5. alle kosten inclusief omzetderving komen voor jullie rekening. 6. deadline: ivm planning en naderende vakantie dienen voorstellen uiterlijk zaterdag voorgelegd worden. Vanaf 1 juni lig ik onder de palmbomen. Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken). | | | | |
hahahahahahahahahahahahahaha meer heb ik niet te zeggen...
oja newt
dat van die cayman had ik ook van iemand anders gequote, dus nu niet allemaal denken dat ik daar iets mee te maken had haha je weet maar nooit
@ECT: zit jij toevallig in de gouden kooi en ben je pas "getrouwd" ?
|
22 mei 2008 18:25 |
|
|
ECT
|
Paul, je bent toch ondernemer!?!
Wat is de basis van zakendoen: de kunst van vraag en aanbod creeren.
De vraag is groot en het aanbod is 1 persoon! Als je een beetje slim bent ga je daar een slaatje uit slaan. Het is het nuttige met het aangename verenigen => dus..... als een stelletje "idioten" mijn dagomzet willen genereren terwijl ik lekker relaxt zit te eten dan zeg ik daar geen nee tegen..
Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:34, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 18:31 |
|
|
mike 93
993 C2
|
Priceless dit!
Maarre misschien zou een ect'tje wel op z'n plaats zijn?
(ik ga nu in 1 van mijn 6! Bentley continental's rijden)
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
22 mei 2008 18:31 |
|
|
ECT
|
Een bekend polticus zei ooit tegen mij het volgende: wil je macht, creeer chaos, laat ze spartelen en biedt daarna de oplossing die ze niet kunnen weigeren! Hij had het op zijn beurt van .... (my favorite) De Talleyrand!
Insiders weten over wie ik het heb.
Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 18:47, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 18:46 |
|
|
Wimpie77
|
Zo ik dacht even een draadje lezen op het forum over de geluksdag van ECT! Top trouwens!
En we eindigen (misschien...) dat iemand moet bewijzen dat hij een auto heeft... BOEIJUHHH!!!
_________________________________________ * * *
|
22 mei 2008 18:47 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
|
22 mei 2008 18:53 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
"Spreek nooit kwaad van uzelf, dat zullen uw vrienden wel voor u doen."
Charles Maurice de Talleyrand Frans staatsman (1754-1838)
Ook een leuke
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
22 mei 2008 19:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
22 mei 2008 19:02 |
|
|
ECT
|
PROOST en eet ze !!!
Laatst bijgewerkt door ECT op 22 mei 2008 19:04, in totaal 1 keer bewerkt.
|
22 mei 2008 19:03 |
|
|