Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 5:50

Antwoord op onderwerp  [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7
bekeuring in Italie 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
ex Panamera (alweer verkocht.)
A'dam
Bericht Re: bekeuring in Italie
niets is zo leuk als DS en Jeroen 914 hand in hand aan een tegeltje op de wand

17 jun 2009 21:06
Profiel
PorscheForum Super Junkie
is ondertussen de bekeuring al betaalt of nog niet........ :lol:

17 jun 2009 21:09
Profiel
Porsche 911 3.2 Heusden - Zolder Belgie (Limburg)
Citaat:
Hoi forummers,

Gisteren per post vanuit Italie een aanmaning tot betaling gekregen voor een overtreding die ik daar zou hebben gemaakt met mijn P.Dit is gebeurd op 04-09-2008 en men had een keurige foto bijgesloten met mijn P en kenteken.Het betrof hier een parkeerovertreding.Ik had niet eerder van deze bekeuring gehoord dus was iets verbaasd toen de post dit op mijn deurmat deponeerde.Mijn vraag is nu of liever gezegd wat is het advies: Betalen ok niet betalen???
Ik hoor graag van jullie.

Gr.Hans

Betalen die handel !!!hoe moeten wij Italianen anders verder zonder al die boetes die onbetaald blijven???
:ass: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
gr Diablo

17 jun 2009 22:30
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Zoiets :mrgreen:
Citaat:
Obligaties Zijn de 134 miljard echt of vals?
Italiaanse douane stuit op bizarre geldsmokkel

Vorige week werden bij de Italiaans-Zwitserse grens twee mannen gearresteerd met een koffer, met daarin 134 miljard dollar aan Amerikaanse waardepapieren.

Neem een koffertje met een dubbele bodem met daarin obligaties ter waarde van ruim honderd miljard dollar. Voeg daarbij twee mysterieuze Japanners die proberen het Zwitserland binnen te smokkelen en je hebt de nogal ongeloofwaardige, maar mooie ingrediënten voor de gemiddelde spionage-thriller.

Toch gebeurde precies dit, vorige week bij het plaatsje Chiasso aan de Italiaans-Zwitserse grens. De Japanners – beiden vijftigers – wilden per trein Zwitserland binnenreizen toen de Italiaanse douane ze betrapte met een dik pak Amerikaanse staatsobligaties in hun koffer. Dat meldde de Guardia di Finanza, de Italiaanse financiële politie, kort geleden op zijn website.

De Amerikaanse waardepapieren waren verborgen achter een dubbele bodem en na enig telwerk bleken het 249 certificaten met elk een nominale waarde van 500 miljoen dollar. De koffer bevatte ook tien ‘Kennedy Bonds’ die elk 1 miljard dollar waard zouden zijn. Bij elkaar opgeteld gaat het om het duizelingwekkende bedrag van 134 miljard dollar, oftewel 96 miljard euro.

Hoewel de vondst alweer ruim een week oud is gaan de Italiaanse autoriteiten nog steeds na of het echte obligaties of vervalsingen betreft. Een Italiaans persbureau meldde al dat het grootste deel van de obligaties echt zou zijn, maar omdat er twijfel bestaat, zijn nu ook de Amerikaanse autoriteiten te hulp geroepen.

De douaniers in Chiasso kunnen in ieder geval trots zijn: òf ze hebben de grootste geldsmokkel ooit verijdeld òf ze hebben de grootste vervalsing ooit aan het licht gebracht.

De Italianen hopen dat de papieren echt zijn. De Italiaanse fiscus mag van het niet aangegeven bedrag maar liefst 40 procent, oftewel ruim 38 miljard euro in beslag nemen. Hiermee zou het door schulden geplaagde Italië zijn huishoudbudget eens aardig kunnen oppoetsen.

17 jun 2009 22:33
Profiel
PorscheForum Rookie
zou maar keurig betalen. ze geven alles door aan nederland. Op snelheid berekenen ze de gemiddelde snelheid tussen twee flitsstationen op de autoweg, als het gemiddelde te hoog is moet je betalen. Alleen in de buurt van bologna, modena, St agatha kun je nog hard gaan, daar rijden ze de lamborghinis testen

17 jun 2009 22:38
Profiel
hahahahahahahaha :ba: :ba: :ba:

17 jun 2009 22:38
Profiel
Ex 964, ex C3.o
Amsterdam PF #109
Dat zegt de ANWB zeker? Niets van gemerkt :mrgreen:

17 jun 2009 22:42
Profiel
PorscheForum Rookie
gelijk, gebeurd ook alleen met een italiaanse huurauto,(sixt, Avia, Hertz) waar ze al je gegevens al hebben voor het Nederlands kenteken moeten ze al ver gaan zoeken

17 jun 2009 23:02
Profiel
Panamera Turbo
Rotterdam
bully schreef:
is ondertussen de bekeuring al betaalt of nog niet........ :lol:

JA :cry:

18 jun 2009 1:09
Profiel WWW
PorscheForum Rakker
porsche 997 4S tiptronic
purmerend
Ik heb een paar dagen geleden gebeld met een Tel.nr.dat op de bekeuring stond en heb een vriendelijke dame aan de lijn gekregen die mij uitlegde dat het niet ging om een parkeerboete maar op een aktie mijnerzijds om rechts in te halen op een busbaan.Op deze busbanen word vaak gefotografeerd blijkt.Deze aktie kon ik mij nog wel herinneren dus toch besloten om de pecunias over te dragen ter versterking van de italiaanse economie.Dus komende dinsdag met opgeheven hoofd met de P naar Italie :D

Gr.Hans

18 jun 2009 11:31
Profiel
PorscheForum Rakker
porsche 997 4S tiptronic
purmerend
Afschrijving reeds binnen :wink:

18 jun 2009 13:10
Profiel
Ex 993 c2, Ex 997 4S, Ex 964 c2 '92, 991.2 S
Sint Pancras
avegers schreef:
zou maar keurig betalen. ze geven alles door aan nederland. Op snelheid berekenen ze de gemiddelde snelheid tussen twee flitsstationen op de autoweg, als het gemiddelde te hoog is moet je betalen. Alleen in de buurt van bologna, modena, St agatha kun je nog hard gaan, daar rijden ze de lamborghinis testen
tuurlijk :lol:

18 jun 2009 19:00
Profiel
993 biturbo 2WD
Cerisy la Forêt Fr.
http://www.geldenrecht.nl/consumenten/vervoer/3301430/Kijk_uit_met_buitenlandse_bekeuring.html :?:

20 jun 2009 12:28
Profiel Facebook 
Citaat:
mille grazie Hans 997

de comorra

"Camorra" :!: :!: :!:

20 jun 2009 21:03
Profiel
PorscheForum Rakker
porsche 997 4S tiptronic
purmerend
gast schreef:
mille grazie Hans 997 :mrgreen:

de comorra

a la prossima volta

ciao bello :D

21 jun 2009 10:54
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 165 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7