Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Re: Porsche bashen
Precies wat ik bedoel. Op 19 december een account aanmaken. Op 27 februari 237 berichten getypt hebben. Van 0 naar 100 in één dag. Hoge pieken diepe dalen. Zoals ik zei: afstand nemen op zijn tijd werkt prima.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
28 feb 2016 10:33 |
|
|
Frans D
|
Het is over het algemeen gezellig hier en aan de andere kant weer jammer, dat er regelmatig een topic ontspoort. Ik begrijp de zelfregulering insteek, want je wil een forum graag gezellig houden en niet op een strafkamp laten lijken. Je moet echter oppassen met de teugels niet te ver te laten vieren, want er blijven altijd mensen die graag de grenzen opzoeken.
Ik heb daardoor ooit het Kreidler forum bijna ter ziele zien gaan. Het begon met af en toe eens een hanengevecht en het eindigde met dagelijkse ruzies, tot "ik kom je wel eens opzoeken" dreigementen toe. Veel leden die daar allemaal geen zin in hadden hielden het voor gezien en posten gewoonweg niet meer. Om alles weer in het rechte spoor te krijgen, waren er toen harde maatregelen nodig. Veel haantjes werden op de bank gezet met een afkoelingsperiode en de enkeling die vervelend bleef doen, kreeg gewoon een levenslange schorsing. Daarna is het een tijd heel erg rustig geweest, totdat de "normale" leden weer durfden te posten. Frappant daarbij was, dat er ook ineens een hoop "0 posts" leden uit hun schulp kropen en ook actief aan het forum begonnen deel te nemen. Die waren lid geworden in de chaotische tijd, hadden ook geen zin in al dat gezeur en onthielden zich dus maar van het posten. Daarna is het weer een heel gezellig forum geworden wat nog steeds bestaat en heel erg actief is, met nagenoeg geen gezeur meer.
Ik zeg niet dat het hier al zover is, maar ik zie wel af en toe lichte gelijkenissen. Ik hoop dat met name de leden zelf ervoor waken, dat het ooit zover komt. Lig je elkaar niet, negeer elkaar dan gewoon, het forum is daar meer mee gebaat alsdat je er een persoonlijke vete van maakt en dit op het forum uitvecht.
|
28 feb 2016 12:34 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Prima samengevat wat mij betreft Waarbij we de harde maatregelen tot op heden gelukkig maar sporadisch hoeven toe te passen. Het overgrote deel dat hier komt heeft goede bedoelingen en draagt op een positieve manier bij.
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
28 feb 2016 13:37 |
|
|
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
|
In ieder geval 7 pagina's. Leeft toch wel onder de forumleden.
Wat mij betreft de bashers iets meer pas op de plaats.
Zeg ik dan als lucht- en waterkoelerrijder (heden en verleden)
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
|
28 feb 2016 15:24 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Sjezus, een Kreidler forum...
_________________________________________ rouge et noir
|
28 feb 2016 23:55 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Kom op gasten, ik kom hier nu toch al een tijdje en ik vermaak mij hier best. En gelukkig gaat het af en toe op het scherpst van de snede. Zelden wordt mijns inziens de grens van het toelaatbare overschreden. En als het al eens gebeurt, zie ik vaak dat degene die die grens overgaat, zelf groot genoeg is om dat toe te geven. En wat beteft 'de ondergrondse berichten': in het begin kreeg ik die ook. Zelden op gereageerd, houdt het ook snel op! Tsja, en zeiken over een ander type Porsche hoort er hier nu eenmaal een beetje bij. Moet je eens voor de grap op het internationale Lotusforum melden dat je een 111r hebt met elektrische ramen, airco en vloermatten. Veel nichterige auto is er niet... Maar uiteindelijk zie ik toch vooral gasten met benzine in het bloed. En daar voel ik mij prima thuis!!! Dus heren moderators, dank voor een leuk en vermakelijk forum! En ook met mijn franse elfje blijf ik nog even hangen...
_________________________________________ rouge et noir
|
29 feb 2016 0:07 |
|
|
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951Hengelo
|
Huh... wat gemist? Was er trammelant in de tent? Waar ging het over? Vluchtelingen?
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
|
01 maart 2016 14:12 |
|
|
erwin964c4
|
Yep vluchtelingen van het real life
|
01 maart 2016 14:17 |
|
|
de Fiscalist
987 Boxster Spyder, Ex. Porsche 356 speedster outlaw rep, ex 964 C2Den Haag
|
Al 7 pagina's porsche bashen en nauwelijks iets negatiefs over de Boxster Zie je wel dat het best meevalt
_________________________________________ Bijdrage is geschreven op persoonlijke titel en vertegenwoordigt niet de visie van uw belastingadviseur in Den Haag
|
01 maart 2016 21:02 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
De week is nog niet om .... De dag ook nog niet trouwens.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
01 maart 2016 21:05 |
|
|
ptol924
|
Boxster, en dan met name de 986: wat een ontzettende wijvenauto is dat zeg! Daar wil je als kerel toch niet in gezien worden? Echt een auto voor dames van rond de 50, om mee naar de bridgeclub te rijden.
|
02 maart 2016 12:21 |
|
|
duc11
iets met geld en gezondheidverre oosten
|
_________________________________________ speed is lekker, maar dan wel op de weg
|
02 maart 2016 12:34 |
|
|
ptol924
|
En daar heb jij helemaal gelijk in en geniet ervan! Waar hebben we het nou eenmaal over. Ik rij in een 924, nou, ik kan je vertellen, ik geniet van elke kilometer. En we weten wat ze over de 924 roepen...
|
02 maart 2016 12:46 |
|
|
A-Line
LEEUWARDEN
|
................................?????..................prachtwagen, ik wou dat ik hem nog had..................................
|
02 maart 2016 19:21 |
|
|