Auteur |
Bericht |
Jort
Groningen
|
Die het op zijn beurt weer had van de vrijmetselaars (Ordo Ab Chao).
_________________________________________ Tjolk.
|
22 mei 2008 19:03 |
|
|
mike 93
993 C2
|
Is dat je PA incl. cupholder?
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
22 mei 2008 19:07 |
|
|
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
|
Is dit de enigste foto van je sixpack?? In dat geval geloof ik je niet.........
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
|
22 mei 2008 19:14 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dit draadje wordt steeds amusanter. Doet me een beetje denken aan een discussie op rolexforum.nl van iemand die foto's met neppers plaatste. Hij had de echte wel maar die lagen in de kluis. En daarom droeg hij neppers.
Of zoiets. Anyway: ik vermaak me kostelijk!
|
22 mei 2008 19:31 |
|
|
ECT
|
Ik vooral
[ waar is het Heineken fotootje gebleven ]
TOP-ic
|
22 mei 2008 19:38 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Daar was ik al bang voor
Het blijft leuk!
|
22 mei 2008 19:50 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
Heb me maar even afgemeld voor mails van nieuwe reacties want die hebben m'n mailbox gecrashed zo snel reageren jullie hier
jah sorry mijn nieuwe camera-turbo-cabrio is kapot dus ik kan even geen nieuwe foto's plaatsen
|
22 mei 2008 20:09 |
|
|
Wimpie77
|
Net zo snel als een 997TT!
_________________________________________ * * *
|
22 mei 2008 20:11 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
@ECT.... je doet alles om er maar omheen te blijven l@###len. Nu moeten WIJ jou verwennen met sterren restaurants etc.
Wees een kerel en KOM MET BEWIJZEN, laat ons alle excuus aanbieden
Denk dat DE MODERATOR de topic maar moet sluiten. Dus 1 van de heren CLOSE IT please.
Kan niet nog meer van die onzin lezen
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
22 mei 2008 23:10 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
ECT: polletje eraan hangen? ECT is echt eigenaar van de door hem genoemde bolides, ja <--> nee.
|
22 mei 2008 23:12 |
|
|
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Niemand dwingt je om dit te lezen, voor velen is dit best amusant.
_________________________________________ Racefun events
|
22 mei 2008 23:35 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik lees even 5 pagina's bij over niks Als jullie hier blijven rondhangen zullen jullie nooit succesvol worden en met een PA in een 997 Turbo rijden!
Huppetee, aan het werk.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
22 mei 2008 23:38 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
De nagel op de kop!
Proficiat met je 997TT, had het draadje nog niet opgemerkt. Leuk als je de juiste mensen op het juiste ogenblik tegenkomt
Is je DBS nu weeral uitgesteld? Ik ben benieuwd maar is nog lang wachten spijtig genoeg. Hoelang heb je nu op de 997 moeten wachten?
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
23 mei 2008 0:11 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Je zult best de auto's bezitten maar of je er met deze instelling ook maar van 1 kunt genieten.....
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
23 mei 2008 0:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heb er nu geen last meer van ; herken wel de ínstelling maar niet de opstelling...
|
23 mei 2008 1:28 |
|
|
zuugnap
|
waaarrrrr gaat dit heeen whoehaaaa!
|
23 mei 2008 1:57 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
herken ik hier enige vorm van masogisme ?
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
23 mei 2008 8:30 |
|
|
zuugnap
|
en er wordt gelijk gegeneralizeerd jullie grr
maar goed ach tis te proberen , ik zou gewoon wachten tot
iemand verschijnt op n meeting haha .... mja er staat nu 200 pop
op de rol en zak borrelnootjes ennee (moet ff teruglezen)
we gaan t meemaken .....................................
|
23 mei 2008 8:33 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
ben bang van niet .
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
Laatst bijgewerkt door Rodger that! op 23 mei 2008 8:48, in totaal 4 keer bewerkt.
|
23 mei 2008 8:43 |
|
|
ECT
|
Voor degenen die het nog niet snappen. Uiterlijk volgende week bestaat de mogelijkheid mijn auto live te aanschouwen. Daarna ben ik op vakantie. Doe maar eens een goed zakelijk voorstel.
@ Jurgen: ondanks mijn chronisch tijdgebrek geniet ik in alle opzichten en met volle teugen! Met een aantal mensen van dit forum heb ik al persoonlijk kennisgemaakt. Een aantal hebben mij technisch wijsgemaakt of geholpen, met een aantal heb ik een middagje gecruised en lekker gegeten en gedronken en een enkeling heb ik zelfs een automatiseringsopdracht gegund die nog steeds superwerk aflevert en mijn projecten in een stroomversnelling hebben gebracht, waarvoor mijn complimenten! Verder hoef ik niets van jullie. Kennelijk moeten jullie iets van mij, maar dat gebeurt gewoon onder mijn voorwaarden daar ik tijd in moet investeren. Als mensen vervolgens grof gaan worden, dan moeten ze niet vreemd opkijken dat ik ze op hun nummer zet. Lekker belangrijk zeg....
Voor de overigen die hier maar blijven rondhangen en niets nuttigs of belangrijks te melden hebben of het een sport vinden om mensen te schofferen, zou ik zeggen: doe eens iets nuttigs, steek je handen uit jouw mouwen. Heb je geen werk dan help ik je wel; desnoods in de plantsoenendienst of als vuilnisman. Mijn netwerk is groot.
Gezien het niveau dat steeds verder daalt, voel ik me hier niet thuis. Het gaat jullie goed.
|
23 mei 2008 8:44 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
|
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
23 mei 2008 9:05 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Nou ECT, ik heb na het lezen van alle voorwaarden die je stelt even rustig de tijd moeten nemen om na te denken over een voorstel dat acceptabel voor je zou kunnen zijn.
Je hebt aangegeven dat vandaag de deadline is voor het indienen van een nieuw voorstel. Ik ben dus op tijd.
Eerder had ik aangegeven bereid te zijn 200 euro in de forumpot te stoppen. Daar zouden we hier allemaal wat aan hebben maar heel terecht heb je opgemerkt dat jij daar niets aan hebt. Op je wensenlijst staat onder andere een etentje in een goed restaurant. Wat beteft die wens wil ik je tegemoet komen.
Ik heb een huis in Leusden en de afstand tot Laren is voor mij prima te doen. Daarom stel ik voor dat ik (in goed overleg) op een door jou te bepalen dag (mag ook doordeweek) en een door jou te bepalen tijdstip bij je langskom in Laren (die straat met die twee auto's op Luxemburgs kenteken). Ik neem voor je mee een goede fles wijn en 400 euro contant zodat je een keer in een sterren-restaurant kunt gaan eten. De 200 euro voor de forumpot blijft daarnaast ook gewoon staan.
Lijkt mij wel leuk om dan samen bij jou op je oprit met de 400 euro en de fles wijn in de hand op de foto te gaan ter afsluiting van dit topic.
|
23 mei 2008 9:06 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
|
WHow.....
Nou dat is nog eens een "goede deal" kerel
Top voorgesteld, als zeg ik het zelf.
ect zal nu wel ineens eerder met vakantie gaan, of op zakenreis. brabrabra
Laatst bijgewerkt door porschehenk op 23 mei 2008 9:13, in totaal 1 keer bewerkt.
|
23 mei 2008 9:11 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
23 mei 2008 9:12 |
|
|
Wimpie77
|
@ECT, dat is een goede aanbieding! Ik zeg doen! En als je dan die fles wijn op hebt en misschien wel meerdere flessen dan moet je natuurlijk niet meer gaan rijden... Bij deze leg ik 50 euro in de forumpot als ik je chauffeur mag zijn die avond!
Ik hoef niet mee te eten, want ik hou niet zo van die popie jopie sterren, zoals Gordon, Breukhoventjes, Geer, enz, in een restaurant... Ik pas wel op je auto!
_________________________________________ * * *
|
23 mei 2008 9:33 |
|
|