Re: Sneeuwpret met de Porsche
Leuk topic, net helemaal doorgelezen
Afgelopen zaterdag heerlijk gespeeld met totmbo's Wrangler hier in het dorp. Er viel een hoop verse sneeuw en 's avonds rond 8 uur was er erg weinig verkeer meer. Was verbaasd hoe strak en hard hij door de sneeuw ging als de 4WD aanstond en hoe leuk je kon kwispelen als hij op 2WD stond.
Zelfs de kinderen vonden het leuk. totmbo niet overigens
Dinsdag 911 opgehaald bij Renntech. Toen ik de uitrit uitreed en in het bochtje de straat op even gas gaf (ach, het is tóch een Carrera 4) brak de kont toch wel heel snel uit. Blij dat er niks gebeurde en ik gewoon door kon rijden, want Erwin en Joost stonden me na te kijken... Had het toch jippie gevonden als ik na 6 weken mijn auto missen hem tegenover Renntech om een boom had gekruld...
En dan het sufste verhaal van deze week... In de nacht van dinsdag op woensdag had het hard gevroren en mijn DD zat onder een dikke laag ijs. Zoals altijd ging ik eerst even een rondje met de hond, haalde de plantenspuit ruitenontdooier en de krabber en liep naar beide auto's op de oprit. Net op dat moment komt een buurtgenoot met zijn hond langs. We raken aan de praat en terwijl ik dat spul op de ramen sproei en bij de Jeep en de DD de ramen krab, OH ik met hem door. Hierna wil ik de deur van de DD opentrekken... dichtgevroren. K*t! Ik loop om de auto heen en probeer alle deuren. Dichtgevroren. Probeer met angst en beven de achterklep ('f*ck, dan moet ik in mijn pak over de achterbank heen de auto in klimmen...')... ook potdicht.
Na 1 minuut vloeken, kom ik erachter dat ik doordat ik met de buurman heb staan praten helemaal vergeten heb de auto open te klikken...