Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 1:33

Antwoord op onderwerp  [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Sneeuwpret met de Porsche 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Hoeksche Waard
Bericht Re: Sneeuwpret met de Porsche
Gisteren de 964 weggebracht bij een bedrijf in Woerden. Zomerbanden met weinig profiel :oops: en sneeuw en ijs op de weg. Moet bij ons uit de garage licht omhoog om op de weg te geraken. Ondanks de sneeuw geen enkel probleem, meer tractie dan verwacht. Aleen niet te abrupt gas geven (soms op een industrieterrein wel even leuk) en op tijd remmen. Viel me eigenlijk niet tegen en goed te doen. Zo'n kwispelende 911 is toch best geinig en toch nog goed te controleren. Mits de snelheid niet te hoog is. Met een c2 had ik de dijken omhoog in de hoeksche waard waarschijnlijk niet gehaald. :wink:

31 jan 2010 17:26
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Turbo S - 542pk
Friesland
Toch mooi he zo'n C4 :wink:
En toch kan het kwispelen als een echte achterwiel aandrijver. Ik heb weer lekker door de sneeuw kunnen dollen vandaag.
Vanmiddag met de dooi was het gelijk tijd om alle ellende er weer even netjes af te poetsen. Staat ie gelijk weer mooi schoon en droog in de garage.

31 jan 2010 23:31
Profiel WWW
Moderator
In the Dutch mountains ...
911 Carrera S
maurice schreef:
Ik heb weer lekker door de sneeuw kunnen dollen ...

Idem :drive:

Afbeelding

05 feb 2010 17:17
Profiel WWW Facebook 
Moderator
PF #57
Leuk topic, net helemaal doorgelezen :thumleft:

Afgelopen zaterdag heerlijk gespeeld met totmbo's Wrangler hier in het dorp. Er viel een hoop verse sneeuw en 's avonds rond 8 uur was er erg weinig verkeer meer. Was verbaasd hoe strak en hard hij door de sneeuw ging als de 4WD aanstond en hoe leuk je kon kwispelen als hij op 2WD stond. 8) Zelfs de kinderen vonden het leuk. totmbo niet overigens :^:

Dinsdag 911 opgehaald bij Renntech. Toen ik de uitrit uitreed en in het bochtje de straat op even gas gaf (ach, het is tóch een Carrera 4) brak de kont toch wel heel snel uit. Blij dat er niks gebeurde en ik gewoon door kon rijden, want Erwin en Joost stonden me na te kijken... Had het toch jippie gevonden als ik na 6 weken mijn auto missen hem tegenover Renntech om een boom had gekruld... :oops:

En dan het sufste verhaal van deze week... In de nacht van dinsdag op woensdag had het hard gevroren en mijn DD zat onder een dikke laag ijs. Zoals altijd ging ik eerst even een rondje met de hond, haalde de plantenspuit ruitenontdooier en de krabber en liep naar beide auto's op de oprit. Net op dat moment komt een buurtgenoot met zijn hond langs. We raken aan de praat en terwijl ik dat spul op de ramen sproei en bij de Jeep en de DD de ramen krab, OH ik met hem door. Hierna wil ik de deur van de DD opentrekken... dichtgevroren. K*t! Ik loop om de auto heen en probeer alle deuren. Dichtgevroren. Probeer met angst en beven de achterklep ('f*ck, dan moet ik in mijn pak over de achterbank heen de auto in klimmen...')... ook potdicht.

Na 1 minuut vloeken, kom ik erachter dat ik doordat ik met de buurman heb staan praten helemaal vergeten heb de auto open te klikken... :oops: :bang:

05 feb 2010 19:00
Profiel
Westervoort
Duss... :lol:

05 feb 2010 19:18
Profiel
ex 991.2 Carrera GTS (2018) ex 993 turbo (1998) ex 993 Carrera 2 (1994) ex 3.2 Carrera (1986)
:cheers: :mrgreen:

05 feb 2010 19:59
Profiel
911 991 3.8 Carrera S, Cayman S, ex 911 996 Coupe 3.6 MK2, ex Boxster 986, ex 924
Veenendaal
+1 :cheers:

05 feb 2010 23:47
Profiel Facebook 
Turbo S - 542pk
Friesland
Pssst, je bent niet de enig Harald.
Heb ik met de 996 ook eens gehad. Die sluit na verloop van enkele minuten zelf af. Ik had bij de supermarkt net de boodschappen in het kofferruim gezet terwijl een man met enige scepsis het tafreel staat gade te slaan. Toen alles er in zat kwam hij op me af lopen en raakten we aan de praat. Hij was helemaal lyrisch (tsja ze zijn er die een 996 mooi vinden :mrgreen: ) en na enkele minuten gingen we uit elkaar waarbij hij mompelde, 'nou eens ff luisteren naar die brullende motor'. Ik wil met een sierlijke zwaai de deur openen waarbij bijna mijn arm uit de kom trek omdat de auto inmiddels op slot was gesprongen. 8) :oops:

06 feb 2010 0:11
Profiel WWW
Omg. Amsterdam
:mrgreen: hahahaha is toch uit eindelijk wel erg grappig :mrgreen: :popcorn:

06 feb 2010 20:53
Profiel
Ook de politie heeft lol....
Citaat:
Het is ongelofelijk de gemeente Den Haag heeft onlangs in november 2009 de Klaverveld Arena in de wijk Leidschenveen in Den Haag voorzien van nieuw gras. Dit zal niet weinig hebben gekost. Ons bela...
:bang:

15 feb 2010 20:59
Profiel
PorscheForum Rakker
ex-911 SC Targa '82, nu 996 C2C
Amersfoort
Vanavond op de carpoolplaats Leusden ook even wat sneeuwspoortjes getrokken en geconcludeerd dat ik voorlopig nog niet de nieuwe Walter Rohrl ben :cry: :wink:

PSM uitgeschakeld en op de winterbandjes geprobeerd om een beetje gecontroleerd in de sneeuw een richting uit te rijden (met de nadruk op 'een', want ik heb alle richtingen wel gezien...). Best lastig om het gas een beetje te doseren om de drift vast te houden :shock: Maar de kick als het een keer 10 meter lukt is wel weer de moeite waard. Heb eigenlijk wel zin gekregen om het eerstvolgende Erwin-driftevenement maar eens mee te doen.

15 feb 2010 22:14
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 186 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8