Auteur |
Bericht |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
 Re: Teleurstellende ervaring met Porsche Centrum Twente
Eens met dat laatste. Dat is wel iets om in de gaten te houden, maar ook voor de reaguurders en niet alleen de TS.
Verder denk ik dat de ervaring van Pesi maar ook die van Johann (die ik net pas teruglees), die beiden overigens aansluiten bij een vergelijkbare ervaring van een goede vriend van me bij dit PC, juist op dit PF nuttig zijn om “ons” forummers hiervan op de hoogte te stellen. Een gewaarschuwd forummer … enfin. En als de “tegenpartij” in kwestie de behoefte voelt om zijn kant van het verhaal toe te lichten dan is mijn ervaring hier dat dit ook kan en wordt gedaan. Alhoewel me dat in deze casus toch wat lastig lijkt.
Enfin, ik hoop ook dat pesi tzt nog met een update komt.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
13 okt 2025 16:00 |
|
 |
Tilt!
|
Ik vraag me af waarom quasi iedereen pesi zegt ipv pesl 
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
|
13 okt 2025 17:51 |
|
 |
Mart WTL
|
Hahaha dat dacht ik ook 'Pesi', zal wel komen door 50+ forumbezoekers zonder leesbril. 
_________________________________________ 'Life is what you make it!'
|
13 okt 2025 18:11 |
|
 |
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
quasl? Nou ja, ik ga het niet meer aanpassen nu. 
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
13 okt 2025 19:36 |
|
 |
Johann
981 GT4, 718 Cayman, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik denk dat Mart gelijk heeft, zeker in mijn geval 
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
13 okt 2025 20:45 |
|
 |
Inflatable
2018 718 Boxster,
2013 981 Boxster S
|
pesi klinkt logischer dan pesl, dus dat lees je dan onbewust sneller..
|
15 okt 2025 16:35 |
|
 |
MY00
Cayman S
|
Het zou natuurlijk diep triest zijn als Pesl hier niet meer terug komt door gedragingen van sommige mensen. Natuurlijk hebben we alleen zijn verhaal gehoord, maar ik kan hem alleen maar 100% gelijk geven. Is er iemand hier welke een andere weg zou hebben bewandeld als hij zo behandeld zou zijn?
_________________________________________ Mvg,
René
|
15 okt 2025 18:07 |
|
 |
Tuck-under
911SC targa '82
996.2 40 jahre limited editionDrenthe
|
Zeker, ik zou eerst de geschillencommissie hebben afgewacht en daarna mijn verhaal hebben gedaan.
|
15 okt 2025 18:11 |
|
 |
disciple
981 Cayman S PDK
|
Ik zou het er ook niet bij laten zitten nee. Blijf het een raar verhaal vinden. Ik vind het opvallend dat de indruk wordt gewekt dat PCT kennelijk zo duidelijk tegen de regelgeving in heeft gehandeld. Dat verwacht je toch niet van een respectabel bedrijf, wellicht wel van een louche handelaar op de hoek om het zo maar eens te zeggen. Daarom hoop ik echt dat Pesl de uitkomst hier nog even post. Ik zou graag klant blijven bij PCT, want ik heb tot nu toe overwegend positieve ervaringen, maar als de geschillencommissie Pesl op alle punten gelijk geeft dan ga ik ernstig twijfelen.
|
15 okt 2025 18:41 |
|
 |
dirty gertie
928 S4 manual, ex 964 C2, ex 993 C2
|
Ik had er ook werk van gemaakt. En me hier beperkt tot een zakelijke weergave van het echte onderwerp, afleververplichtingen en het eenzijdig terugdraaien van een gesloten overeenkomst door een PC. Zonder namen te noemen. Ook om ervoor te zorgen dat je nog terugkunt naar de wederpartij voor een oplossing.
|
15 okt 2025 18:51 |
|
|