Auteur |
Bericht |
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
..... hang je wel verdacht veel zelf hier op het PF.
Lekker belangrijk zeg dat PF als je jezelf in reality hebt bewezen en dat dus niet meer op een internetrforum zou hoeven te doen.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
23 mei 2008 9:44 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Viel mij ook al op, maar opscheppen over hard werken, geen dagdeel vrij kunnen maken. Mensen die in plantsoenendienst moeten gaan werken
En toch al die tijd op forum rondhangen
Ach zal wel met mobiele laptop in zijn Aston, 993, Aston 2 of 997 Turbo door europa rijden om "zaken" te doen.
Ps.. volgens mij is het bijna examentijd, dus de studenten zitten thuis te blokken (ahum) dus...........
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
23 mei 2008 9:49 |
|
|
zuugnap
|
denk dat ie nu wel weg is hmmm zou me niet laten kennen zo
tja jammer ......... wilde wel ff rondje gumme
|
23 mei 2008 10:09 |
|
|
Porsche 944
944 Type IBudel-Schoot
|
en toen was het stil....
|
23 mei 2008 10:22 |
|
|
mike 93
993 C2
|
Ik hoor in de verte een 997 turbo.......
Of was het een grasmaaier van de plantsoenendienst?
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
23 mei 2008 10:28 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
|
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
23 mei 2008 10:29 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Dit soort opmerkingen getuigen van erg weinig niveau. Uw recht tot klagen daalt evenredig aan uw participatie in het verlagen van het niveau
|
23 mei 2008 10:40 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
|
Ik ken een Plantsoenmedewerker die WEL een Porsche Turbo heeft!!
Dus daar niet mee gaan spotten kearel......
|
23 mei 2008 10:42 |
|
|
mike 93
993 C2
|
Kijk maar uit, de "dokter" gaat dadelijk nog een ect op jou uitvoeren
_________________________________________ Een Porsche is meer dan de som der (onder)delen
|
23 mei 2008 10:54 |
|
|
zuugnap
|
Heeerlijk zulke vlaamse zinnen ... zeg altijd maar zo
van ieder mens leer je 1 woord
|
23 mei 2008 11:02 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik denk dat ik deze inderdaad maar uit mijn hoofd leer! Geniaal!!!
|
23 mei 2008 11:06 |
|
|
BJ964
Porsche 964 C2 1991
|
Dit is precies de reden waarom de Vlamingen vrijwel elk jaar het Groot Dictee winnen Wat een prachtzin
_________________________________________ Porsche 964C2 Nachtblauw
|
23 mei 2008 11:20 |
|
|
Jort
Groningen
|
Inderdaad, maar voor de volledgiheid en juistheid "omgekeerd evenredig".
_________________________________________ Tjolk.
|
23 mei 2008 11:29 |
|
|
kaldenbach
997 turbo 2007. boxster spyder 2012Leidschendam/Leusden
|
Volgens mij is de zin gewoon goed zoals hij er staat, dus wel "evenredig".
|
23 mei 2008 11:42 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
zeer vermakelijk gebeuren, dit topicje:!:
maar de schijn is tegen ECT gekeerd met zijn goedkope opmerking over daling niveau of zoiets
hij creert zelf een situatie en nu Kaldenbach een zeer genereus aanbod doet (400 euro en wijn plus tijd voor iets vrijmaken wat zich nog moet 'bewijzen'), is de vogel gevlogen, vreemd of niet....
misschien komt K-bach wel met een driewieler naar Laren, who cares
feit is dat hij de ballen/geld heeft (ik dus niet ) om ECT te verleiden tot een rendez vous op de oprit, chapeau hiervoor
dus ECT, kom niet aan met van die belachelijke voorstellen...
zie het in perspectief, een foto van je auto + jezelf is in 5 min. geregeld dus K-bach's voorstel levert je zelfs geld op, dat moet je toch wel aanspreken
blijf dit draadje nog ff volgen maar moet nu weer 'werken' (zelfstandig ondenemer) dus tot laters
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
23 mei 2008 11:43 |
|
|
Jort
Groningen
|
Je hebt gelijk, kan feitelijk allebei. Ik las het als: recht daalt naarmate je meer participeert=> omgekeerd evenredig.
Maar de bedoeling was uiteraard: recht daalt naarmate je meer verlaagt=>evenredig.
Laatst bijgewerkt door Jort op 23 mei 2008 11:55, in totaal 2 keer bewerkt.
|
23 mei 2008 11:49 |
|
|
torig
|
Het recht zélf wel. Zoals het er staat gaat het over de dàling van het recht.
En die is evenredig aan de participatie (aan de verlaging ... )
Nuance
(En bedankt aan allen )
|
23 mei 2008 11:51 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Als het etentje in dat sterren restaurant zou doorgen, wil ik wel mee.
Ik veronderstel dat ik wel zelf zal moeten betalen
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
23 mei 2008 11:53 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
ECT hangt al een hele tijd op het forum rond. Ik ga er vooralsnog vanuit dat alles klopt wat hij zegt. Hij schermt met het feit dat forummers hem IRL hebben ontmoet, en hij zelfs zakelijk een relatie zou hebben met een of meerdere forummers. Deze forummers hebben zich hier echt niet gemeld. Pourquoi pas? ECT, kun/wil je misschien aangeven welke forummers jou kennen?
|
23 mei 2008 11:53 |
|
|
Jort
Groningen
|
De meeste vaste lezers weten denk ik wel om wie het gaat (Paul van E., "Froggie", etc.).
|
23 mei 2008 11:57 |
|
|
torig
|
Klopt nog niet, afhankelijk van hoe je het dalen daar omschrijft
vb:
Je recht tot klagen is omgekeerd evenredig aan je participatie...
Je recht tot klagen daalt evenredig aan je participatie.
"Het hebben van het recht" 'daalt' omgekeerd evenredig aan het participeren, zoals je zelf zei. Mits het 'dubbel' gebruik van 'dalen' wordt het zo wel vrij verwarrend.
"De daling van het recht tot klagen" is inderdaad recht evenredig aan de participatie.
|
23 mei 2008 11:59 |
|
|
P-911
964 C2
|
| | | | ECT schreef: Jongens het niveau begint flink te zakken waarbij ik denk.... wat voor een idioten en simpele mensen lopen hier rond! Wel vermakelijk Ik ben een levensgenieter en ook een zakenman (en echt geen gemakkelijke) en dat betekent dat een dagdeel of dag vrijmaken is een dagdeel / dag minder omzet. Dat wil ik gecompenseerd zien. Jullie willen wat en dat betekent DOKKEN! Wat ik voorstel: 1. een dagje landgoed ergens in Midden Nederland of de Ardennen. 2. er moet goed voor mij gezorgd worden: een goed restaurant met een Michelin ster is een must! 3. er mogen foto's gemaakt worden. 4. jullie tekenen allen een contract mbt beeldrechten en copyright. 5. alle kosten inclusief omzetderving komen voor jullie rekening. 6. deadline: ivm planning en naderende vakantie dienen voorstellen uiterlijk zaterdag voorgelegd worden. Vanaf 1 juni lig ik onder de palmbomen. Doe me een serieus zakelijk voorstel! Ga ik met het voorstel accoord dan komt er een officieel contract en een vooraf betaling ter dekking lopende kosten ....... Anders is het basta (grof gezegd betekent dat dat iedereen wat mij betreft door de str**t kan zakken). | | | | |
Heb dit draadje eigenlijk nu pas kunnen lezen omdat ik het te druk had met mn werk
Maar ik vraag me toch wel een aantal dingen af.
1. waarom speciaal een landgoed???
2. waarom die dag, wordt er anders niet goed voor je gezorgd??
3. alles mag en niets moet
4. waarom is dat zo belangrijk??
5. heb je vrienden of andere mensen waar je weleens (spontaan of gepland) mee afspreek. Serveer je die ook een rekening om in jou gezelschap te mogen bivakkeren???
6. hoe kan je dat met zo'n korte tijd in zo'n druk leven dan nog voor je vakantie realiseren???
Bij wie declareer jij dan je omzetderving als je op het Porscheforum zit??
Verder vraag ik me af of je wel een normaal sociaal leven heb als je het alleen maar over zakelijk en werken heb.
Tuurijk wens ik je het allerbeste met je mooie auto's en een ongetwijfeld flitsend opwndend leven
ps is het niet handiger om je winstderving te laten vergoeden ipv je omzetderving??
Omzet zegt zo weinig ....
|
23 mei 2008 12:13 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Die zijn hier regelmatig dus hoop ik dat zij in ieder geval kunnen bevestigen dat ECT bestaat
|
23 mei 2008 12:21 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
"Spookaccount"?
|
23 mei 2008 12:23 |
|
|
Jort
Groningen
|
@ Torig:
Je recht tot klagen over het niveau, daalt omgekeerd evenredig aan je eigen bijdrage (paricipatie) aan het verlagen van dat niveau.
Omgekeerd:
Naarmate je bijdrage (participatie) aan het verlagen van het niveau afneemt, neemt je recht tot klagen over datzelfde niveau toe.
Ik lees het verband tussen de 2 onderwerpen (uw recht, uw participatie) in beide zinsneden. Er staat dat dat evenredig zou zijn, maar is in mijn omgekeerd evenredig. Had je het woord "participatie" weggelaten en ECT geheel verantwoordelijk gehouden voor het niveau (verband klagen<=>niveau), dan had ik het verband als evenredig kunnen zien. Of dat recht doet aan de werkelijkheid, is weer een andere discussie.
Ik heb altijd moeite met helder denken, zo rond lunchtijd.
Ach, zoals hier wel vaker wordt gezegd, als de boodschap maar duidelijk is, is toch alles toegestaan.
Laatst bijgewerkt door Jort op 23 mei 2008 12:47, in totaal 3 keer bewerkt.
|
23 mei 2008 12:29 |
|
|