Re: FORUM BAN : tijdelijk of permanent..?
Nog even een late post van mij voor 't slapen gaan ; ik heb na overleg besloten om de ban op Marco 3.2 op te heffen. Marco is iemand die inderdaad nog nooit een vlieg kwaad heeft gedaan en ik heb al van veel mensen moeten horen dat hij zo mogelijk een nog grotere goedzak is dan ik (normaliter) ben. Vind nog steeds dat hij over de- en mijn grens ging, maar ik kan over mijn trots heen stappen en geef hem zijn toegang terug.
Jochem is een ander verhaal ; ik heb daar straks geen zeggen meer over, maar ik hoop dat hij wegblijft. Ik ga daar echter geen woorden aan vuil maken. Jochem zal 't ook vast met plezier lezen dat ik mijn moderatorschap neerleg, 't zal als een overwinning aanvoelen voor een aantal mensen, maar dat is voor mij geen reden om te blijven als mod. ,het is een hobby en geen wedstrijd, en ik heb er gewoon geen zin meer in zo.
Ik volg mijn vriend Harald in zijn stappen en blijf hier nog wel hangen als forummer.
Het was me tot het laatste half jaar een genoegen.
Jurgen
ps als laatste actie sluit ik dit topic, omdat het nu waarschijnlijk toch een andere wending krijgt en ik vind dit negativiteit genoeg voor een dag.
Verder over Porsche mensen