Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 1:36

Antwoord op onderwerp  [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
VW Phaeton 
Auteur Bericht
Moderator
PF #57
Bericht 
Harry_sz schreef:
... en absoluut geen grote Passat zoals sommige mensen hem noemen....

wellicht speciaal. qua uiterlijk voor mij een grote passat.

Afbeelding vs. Afbeelding

Hoe kom ik er eigenlijk bij... :cheesy: Lijken helemaaaaaaal niks op elkaar :roll: :wink:

19 sep 2006 17:22
Profiel
PorscheForum Super Junkie
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616
Uden
Bericht 
op foto wel, in het echt niet...

19 sep 2006 17:22
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Marcel schreef:
op foto wel, in het echt niet...

optisch bedrog, wou je zeggen... :roll: :shock: :?:

Mijn buurman heeft een nieuwe zwarte passat en schoonpapa een zwarte W12 phaeton. De keren dat ik aan kom rijden en denk dat schoonpapa er is, en dan blijkt gewoon de buurman een dagje thuis te werken.... :?

ik weet ook wel dat een W12 anders rijdt dan een 4 cilinder passat, maar waar het mij om gaat is dat je het hoge aanschafbedrag er niet aan afziet. Ik vind het geen auto die klasse en stijl uitstraalt.

19 sep 2006 17:24
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Pon heeft een hele vloot van die dingen staan die ze verplicht moesten afnemen...
Vorige week vrijdagavond werd mij een gebruikte aangeboden voor onder de 50k. :roll: Topauto voor dat geld, maar kopen????....Toch maar niet :wink:

19 sep 2006 19:50
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
marknineoneone schreef:
Vorige week vrijdagavond werd mij een gebruikte aangeboden voor onder de 50k. :roll: Topauto voor dat geld, maar kopen????....Toch maar niet :wink:

Ach, als je hem op gaat rijden heb je er een goede deal aan... :twisted: :cheesy:

19 sep 2006 19:53
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Heb ik ook al aan gedacht. Het was nl ook nog een diesel en met mijn ca.70 000km p.jaar mischien niet zo verkeerd. Denk alleen dat ik er mij niet lekker in voel omdat ik hem niet bij mij passen vind. Net zoals ik laatst ook een mooie gebruikte Jag. S type diesel kon kopen. Lijkt verleidelijk maar uiteindelijk 'just not my cup of tea' :wink:

19 sep 2006 19:59
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
hmmmm. die 225pk diesel vind ik nou niet echt bijzonder. Als ze die W10 van de Touareg er nou in zouden gooien, zou ik voor 70K km/jr voor onder de 50K er toch over nagedacht hebben...

En een Jaguar S vind ik 'tea nor coffee'... :wink:

19 sep 2006 20:02
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Het was geen W10....and we agree on the Jag :wink:

19 sep 2006 20:07
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik vind de Jag S juist bloedmooi, ongeacht het stigma dat eraan hangt.
Alleen de voorstoelen hebben te korte zittingen, maar zou ik een buitenkansje tegenkomen....

19 sep 2006 20:11
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
marknineoneone schreef:
Het was geen W10....

Die is er toch ook niet? Phaeton W10 diesel?

Jort schreef:
Ik vind de Jag S juist bloedmooi, ongeacht het stigma dat eraan hangt.

Dat mag.

19 sep 2006 20:18
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Heb er en dag in gereden en hem op de duitse Autobahn flink aan de tand gevoeld :mrgreen: Heb nog nooit een auto in die prijsklasse gereden die zo snel door de mand viel qua rij-eigenschappen,wegligging en o.a kwaliteit in de afwerking...Maar goed, smaken en eisen verschillen gelukkig, niks mis mee :wink:

19 sep 2006 20:22
Profiel
Groningen
Bericht 
Bah, ik verwachtte wat tegengas. Doe ik er een schepje bovenop. Waarom thee noch koffie?
Afbeelding
:twisted:

@ Mark: ik rijd zeer regelmatig in een S type en vind de auto juist zeer degelijk in elkaar steken (eerdere modellen was dat inderdaad minder..) en de wegligging ook uitstekend, in ogenschouw nemend dat het onderstel nog steeds afgesteld is op comfort. Ongemerkt schakelen, kickdown die binnen de seconde reageert indien nodig, prachtig uitlaatgeluid..Misschien een maandagochtend modelletje gereden?

Ontopic: ik vind de Phaeton zo saai dat ik al begin te doezelen vóórdat ik de kans krijg in te stappen. Inderdaad Passat schaal 1,1:1.

Laatst bijgewerkt door Jort op 19 sep 2006 20:31, in totaal 5 keer bewerkt.

19 sep 2006 20:23
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
horn schreef:
marknineoneone schreef:
Het was geen W10....

Geen idee joh....

19 sep 2006 20:24
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Jort schreef:
Bah, ik verwachtte wat tegengas. Doe ik er een schepje bovenop. Waarom thee nog koffie?
Afbeelding
:twisted:

Ontopic: ik vind parelmoer wit een bijzonder mooie uitstraling hebben. Nadeel is dat de lijnen van de auto daardoor een ondergeschikte rol toebedeeld lijken te krijgen.

Je loopt ons te fu... :twisted: ...Heb net gegeten, sorry :lol:

Enuhhh on topic in een ander topic: Ik vind Parlemoer wit leuk voor een hoerensloep.... :twisted:

19 sep 2006 20:26
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
Jort schreef:
Bah, ik verwachtte wat tegengas. Doe ik er een schepje bovenop. Waarom thee nog koffie?

Hoewel ik Jaguars over het algemeen expliciete auto's vind met een bijzondere uitstraling, vind ik persoonlijk de S een weinig inspirerende auto. Niet bijzonder, saai en niet apart. Niet als andere Jags (behalve dan de X-type, ook een niks). Die van het plaatje is wel stoer opgeleukt trouwens.

Jort schreef:
Ontopic: ik vind parelmoer wit een bijzonder mooie uitstraling hebben. Nadeel is dat de lijnen van de auto daardoor een ondergeschikte rol toebedeeld lijken te krijgen.

On welk topic? :roll: :wink:

19 sep 2006 20:30
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
Jort schreef:
@ Mark: ik rijd zeer regelmatig in een S type en vind de auto juist zeer degelijk in elkaar steken (eerdere modellen was dat inderdaad minder..) en de wegligging ook uitstekend, in ogenschouw nemend dat het onderstel nog steeds afgesteld is op comfort. Ongemerkt schakelen, kickdown die binnen de seconde reageert indien nodig, prachtig uitlaatgeluid..Misschien een maandagochtend modelletje gereden?
.

Heb in een 2,7 D gereden...Sorry hoor maar kan echt op geen enkel vlak met de concurentie mee imo :lol:
Mischien dat een Type "R' meer kicks geeft? Maar de gewone zaken diesel
absoluut niet!

19 sep 2006 20:35
Profiel
Groningen
Bericht 
horn schreef:
Jort schreef:

Hoewel ik Jaguars over het algemeen expliciete auto's vind met een bijzondere uitstraling, vind ik persoonlijk de S een weinig inspirerende auto. Niet bijzonder, saai en niet apart. Niet als andere Jags (behalve dan de X-type, ook een niks). Die van het plaatje is wel stoer opgeleukt trouwens.

Door de bank genomen zijn behalve de C6 en gekke Vel Satis alle auto's in zijn klasse saai. Toch valt me op dat de S type nog steeds positief koppen draaiers trekt.. hetgeen van de Duitse tegenhangers niet gezegd kan worden.. Maar dat blijft persoonlijk natuurlijk. X type ben ik wel met je eens, dat komt te dicht bij de bron, beginnende met een F...

Citaat:
Jort schreef:

On welk topic? :roll: :wink:

Ik zat te snurken, maar heb en passant wel even m'n record "aanpassen" verbeterd. :twisted:

@ Mark: over de diesel kan ik niet meepraten. Diesel in een Engelse auto als deze vind ik sowieso geen porum. De benzine V6 en V8 klinken gewoon errug lekker. Al bij het starten. Je zou bijna zweren dat je de gedeelde afkomst met de V12 van Aston herkent...

19 sep 2006 20:35
Profiel
PorscheForum Junkie
964 C2 Coupe 91'
Twenteland
Bericht 
En ik kan over de V6 en V8 niet meepraten. Met mijn 70 000km P.j
passen die niet in the picture :wink:

De X type is een nog ergere miskleun! De marketing direkteur (zal wel een amerikaan geweest zijn) die bedacht heeft om in dit segment de eerste twee jaar alleen met 2.5 en 3.0ltr benzine motoren op de markt te komen en daarna met een slappe 2.0ltr diesel uit de Mondeo die nog niet eens met een automaat leverbaar is (in een Mondeo wel trouwens :roll: ) moeten ze ter plekke de laan uit sturen!!

19 sep 2006 20:48
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
horn schreef:
marknineoneone schreef:
Het was geen W10....

toch wel Horn - in BEL hebben we volgende motorisaties : 3.2 :D , 4.2V8, 6.0W12, 3.0 V6 TDI en 5.0 V10 TDI; deze laatste heeft 313PK en kost bij ons tussen de 95K en 110K; ik weet dat prijsvergelijk met NL niet veel zi n heeft maar de Phaeton wordt qua prijs dus een stuk boven de Touareg V10 gepositioneerd, kost in Belgenland 79K

mijn idee is dat de Phaeton ondanks zijn engineering verdiensten (de scharnieren voor de sluiting van de koffer al eens gezien -> piece of art! :) - de koplampsproeiers spuiten eerst links dan rechts om ten alle tijd een minimum aan verlichting te behouden !) een one off is en dat de VAG groep in dat segment de A8 naar voor zal schuiven, allicht binnenkort met de V12 TDI

19 sep 2006 21:33
Profiel
Sint-Niklaas (B)
Bericht 
hé, even die verkorte linkfunctie gebruiken

19 sep 2006 21:40
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
vandaar dat hij op de nl vw site al niet meer te vinden was.

19 sep 2006 22:26
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
Hoewel ik Jaguars over het algemeen expliciete auto's vind met een bijzondere uitstraling .....

Vroeger, toen je nog jong was hè..... ;) :^:

19 sep 2006 22:27
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
EriC4C schreef:
horn schreef:
Hoewel ik Jaguars over het algemeen expliciete auto's vind met een bijzondere uitstraling .....

Vroeger, toen je nog jong was hè..... ;) :^:

hou je mond, kwajongen... :^:

Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding Afbeelding

En zet daar nou eens een S-type of een X-type naast... :roll:

19 sep 2006 22:37
Profiel
Moderator
Jaguar S-TR ex-964C4Cabrio
PF #18
Bericht 
horn schreef:
hou je mond, kwajongen... :^:

Afbeelding

19 sep 2006 22:38
Profiel
Groningen
Bericht 
horn schreef:
-knip- ..En zet daar nou eens een S-type of een X-type naast... :roll:

U vraagt wij draaien :cheesy:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

-don't shoot the photographer-

19 sep 2006 23:22
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 51 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende