Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 18 nov 2024 16:29

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Welke Porsche? 
Auteur Bericht
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zo is het maar net........

http://www.degeusmakelaars.com

07 okt 2006 20:41
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924
Hasselt/België
Bericht Re: Slechte raad....
fvdvelde schreef:
911-lover : Hoeveel pk heeft zone 968CS, is dat een versie met 350 pk?

Voldoende om met de meeste nostalgischer gevormde Elvers mee te kunnen (of voor te blijven) :twisted: :wink:

Laatste update 22/10/2013

08 okt 2006 1:55
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
Ex-964 C4, Ex-Boxster, EX Audi S8-> dreaming of cayenne turbo -> 996 gt3
MESTREECH
Bericht 
Moeten ze wel kunnen rijden anders ben je er zo voorbij Koen :wink:

http://www.degeusmakelaars.com

08 okt 2006 9:04
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 cabrio
Haarlem PF # 2694
Bericht 
Ik ben het voor 99% van de bovenstaande adviezen eens maaaaaaaar... de tip om door te sparen voor een duurdere (reëeler) geprijsde 911 hoeft natuurlijk GEEN garantie te zijn dat je dan NIET voor onverwacht onderhoud komt te staan! Mijn tip is dan ook: Zoek iets waar je een goed gevoel bij hebt en laat dan die AKK doen, de AKK is dan de beslissende factor om hem wel óf niet te kopen! Ik ben overtuigd dat je tussen de 14 en 18K best een hele goede 911Coupé kan kopen alleen zul je er wat tijd in moeten steken (Of zoals ik bij de eerste meteen de goede vinden :wink: ).

08 okt 2006 11:51
Profiel
PorscheForum Junkie
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Bericht 
Ik ben op zich best wel een goed voorbeeld!

Ik heb mijn 911 Targa bijna 2 jaar geleden voor €10.000,- gekocht. Hier zag je dan ook al wel wat roest er doorheen komen en dacht dat dat ook de reden was dat deze zo scherp geprijst was. Eindelijk werd mijn droom werkelijkheid... Dacht ik :roll:

De droom werd al snel een nachtmerrie. De ene reparatie na de andere reparatie. Elke keer denk je nu zal dit de laatste zijn en dan ga ik er van genieten. 2 jaar geleden waren dit ook al mijn spaarcentjes die eraan besteedt waren. Zoals gezegd ik ben nu ongeveer 2 jaar verder en heb nu pas mijn eerste voldane ritten gemaakt. Er is nu voor zo'n €12.000,- aan verspijkerd. En nu begint pas het 'normale' onderhoud. (Op de body na dan).

Zoals Marcel al aangeeft:

Neem de adviezen serieus. Je hebt er geen verstand van dus : AKK (AanKoopKeuring)

Je bent in ieder geval wel zo slim geweest om eerst op dit forum aan te melden en daarna je zoektocht te beginnen.

Geloof me, Ik wou ook wel dat ik dit forum ontdekt had voordat ik mijn 911 aanschafte!

Mijn advies: (Alweer) Als je dus heel graag een 911 wilt. Spaar door ! En begin met een aardig budget achter de hand !

09 okt 2006 2:46
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2