Auteur |
Bericht |
Double G
911 carrera 3.2 '86Kapelle
|
Zelf 1 keer met de 944 meegemaakt; 10 minuten geparkeerd gestaan bij een winkelcentrum en €1500,- schade
Sterkte! Steleltje eikels
_________________________________________ NPC 0577
|
25 okt 2006 12:52 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Behalve alle lijfstraffen die wij ze toewensen en ze natuurlijk ook verdienen is het eigenlijk gewoon te hopen dat ze gepakt worden. 40 auto's, dat is natuurlijk een leuke schade post van pak em beet 40,000 euro, aansprakelijk stellen en betalen tot in lengte van dagen, daar pak je ze het hardste mee, niet met 40 uur taakstraf, dus alle slachtoffers mobiliseren en kijken wie er wat gezien heeft.....
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
25 okt 2006 12:58 |
|
|
michael
Ex 911 [930] turbo, ex 356 speedster replikaReuver
|
. Inderdaad geen straf, maar terugdokken.
Sterkte ECT, ik weet hoe het voelt.
_________________________________________ 911 turbo, the boosted beast.
mhaschreurs.hyves.nl
|
25 okt 2006 13:06 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
sluit ik me bij aan, voelen ze veel langer dan een weekje putjesscheppen
en het is toch eigenlijk niet meer dan normaal
_________________________________________ Got coffee?
|
25 okt 2006 13:11 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Terug betalen
Jullie weten toch hoe dat gaat.
Ze hebben niets of bijna niets. Dus wordt enkel afgehouden tot aan het bestaansminimum.
Zo ken ik iemand "erg close" die over de 8000€ moet terugbetalen aan de staat vanwege oplichting aan 25€ per maand (van het geld dat ze sowieso van de staat krijgen als uitkering) .
Wat een straf hé
En neen , die personen die zulke veroordelingen al hebben zijn niet van plan officieel meer te gaan verdienen daar ze dan dat toch moeten afgeven .
Het gerechtssysteem beloond de criminelen, maar de eerlijke mensen moeten betalen tot ze blauw zien
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
25 okt 2006 13:31 |
|
|
adu
Nu even niet ...amersfoort
|
En de daders ... kinderen Balen Erland, hopelijk vergoedt de verzekering je schade
|
25 okt 2006 13:53 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Na constatering van het brute en nodeloze vandalisme, rest mij enkel 1 woord: sterkte
Wat ik de daders toewens is hier al uitgebreid aan de orde geweest en daar sluit ik mij dan ook naadloos bij aan.
Ik dank gelukkig mijn wijsheid dat ik jaren geleden besloten heb in een klein dorpje, weliswaar ook in de randstad, ben gaan wonen en dat mijn P's goed gestald zijn.
Zoiets wat jou is overkomen hoop ik nooit mee te hoeven maken.
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
25 okt 2006 14:04 |
|
|
Peter, Boxster
Boxster.996 cabrioLelystad
|
verrek zeg,
sàvonds als ik laat thuis ben wil ik hem ook nog wel eens op de openbare weg parkeren, durf dan s`morgens bijna niet door de gordijnen te kijken of hij er nog staat of beschadigd is.
Dit komt toch alleen in je ergste dromen voor,ik leef met je mee.
Hou ons op de hoogte of de daders gepakt worden.
|
25 okt 2006 14:56 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
De schade betalen lijkt me vanzelfsprekend, al moeten ze een heel leven lang betalen. Daarnaast nog een gepaste straf.
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
25 okt 2006 16:07 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
R$#$$#iwhr3e$#
AAAAARRRRGGGGHHhh................
Dit doe je toch niet
Wat voor zieke geest haalt dit in z'n hoofd, wie hier plezier in ziet moeten ze écht hard straffen.
Je zou het maar zien gebeuren, dan denk ik dat die personen voortaan zouden moeten eten door een slangetje!
Ik hoop voor je op een goede afloop.
|
25 okt 2006 16:18 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Allemachtig het is toch niet te geloven. Ik denk dat we als autoliefhebbers allemaal wel een voorstelling hebben wat er met de daders zou moeten gebeuren maar uiteindelijk schiet je daar niks mee op. Je zit toch maar mooi met de ellende en frustratie. En je auto wordt er nooit beter van.
Veel succes in ieder geval
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
25 okt 2006 16:36 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Inderdaad moet je ze zo hard slaan dat ze niet meer kunnen en durfen jippie
.... ben alleen bang dat dit soort geintjes niet door 1 persoon tegelijkertijd uitgehaald worden .... zal wel een clubje zijn
't is gewoon @#$%!%!$ dat zulke dingen gebeuren .... waarom denk je dat er tegenwoordig steeds meer 'nachtclausules' zitten in de verzekeringspolissen
Wat de gasten ook voor straf krijgen - het slachtoffer merkt hier niks tot weinig van ....
't zal je kind maar wezen
|
25 okt 2006 16:42 |
|
|
Taatjen
lelystad
|
Hebben ze in landen waar voor bepaalde vergrijpen handen worden (werden?) afgehakt dan toch gelijk
Sterkte ECT
_________________________________________ zet je mond niet in de derde versnelling indien je hersens nog in de tweede staan
|
25 okt 2006 17:24 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
M'n zwager had laatst een soort gelijk "gevalletje"...........
Nieuwe soewaarte Leon,over de volle lengte aan de bestuurderskant met een scherp voorwerp langsgekrast,tranen stonden hem in de ogen.
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
25 okt 2006 17:26 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
wat dit betreft imho wel,voor de rest hoe ze denken in "die landen " niet. En met deze opmerkingen komen we weer op een hellend vlak waar de Mod's strakkies mogen ingrijpen
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
25 okt 2006 17:33 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Damn, balen, hoop dat het allemaal niet "te diep" is joh! (en nee, inderdaad, niet te ver af gaan zakken he mensen )
|
25 okt 2006 18:53 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
ik ben principieel tegen (her)invoering van de doodstraf, maar hiervoor neig ik anders te gaan denken. Balen zeg, aangifte doen en sterkte er mee
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
25 okt 2006 19:01 |
|
|
Rob986
Een keer een 986, 997, 993, 964, 911E en een 944.Utrechtse Heuvelrug
|
Vreselijk voor je. Word er gewoon niet goed van als ik zoiets zie.
Maar ik ben bang dat als je het dan op film hebt, de juristen van dergelijke types schermen met de aantasting van de de privacy van hun clienten. Hebben we hier voldoende juristen voor denk ik, die precies weten hoe en wat wel/niet mag.
Veel succes.
|
25 okt 2006 19:02 |
|
|
Jort
Groningen
|
Gelijk heb je. Materiële schade in de vorm van krassen verdient het gewoon. Dat is de ergste vorm van misdaad. Verkrachting, moord en andere misstappen kennen meestal verzachtende omstandigheden.
@ECT: sterkte met de afwikkeling.
Wat betreft de wet privacy: als je duidelijk aangeeft (sticker?) dat er gefilmd wordt/kan worden, sta je volgens mij redelijk sterk. Winkeliers kennen dat probleem ook, zolang er niet gewaarschuwd wordt voor filmen.
_________________________________________ Tjolk.
Laatst bijgewerkt door Jort op 25 okt 2006 19:25, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 okt 2006 19:23 |
|
|
F@RGO
|
en iedere kat die passeert of iemand die op positieve wijze oog heeft voor uw wagen .... dan gaat een alarm af,
moeilijk te doen zo
|
25 okt 2006 19:24 |
|
|
ECT
|
Vrienden,
Bedankt voor de steun. Inmiddels is de stand van zaken dat er 60 auto's zijn bekrast. En is gebleken dat ze overdags nog bezig zijn geweest in onze winkelcentrum en verder richting Voorburg. Ze zijn nog niet gepakt!
Heb de verzekeraar gebeld; ze willen wel uitkeren maar dan moet ik voor beide auto's 9000 euro (!!) aan premie extra betalen gespreid over 5 jaren om de no-claim terugval te compenseren. Leuk om te horen....
Ik zal weer alles uit eigen zak moeten betalen en die bende loopt nu vrolijk vrij rond. Ze zullen toch niet gepakt worden want de politie doet toch geen ene verrek!
Ze zullen het in de toekomst weer doen, want dit is mij voor de tweede keer overkomen. Drie jaar geleden hadden ze in dezelfde wijk eveneens 40 auto's bekrast en was ik ook de klos. Nu plaats ik een camera en wee hun gebeente als ik ze te pakken krijg. Ik ben een goed en zachtaardig mens, maar als ik boos word..... En uiteraard pak ik hun ouders ook aan. Ik ben voor invoering van lijfstraffen.
Laatst bijgewerkt door ECT op 25 okt 2006 19:34, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 okt 2006 19:25 |
|
|
FROST
KIA/ex-924 driverDEN(k) HELDER
|
Mijn Porsche kan vanavond de garage in ( eindelijk! ) dus ik hoop dat ik van dit soort streken geen last ga krijgen..
edit/ Kijk, en DAT is vaak het probleem, die gasten worden vaak niet gepakt en anders laat de politie ze wel weer lopen omdat er geen of te weinig bewijsmateriaal is. Het is de laatste tijd ook hier in Den Helder weer raak met de vernielingen aan auto's en inbraken in auto's. Mijn vriend moest het in Juli nog meemaken, één dag voor een leuk uitstapje de hele dienstwagen geplundert; raampje kapot geslagen en ze waren binnen. Kleine 1000euro aan spullen ( meetaperatuur voor kabelstoringen etc ) waar een normaal mens niets aan heeft en zijn GPRSje Zwaar balen. Camera plaatsen is echt zo'n gek idee nog niet...\edit
_________________________________________ DENK HELDER
Laatst bijgewerkt door FROST op 25 okt 2006 19:30, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 okt 2006 19:26 |
|
|
Jort
Groningen
|
Geef dus wel duidelijk aan dat er camerabeveiliging is/komt.
_________________________________________ Tjolk.
|
25 okt 2006 19:27 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Vreselijk - waarom laten ze dgl. tuig niet de gruwelpraktijken ondergaan van de "overtuiging" waarvan ze blijk geven, gezien de beschadiging op de BMW
aangaande de reactie van Rob, een uitspraak die vandaag gebeurd is - in BEL weliswaar - over iemand die camera's plaatste in de stad waarvan ik in een landelijke deelgemeente woon vind je hier
intussen veel sterkte ECT en hopelijk kan de verzekering je leed voor een stuk lenigen
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
25 okt 2006 19:28 |
|
|
mafke
Opglabbeek, België
|
Rotte apen gadverdamme!!
Laat die 'grote' homofiele neger zich maar eens goed amuseren op die mannen!!!
Suces met de 'afhandeling' van deze ziekelijke streek...
|
25 okt 2006 19:34 |
|
|