Auteur |
Bericht |
ECT
|
.... en ook nog een slechte boot op wielen.
Dit is het betere werk: een Silvestris.
|
01 jan 2007 13:40 |
|
|
sportwagon
992 Carrera S cabrio PDK (2019). Panamera Sport Turismo 4 e-hybrid (2023) [Ex Cayenne Coupe E-Hybrid (2022), Ex Macan (2018), Ex Panamera Sporturismo 4 E-Hybrid (2018] & Ex-991.2 carrera cabrio PDK (2017), Ex-991.1 carrera cabrio PDK (2014), Ex-997 cabrio tiptronic S (2005), Ex-993 cabrio tiptronic S (1996)]Twenthe
|
Peking to Paris bedoel je
|
01 jan 2007 16:15 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Idd, anders was het een mooi rondje om de kerk... bovendien in de verkeerde richting...
|
01 jan 2007 16:41 |
|
|
Steffie
997 Cabrio 4S.
voorheen 996 cabrio
|
Vind hem meer op moeder de gans lijken! Zo'n opwippend staartstuk ...iets dierlijks prima, maar dan graag iets van een roofdier!!
Ook met de sportauto van Spyker heb ik moeite. De emotie bij die auto ontbreekt. Je kunt een merk kopen maar geen nostalgie. Een porsche 911 ken je van kinds-af-aan. Daar heb je een historie mee. Als kind uitkijkend naar het nieuwe model. En altijd weer stil worden als je het resultaat voorbij zag rijden.... Altijd weer perfectie weten te overtreffen. En als je nu de gehele lijn achter elkaar ziet is het nog steeds moeilijk een voorkeur te kiezen. ..en das niet voor niets!
... maar ook wat ik hier mis; het is een te smooth, overdreven en daarom een te bedacht concept (vind ik)
|
02 jan 2007 14:24 |
|
|
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Die Peking-to-Paris vind ik ook niet mooi, maar de overige modellen van Spyker vind ik toch echt niet te versmaden
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
02 jan 2007 14:30 |
|
|
Jort
Groningen
|
Mee eens.
Emotie kun je ook voelen zónder de aanwezigheid van nostalgische achtergronden. Naar mijn mening is het verhaal De Bruin-Sylvestris-Spyker-Sylvestris al doorspekt van emotie.
_________________________________________ Tjolk.
|
02 jan 2007 14:52 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
je slaat de SPYKER op zijn kop
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
03 jan 2007 11:58 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
04 jan 2007 1:32 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Werknemer crasht showmodel Spyker
Een werknemer van de Antwerpse garage Beerens kon het niet slechter treffen. De man had nog nooit in zijn leven een auto-ongeluk gehad. Maar juist toen hij een gloednieuwe Nederlandse Spyker ter waarde van 271.000 euro naar een grote autoshow in Brussel moest rijden, slipte hij op z'n kant in de sloot en raakte de wagen zwaarbeschadigd. ,,Waarschijnlijk heb ik te bruusk aan mijn stuur gedraaid'', zei een beteuterde Gert Beerts zaterdag in Het Laatste Nieuws.
De wagen had het pronkstuk van de Brusselse autoshow moeten worden, die zaterdag begint. Van het model rijden er maar drie in België. Fabrikant Spyker uit Zeewolde stuurde echter direct een alternatieve wagen, die op het nippertje opgesteld kon worden voor de naar schatting 320.000 bezoekers van de zogeheten Autosalon in Brussel.
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
13 jan 2007 12:55 |
|
|
Flyer..
Antwerpen & Geel
|
stond gisteren in't groot in de krant
Brute pech, hij moest uitwijken voor een auto uit
tegenovergestelde richting..
Verzekering ging tussenbeide komen, al gelukkig!
|
13 jan 2007 13:46 |
|
|
ppp 356
Volkswagen 356 Kever CabrioBrecht Antwerpen België
|
Dus was er een spookrijder? Is gebeurt op de A12 te wilrijk ter hoogte van Autostad, weet niet hoe het gebeurt is, en intresseeerd me ook niet, maar zeker geen tegenovergesteld verkeer.
Dat had dan heus wel in de krant gestaan, in de krant stond dat er een wagen plots van rijstrook wisselde, op die plaats, lijktme dit veel logischer.
Je hebt daar veel invoegend verkeer van de A12 naar de parallelweg, die dan zonder echt goed te kijken, gewoon de uiterst rechtse rijstrook nemen op de een of andere winkel op te draaien.
Moet daar zelf regelmatig de rem op
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
13 jan 2007 16:48 |
|
|
Flyer..
Antwerpen & Geel
|
oei dan zit ik fout, mijn vader vertelde me dit zo gisteren .. zal ik slecht geluisterd hebben zeker (examens in m'n hoofd )
allesinds spijtige zaak voor de bestuurder !
|
13 jan 2007 16:59 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Laatst bijgewerkt door Rob Herfst op 14 jan 2007 23:07, in totaal 1 keer bewerkt.
|
13 jan 2007 17:45 |
|
|
desmett
A4 B5 Avant 1.9 TDI, Urquattro, 964 Carrera 2 (van mijn vader)Mechelen, België
|
Volgens mij dacht die man dat hij met een Range Rover op stap was.
_________________________________________ Automotive Engineering = German Engineering !
Een doordenkertje: Kein Substitut für Freude am Fahren durch Vorsprung durch Technik!
|
13 jan 2007 17:48 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Au
Ga dat maar eens aan je baas uit leggen....
Eh baas.. Ik sta hier langs de A12 met een klein probleempje met die Spyker.....
Heb je ook nog vervangend vervoer voor me?
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
13 jan 2007 18:33 |
|
|
corry
997 S /2006
|
Spyker die bouwt toch die SRV - wagens voor jullie kruideniers?
_________________________________________ Puts a smile on my face every day
|
13 jan 2007 19:43 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nops, dat Spykstaal .... Klein nuance verschil
|
13 jan 2007 20:28 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Dacht even dat je deze bedoelde:
|
13 jan 2007 20:54 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
De SRV van Spykstaal:
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
14 jan 2007 12:25 |
|
|
Driver4S
992.1 GT3
964 C2
930
Macan Turbo
ex 991.2 GT3
ex 997 GTS
ex 997 S
ex 996 4SRotterdam
|
Ik vind die "Spijkers" een beetje "over the top".
|
14 jan 2007 13:08 |
|
|
ppp 356
|
De wagen was op weg neer het salon van Brussel, ondanks dat ze 550 wagens in hun vloot hebben die alle omnium verzekerd, vonden ze het niet nodig om deze omnium te verzekeren voor die enkele rit naar het salon van Brussel.
Zijn baas heeft op de regionale televisie op vrij grappige manier gezegd, dat dit dus pech is, gewoon verkeerd gegokt.
Vanuit Spyker Nederland hebben ze dan met spoed een andere Spyker naar het salon gebracht, nu wel met een takelwagen, voegde hij er grappig aan toe
De bestuurder was een van de betere werknemers, en was de dag nadien al op pad met een AM DB3 of zoiets, die nog meer kost dan een Spyker.
_________________________________________ Een boete is een belasting voor een fout; een belasting is een boete voor succes.
Geduld is het vermogen je motor stationair te laten draaien wanneer je hem het liefst verschrikkelijk op zijn staart zou trappen.
|
14 jan 2007 13:14 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
14 jan 2007 22:27 |
|
|
ppp 356
|
|
14 jan 2007 22:58 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Die (vervang)Spyker stond in de patio (inkomhal). Persoonlijk vind ik er helemaal niets aan , het is een mix van allerhande stijlelementen.
Meest indrukwekkend op het salon was de Audi R8 en de Alfa 8C competitione, daarnaast lijkt zelfs een Porsche een eerder "gewone" wagen
|
15 jan 2007 18:37 |
|
|
Gijs
Baarn
|
oef... dat ziet er niet uit...
|
26 jan 2007 11:25 |
|
|