Auteur |
Bericht |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
Re: dit moet ik toch even delen
Tja, je had 'm ook kunnen vragen waarom ie dan geen Frari had gekocht. Zo goed gingen de zaken dan dus schijnbaar ook niet.
|
05 apr 2007 0:32 |
|
|
bert964c4
vianen
|
| | | | lagel schreef: maandag was ik bij een autobekleder langs gegaan, want ik wilde kleurstelling kiezen voor de stoelen en zitjes van de porsche. maar daar gaat het hier niet om. ik sta daar buiten te wachten, want die bekleder moest een telefoontje plegen. komt er een man met een 997 gt3 aanrijden, bij het bedrijf ernaast. supermooi ding, dus ik zei ook: "mooie porsche heeft u" "ja vindt je" "jazeker, gt3 vind ik de mooiste porsche" "ja ik heb hem eigenlijk alleen zodat mensen kunnen zien dat ik geld heb, maar ik zie dat jij ook een porsche heb?" "nou hij is eigenlijk van me pa." "o naja mooi vind ik hem niet. kon hij niet iets beter betalen." "wat is dat nou weer voor opmerking?" "is gewoon een vraag hoor. ik vind als je geen echte porsche kan kopen, moet je niet zo'n oud roestgeval kopen en doen alsof je geld hebt." toen ben ik maar naar binnen gelopen wat het ging nergens over. zulk soort mensen moeten ze verbieden een porsche te kopen, die snappen de waarde er niet van | | | | |
Ik had mijn middelvinger naar hem opgestoken en tegen hem gezegt dat hij een vreeeeeeeeeeeeeeeeeeselijke jippie was die een Porsche niet waard was en dat meen ik uit de grond van mijn hart , ik hoop voor deze eikel dat ik hem nooit tegen kom, als ie dan geld zou hebben kocht ie een CGT, Of Bugattie, dus ergo, het is iemand, nee het is een klein zielig jippie, en eigenlijk moet ik gewoon lachen om dat soort plebeejers!!!!!! juist, door de plee trekken die gasten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
05 apr 2007 0:43 |
|
|
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Hehe jemig, da's wel ernstig.
Je had hem op zijn onzekerheid aan moeten spreken Kijken hoe snel je hem tegen je in het harnas kan jagen!
|
05 apr 2007 2:03 |
|
|
ER
Boxster S 3.4 zwart 2007 993 TT Arenarood 1997Rosmalen
|
Da's inderdaad een goed advies. "Goh, u maakt hiermee wel een erg onzekere indruk, ten aanzien van de mening van andere mensen over uzelf."
Bovendien: wie ECHT geld heeft, draagt dat niet al te veel naar buiten.
|
05 apr 2007 6:55 |
|
|
horn
PF #57
|
leuk allemaal, maar lagel, nu hebben we nog steeds geen antwoord op de vraag:
kon je pa zich niks anders dan dat roestgeval veroorloven?
Als ik je verhaal zo lees, kan ik me bijna niet voorstellen dat iemand echt zo zou reageren. ik zou ter plaatse in mijn broek pissen van het lachen. Tokkie.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 apr 2007 7:14 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
Ik vind dat die kerel groot gelijk heeft, het is een schande voor ons merk al die oude Porsches. Na 5 jaar moest eigenlijk verplicht alle Porsches naar de Schredder (oh nee toch maar niet de mijne is ool al weer 10 jaar), en je mag alleen Porsche rijden als je tenminste lid bent van een ballenclub, dan zijn we tenminste ook meteen van het overgrote deel van de leden van het Porscheforum af, want dat zijn wel erg gewone mensen...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
05 apr 2007 7:51 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Toch maar even gecheckt , maar maandag was het niet 1 april
Wat een eikel zeg.
Hoogmoed puur
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
05 apr 2007 13:05 |
|
|
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Deze mensen zijn toch eigenlijk erg grappig?
|
05 apr 2007 13:19 |
|
|
craze
ex-911 3.2 '86, ex-TT quattro 260pk, nu saab 9-5 aero 250pk
|
happerdehap,waar gaat dit nu eigenlijk over................
zou gewoon glimlachen en zeggen:'' je hebt helemaal gelijk, sorry ik bestel meteen de nieuwste LADA" en dan hoofdschuddend weglopen.
_________________________________________ 911 redenen om de 3.2 te pakken!
www.thefloorfactory.nl
|
05 apr 2007 14:04 |
|
|
ArminG
928 S4 '91
|
Ach, dat doet mij denken aan toen ik druk poetsend in de garage stond, een voorbijganger mij toeriep dat het jammer van die motor was.
Ik vraag hem wat hij bedoelt. Hij antwoord, dat er een VW blok in zou liggen.
Ik zeg dat hij waarschijnlijk zich vergist met een andere non-911 (*) en haal een spreekwoord met klok en klepel aan.
Nee, eigenwijs als hij was, bleef hij volhouden dat de 928 een VW motor heeft.
Toen heb ik hem maar gelijk gegeven
*) En ik weet dat het verhaal dan nog extreem genuanceerder ligt, maar je moet het niet té moeilijk maken
|
05 apr 2007 15:10 |
|
|
lagel
911 carrera 3.2 targa 1984hoeven
|
nee dit is geen grap. dat je hem niet mooi vind dat mag, smaken verschillen nu eenmaal. maar die opmerking vond ik nogal raar. nee mijn pa kan geen 997 gt3 betalen, so what!
maarjah hij was vast gewoon jarloers dat hij met zijn geld geen echte vrienden kon kopen, dus dan gaat tie maar mensen afkraken ofzo.
denk ook niet dat het iemand van dit forum is. hij gaf niet echt veel om zijn porsche.
_________________________________________ porsche project
|
05 apr 2007 15:46 |
|
|
2.2E_69
911 2.2E targaGoirle, NB
|
het is gewoon grappig hoe triest zo iemand is...
|
05 apr 2007 17:06 |
|
|
Amethist
Ex. 911 Carrera 3.2 targa en Boxster Nu 964 cabrio, boxster S
|
Idd dit vind ik zeer triest.
Je hoeft geen voledig liefhebber te zijn om een porsche te rijden. Je kan er ook gewoon een rijden omdat je hem gewoon mooi vind. Maar dit slaat echt alles. Heeft die man ook mog wel is nagedacht dat de meesten een auto rijden omdat ze hem mooi vinden???
_________________________________________ Ergens ben je nergens.
|
05 apr 2007 17:40 |
|
|
964Cee-4
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
|
Oh.... altijd wel gedacht.... zit er geen VW-blok in een 928 dan ? 928 is toch zo'n nep-porsche ??
|
05 apr 2007 17:48 |
|
|
horn
PF #57
|
heeft niks met de auto te maken. is gewoon een hufter die mensen niet in zijn waarde laat. wel porsche of geen porsche hufter.
@ lagel - was een grapje hoor. je zag de wel hè?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
05 apr 2007 18:09 |
|
|
Chris_lbr
993TT (1996) & 951 Martini (1986)Tremelo (België)
|
_________________________________________ Twin turbo's on six aircooled cylinders, the ultimate power !
|
05 apr 2007 19:13 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ik vind het altijd jammer dat sommige mensen minachtig doen over een 924/944. Eigenlijk best sonde want persoonlijk vind ik het erg mooie en goede auto`s. Kwa techniek, wegligging. Tis geen Flat six maar je kan niet alles hebben he.
|
05 apr 2007 19:20 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
|
05 apr 2007 19:36 |
|
|
Yoda
964 C2C (1991) Oak GreenNoordwijk ZH
|
In lijn met een eerder antwoord. Goed dat deze kopers er zijn. Ze hebben geen gevoel voor het merk en ruilen meestal na 1 tot 2 jaar in en zijn tevreden met een afschrijving gelijk aan een CL600.
Kijk nu alvast uit naar gebruikte 997 GT3s en 997TTs bij de BMW, MB, Audi, Bentley en Maserati dealers. Misschien kunnen we ons alvast bij deze dealers inschrijven als geinteresseerden om deze wonderen der autotechniek weer de zorg en aandacht te geven die ze verdienen.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
|
05 apr 2007 20:17 |
|
|
964Cee-4
964 Carrera 4 - is niet meer... snif
|
|
07 apr 2007 10:49 |
|
|
Meneer aard
924 `77Wijchen
|
Ik doelde meer op de opmerking van de voorbij ganger wat tegen ArminG is gezegd..Vind het een beetje triest als je het niet zeker zeg dan niks (de voorbij ganger dan)
Misschien een beetje verkeerd gebracht Maar weet wel dat jullie tenminste het hart op de juiste plek hebben kwa respect naar elkaar etc en waardering van iemands auto. Ik kan ook wel zeggen ik stap naar de dealer koop een 997 en kijk ik ben het mannetje maar je kunt denk ik meer fun beleven met een 24 of wat dan ook dan een gloednieuwe 997
|
07 apr 2007 11:04 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
zou me er niet druk over kunnen maken, patsers rijden rond in nagenoeg alle merken; heeft niet met Porsche te maken
let but go
_________________________________________ Got coffee?
|
07 apr 2007 12:29 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
nou ik denk toch dat er significant meer patsers in een porsche rijden
|
07 apr 2007 13:50 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
spreek voor jezelf
m.i. meer Hummer, BMW, Mercedes, Ferrari (algelang de beschikbare centjes)
Porsche, Aston, Maserati etc. zijn toch iets minder opvallend en derhalve minder voor het gewenste doel geschikt
_________________________________________ Got coffee?
|
07 apr 2007 14:26 |
|
|
mr.burns993
|
wat een loser zeg, die gast met gt3...
ik zou zeggen als je echt wil laten zien dat je geld hebt, moet je een zonda kopen.
je valt zeker op, iedereen hoort je aan komen en hij kost maar ongeveer 700.000,00 euri.
Dat is voor u vast een schijntje
kijk dan kun je laten zien dat je geld hebt, maar toch niet een een porsche
_________________________________________ excellent
“Porsche” It’s like children. You can’t understand until you’ve had one.
|
07 apr 2007 15:57 |
|
|