Auteur |
Bericht |
horn
PF #57
|
Hé Bert, ik zeg dat het met een C4 OOK kan. Doe niet zo geheimzinnig en pas dat onderschrift aan!
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 sep 2007 0:20 |
|
|
bert964c4
vianen
|
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
07 sep 2007 0:21 |
|
|
bert964c4
vianen
|
Doe ik van het weekend wel ff Harald
_________________________________________ Ich liebe luft!
|
07 sep 2007 0:22 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
dynamic:
jerry can 10 liter water en al m,n emmers/poetsspullen om m,n auto te wassen mot wit blijven he
idd een soort beatycase zeg maar maar dan voor m,n witte kind.
volle tank 3 man erin plus picknick mand en 10 balen gips ohnee solly das m,n andere auto
300 km/uur op de teller haalje daar 10% afwijking vanaf zitje nog op 270 echte km,s is nog verdomde hard
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 sep 2007 0:38 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik heb nog steeds niet de top kunnen rijden.
vorige week nog 280 op de teller op de A9 maar moest de afrit hebben dus kon niet verder.
was wel een nieuw record voor mijzelf
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
07 sep 2007 0:40 |
|
|
Koos Spee.
Flitsend!
|
Staat genoteerd
|
07 sep 2007 0:45 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
Inderdaad! Ga naar rechts! Ook hier op de volle NL wegen. Dan kunnen de mensen die echt harder willen door...
Een linkerbaan is om in te halen en harder te gaan, en niet om om voor mij (die harder wil) te blijven rijden... Als iemand die nog sneller is in m'n binnenspiegel komt, ga ik ook een baan naar rechts...
Pfff weer wat frustratie van me af getypt...
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
07 sep 2007 1:02 |
|
|
ingo
Freelance Copywriter - ex-911 2.2S 1969 - PF #369amsterdam
|
ow sjit. zal ik ff indruk maken met de 225 aangetikt op de teller...
(maar wel in NL en ik hoop dat er geen plicie-camera's in de buurt waren)
_________________________________________ http://www.ingomettes.nl
|
07 sep 2007 1:07 |
|
|
Koos Spee.
Flitsend!
|
Moet ik nou voor jou ook nog m'n nest uit komen ... en dat terwijl ik zo weer langs de A2 moet gaan staan
|
07 sep 2007 2:11 |
|
|
horn
PF #57
|
dat jullie dat allemaal doen in NL. Ik blijf over het algemeen toch echt onder de 180. 280 aantikken op een NL snelweg vind ik een te groot risico. Heb me wel eens laten verleiden op de A2 's nachts van Maasbracht naar Bilthoven, maar dan zit ik niet heel rustig...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
07 sep 2007 6:55 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Heb me ook wel eens laten verleiden...de bewuste persoon kon niet geloven dat ik thuis was toen ik belde...heb dan ook daarna een mailtje gestuurd van binnenshuis...
Maar was wel eens maar nooit meer...tenminste zo'n lange afstand...als ik achteraf nóg denk langs welke trajectcontrole ik gereden heb...
|
07 sep 2007 7:32 |
|
|
zuugnap
|
Jullie zijn allleeemaal snelheidsduuvels ... ehh
echt slecht .... was me net aan het bedenken
hard rijden is juist schoner voor milieu.
de uitgespuugde stoffen worden over een groter
gebied weer losgelaten dus verspreiding. beter
kan het toch niet??
overigens blijf ik zelf altijd netjes hier in nl
|
07 sep 2007 8:13 |
|
|
cabrio wim
|
Hoort dat niet in een ander draadje thuis.
Ik vind het altijd weer leuk om te horen hoe andere mensen reageren als je iets vertelt, kennen je auto niet en komen al gelijk met vooroordelen van jou auto. Net of ze inderdaad je auto kennen en wat je er met gedaan hebt.
|
07 sep 2007 8:17 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ik rij veel/vaak s'nachts en dan waag ik me wel eens (te vaak) aan dat soort snelheden maar moet de snelweg voor me wel leeg zijn.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
07 sep 2007 8:43 |
|
|
porscheware
Ex. 964 C2 Zwart/Zwart, California T5, Kever 1303 Karmann CabrioRotterdam
|
Ja mooi he, die mensen die alles denken te weten over JOUW auto. Laat ze lekker naar het Audi forum gaan
|
07 sep 2007 8:58 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Gisteren reed ik op de Duitse A30. Ook lange tijd iets boven de 200 (op de navie) alleen veel werkzaamheden daar dus terug in de ankers naar de 80 . En IDD het zijn meestal alleen de niet Duitse auto's die met 140 zo naar de linker baan gaan zonder ff hun spiegel goed te checken.
Ik heb wel het idee dat naar ongeveer 2 jaar het 2.0 tdi leonnetje iets aan snelheid inleverd, heb een langere adem nodig om 200+ te halen. Terwijl ie een half jaar geleden nog 215 haalde op de navie. (Heuvel af wind mee) Gelukkig heb ik hem niet zo lang meer........
|
07 sep 2007 9:59 |
|
|
F@RGO
|
Ik zit momenteel in Crillon le Brave (mont ventoux)
960 km van thuis, gemiddelde snelheid pcm, 128. redelijk goed gebold vind ik .
160 leek mij iets te link.
Vergat nog te melden dat ik in de regio hier een R8 audi tegengekomen ben, is toch wel mooi in het echt, op papier minder.
|
07 sep 2007 10:18 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Ik ben vorige week mijn 997S gaan halen : zalig om op de Autobahn eens de paarden los te kunnen laten. En dan nog op het bochtige stuk tussen Saarbrucken en Trier, best spannend om aan 200 à 220 de bochten te ronden
In België ga ik op de snelweg zelden boven de "rijbewijs kwijt" snelheid.
|
07 sep 2007 11:21 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik zal toch een 4 van mijn CS moeten aftellen
Want als een 964 dit kan is het normaal maar als een gemodificeerde 968 dit doet (ondanks genoeg getuigen) wordt het als belachelijk en fabel geklasseerd.
En dat terwijl een 964 of 993 niet kan volgen.
Hoezo vooroordelen
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
07 sep 2007 11:22 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Onmogelijk
|
07 sep 2007 11:34 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
(ik bedoel dus gewone en geen Turbo's en RS)
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
07 sep 2007 11:37 |
|
|
mayonaise
|
slipstreamen aan 300/h is denk ik heel erg slim kwestie van downforce
en wat er gebeurt als er ook maar iets van oneffenheid op de weg voorvalt
|
07 sep 2007 12:18 |
|
|
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
07 sep 2007 13:03 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
dan hebje een 964airborne uitvoering
waarvoor denkje dat m,n hart ookzo tekeer ging
maar over het algemeen zijnde wegen in dl glkg beter dan in nl
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 sep 2007 13:27 |
|
|
drknauf
___________________
ρσяѕ¢нє, тнєяє iѕ
ησ ѕυвѕтιтυтє
___________________een westerling heeft een horloge de oosterling de tijd ___________________
|
yo porsche henk , stevige hand die die foto heeft gemaakt op die snelheid dattie zo mooi stil staat
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
07 sep 2007 13:29 |
|
|