Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 03 apr 2025 16:29

Antwoord op onderwerp  [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
911 4S navigatie probleem straatnummers invoeren 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
RS4
Gelderland
Bericht 
Is versie 2000-2 voor een 8 Bits of al voor een 16 Bits computer?

25 okt 2007 14:32
Profiel
Bericht 
Meestal gebruik ik ook gewoon een kaart in de auto. Kijk eerst welke snelwegen ik eerst moet nemen, zodat ik ook überhaupt weet waar ik nu eigenlijk heen ga. Alleen als ik echt ergens op tijd heen moet, wil ik de navi wel aanzetten. Maar dan nog rijd ik vaak met behulp van de wegenkaart en op de plaats van bestemming zet ik de navi aan en toets ik dan een straatnaam in.

Wat Harald al zei: je rijdt zonder besef van waar je nu bent en volgt klakkeloos de instructies op van de stem.

Maar toegegeven: zo'n stem die zo geduldig blijft herhalen dat je nu toch écht moet keren is een stuk relaxter dan zo'n vent naast je die moppert dat vrouwen geen kaart kunnen lezen en nooit de weg weten :mrgreen:

25 okt 2007 21:39
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht Re: tellen
ppp 356 schreef:
John schreef:
"het rijden met een navigatie" een onderdeel van het rijbewijs gaat/is geworden.
Op zich een goede ontwikkeling.....

Was er dan vroeger een opleiding rijden met co-piloot en kaart :roll:

Denk dat dit in de meeste gevallen veel meer stress veroorzaakte dan de vriendelijke dame die altijd even vriendelijk blijft zeggen dat je moet omdraaien indien mogelijk.

Belachelijke toevoeging aan de rijopleiding imho.

In de plaats van dat de examinator steeds links, rechts etc roept, wordt het examen veranderd naar een opdracht van de examinator om met eventuele hulp van navigatie naar een bepaalde plaats toe te rijden.
Ik denk dat dit een goede ontwikkeling is, aangezien de examenkanditaat nu zelf moet nadenken en is veel meer een afspiegeling van de realiteit dan dat er iemand naast je zit en alleen maar links, rechts en zo zegt.

25 okt 2007 21:49
Profiel
Moderator
911 Carrera S
Bericht 
Lydia schreef:
.. dan zo'n vent naast je die moppert ..

Neem aan dat bij jou juist zo'n vent naast je zit om de kaart te lezen :wink:

25 okt 2007 21:52
Profiel WWW Facebook 
Bericht 
Gelukkig zit er geen vent naast me :mrgreen: De enige mannenstem komt uit de navi. En die man is zó geduldig!

Lekker, tóch? Kan ik lekker gas geven :drive: :wink:

Opritten, afritten ... :mrgreen:

25 okt 2007 21:56
PorscheForum Super Junkie
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning) (BMW E46 M3: TOP)
Bericht 
Grappig '.. mannenstem ...', maar begrijpelijk :P

Denk dat de meesten hier de vrouwenstem hebben gekozen, niet :?: 8)

Mijn Becker TA heeft niet eens een keuze, maar ben wel blij met de 'verplichte' dame, meer dan Annelies die is soms beetje jaloers dat ik naar 'haar' luister i.p.v. naar haar :wink:

25 okt 2007 22:59
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 31 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2