Auteur |
Bericht |
Lydia
|
In 911 and World staan vaak genoeg advertenties waar je kentekens kunt kopen. Dat zou leuk zijn, zo'n eigen kentekenplaat. Moet ik er wél een P bij kopen. Kan niet kiezen tussen:
Lydia 911
en
Froggy 911
Tóch maar zo'n Cayman Porsche Design erbij nemen. Gelukkig wordt deze geleverd in maar één kleur. Hoef ik dáárbij niet te kiezen 
|
19 nov 2007 19:57 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ach, ik vraag me alleen al af, of die meneer de Krom voor het eerst in zijn leven naar het buitenland is geweest... Want als ie in Amerika op het idee moet komen, is hij blijkbaar nooit in GB,BE,DLD,LUX geweest  (alle omringende landen notebene!)
|
19 nov 2007 20:22 |
|
 |
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
hierbij reserveer ik I8A4RE 
_________________________________________ Got coffee?
|
19 nov 2007 20:32 |
|
 |
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
19 nov 2007 20:39 |
|
 |
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Ik hoop dat ze ze dan meteen verhandelbaar maken 
|
19 nov 2007 21:24 |
|
 |
drknauf
|
mijn kenteken zou dan worden :
HE-RR-DR 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 nov 2007 21:32 |
|
 |
Paul II
3.2 '88 (HET geluid) 993 2S '97 (DE kont) 997 2S '09 (Gewéldig door 45 jaar 911-verfijning)
(BMW E46 M3: TOP)
|
_________________________________________ Porsche-Fahrer: eine Gemeinschaft anspruchsvoller Individualisten - Ferry Porsche
|
19 nov 2007 22:15 |
|
 |
Pascal
‘64 Kever
|
Ik vind dit overigens best een serieuze zaak. Stel (even snel rekenend hoor): een "persoonlijke" plaat kost 500€. Gok dat toch minimaal 20.000 auto fanaten wel zo'n plaat willen hebben... 20.000*500 = 10.000.000 Euro's. Zo in de pocket.
Met dat geld is het mogelijk (lees: heel goed mogelijk) om de administratie van de kentekens aan te passen. Alles daarna is snel verdient.
Wie heeft er serieuze voor en tegens aan zo'n idee? (lees: wil dat wel es weten, wat is nu het NA-deel van een persoonlijke plaat OPTIE!)
|
19 nov 2007 22:26 |
|
 |
Henk
PF # 136
|
Ik denk dat de VVD niet een beter moment had kunnen kiezen, nu we aan de vooravond staan van het "einde" van onze huidige kentekenreeks.
Het zou niet verkeerd zijn wanneer iedere partij zo serieus zou zijn als de VVD Paul! 
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
19 nov 2007 22:29 |
|
 |
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
In zweden kan het ook, daar is bijna alles mogelijk, zoals just4fun, Lars 1 , TOY, etc. IN DK kan ook en ik dacht noorwegen ook.
Zou leuk in NL zijn, maar ben bang dat dat er nooit komt... (waarom het dan in Zweden wel kan?  )
Ben echter met 80-YA-80 ook best tevreden. Kenteken van mijn nieuwe leasebak ken ik nog niet eens uit mijn hoofd, ??-XT-??, dus misschien toch wel een goed idee?
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
19 nov 2007 23:01 |
|
 |
drknauf
|
pascal:
dat word lappen ik heb 4 autoos 
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
19 nov 2007 23:15 |
|
 |
Auke231
996 GT3 Mk1Het Oosten
|
Inderdaad Jeroen,..  Nederland kennende wil zoiets niet voordat er weer nieuwe regels komen die bepalen wat er wel en niet op de platen mag komen te staan..  .. maar voordat die regels er komen moeten er eerst commissies worden ingesteld die dat allemaal moeten onderzoeken..  Voordat we dan eindelijk zover zijn dat de kentekenplaten besteld kunnen worden rijden we allang op waterstof en bananenschillen..  .. Maar dan hebben we wel wat! 
|
19 nov 2007 23:17 |
|
 |
Melvin19
|
of deze PS997S
|
20 nov 2007 17:12 |
|
 |
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
|
20 nov 2007 17:36 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
24 nov 2007 0:51 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
|
24 nov 2007 0:54 |
|
 |
944 guy
Dr. Ir. werktuigbouw86 944, 83 928S
|
Ja dat is zo ja. 1 of 2 weken geleden waren er tonnen bananen aangespoeld. Die wilden de locals gaan verkopen of aan de dierentuin geven, maar dat mocht niet vd regering: er MOEST dan importbelasting betaald worden. Dus zijn ze allemaal vernietigd...
|
24 nov 2007 19:26 |
|
 |
Lydia
|
Dan vraag je je af wie hier de apen zijn.
|
24 nov 2007 19:45 |
|
 |
ECT
|
Vergeet het maar!
Als de overheid niets anders doet dan burgers pesten met belastingverhogingen, BTW-verhogingen, accijnzen, en weet ik niet wat voor onzin onder het mom van milieu, terwijl het geld ergens anders voor wordt gebruikt ipv milieu, meer wegen of meer openbaar vervoer, dan hoeven ze mij niet wijs te maken dat we onze kentekens zelf mogen uitzoeken. Het is gewoon een ordinaire " politieke stunt " van een partij waarvan VVD-lid Zalm het nog gepresteerd heeft om de gulden te goedkoop in te ruilen voor de euro. M.a.w. van de VVD komt niets goeds van.. en dat geldt hetzelfde voor het CDA en PvdA. Waarom zou je denken? Omdat in de regering Calvinsiten zitten en Calvinisten liegen altijd.
Calvinisten hebben een hoge morele standaard. Een standaard dat geen enkel mens lang kan volhouden en dan krijg je verknipte figuren. En als ze dan ook nog in de politiek zitten, wordt het ook nog een complete zooitje.
|
24 nov 2007 22:35 |
|
 |
horn
PF #57
|
Uiteindelijk is de overheid overstag gegaan. Bananen zijn alsnog in de dierentuin terecht gekomen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 nov 2007 22:40 |
|
 |
ECT
|
Je schaam je toch rot voor zo'n achterlijke, bekrompen en kortzichtige overheid die moeilijk doet over gestrande bananen??
Alleen van dat al kan ik de conclusie trekken dat ze in Den Haag nog in het achterlijke Stenen Tijdperk leven. Van die nummerborden zal er dus niets van terecht komen. Een Depla of Van Bommel (of vroeger Melkert) zal hier ook niets aan kunnen veranderen.
Slaap rustig verder.
|
24 nov 2007 22:51 |
|
 |
Jurgen
Westervoort
|
Nee hoor, slechts een enkele container...wat eigenlijk helemaal aantoont dat ze af en toe de klik met de samenleving kwijt zijn.
Max Liebermann zou zeggen; "ich kann nicht so viel fressen wie ich kotzen möchte" (al was de reden voor die zin aanmerkelijk ernstiger... )
|
25 nov 2007 0:42 |
|
 |
Tom80
ex-1980 Saturn metallic 924 2.0
nu: fiets, ovUtrecht
|
Mijn opmerking was dan ook cynisch bedoeld. Als je als argument hanteert dat het 'na alle Haagse bemoeienis wel weer eens leuk mag zijn voor de burger' of iets van die strekking hoef je niet te verwachten dat je voorstel serieus genomen wordt.
Als er nou meteen een berekening van de te verwachten inkomsten op was gevolgd, had het idee stukken meer kans gemaakt...
_________________________________________ Ex-eigenaar van een 'doorleefde' 924 uit 1980 en een paar Audi's, nu alleen nog maar schaalmodellen...
|
25 nov 2007 12:12 |
|
 |
Wimpie77
|
New Yorker moet Osama nummerplaat inleveren...
Arno Herwerth, een gepensioneerde politieagent uit New York, stapt naar de rechter om te voorkomen dat hij de nummerplaat voor zijn Ford Aerostar uit 1993 moet inleveren. 'GETOSAMA' (pak Osama) prijkt op de plaat. Een krachtige oproep om de leider van al-Qaida bij de kraag te vatten. Dat meldt Fox News. Herwerth, die 21 jaar trouwe dienst bij het New Yorkse politiekorps op de teller heeft staan, zei dat hij verbaasd was om te horen dat hij zijn nummerbord niet mag houden. De autoriteiten hadden de platen op 2 november afgeleverd, maar eisten ze twee weken later terug op grond van regelgeving waarin staat dat nummerborden die "obsceen, schunnig, wulps, beledigend voor een bepaalde etnische groep of ronduit aanstootgevend" zijn, niet worden toegestaan. Herwerth zei dat hij het belangrijk vindt dat de slachtoffers van de terroristische aanval op 9/11 nog worden herdacht. "Ik wil de boodschap dat Osama gedood of gevangen genomen moet worden levend houden. Het is lang geleden, maar we zijn het niet vergeten."
_________________________________________ * * *
|
03 dec 2007 11:45 |
|
|