Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 12:43

Antwoord op onderwerp  [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Lasergun..... 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
Prachtig, bovengenoemde quote raakt kant nog wal. Schitterend, hoe een blijkbaar nuttige discussie kan leiden tot dergelijke belachelijke denkwijzes. Goed bezig mensen! :bang:

Nogmaals: Als een agent per definitie niet gelijk zou hebben, zou het wat zijn toch? Dat er soms onterecht mensen gestraft worden (en laten we even de boel in perspectief zetten, een boete, poe poe), moeten we dan maar voor lief nemen.

Wellicht heb ik gewoon geluk, en krijg ik nooit een onterechte bon. Tja, we zullen zien, tijd zal het leren!

17 feb 2008 13:45
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
991.2 Carrera 4 GTS Hendrik-ido-Ambacht
Bericht 
paSCal schreef:
Nogmaals: Als een agent per definitie niet gelijk zou hebben, zou het wat zijn toch?

Als 1 agent altijd gelijk heeft vind ik een zeer kwalijke zaak en ook ik heb al 2 x een bon gekrgen (gordel) omdat oom agent van de overkant van de weg zag dat ik geen gordel aanhad. Zijn collega pikte me dan verder op van de weg en met gordel uiteraard en deze had ik niet snel omgedaan. Uiteraard kon ik gewoon betalen.

Mijn stelling: waarneeming van minimaal 2 agenten of 1 agent met video of foto materiaal.

In dit geval een bon, maar volgende keer misschien wel rijontzegging door vekeerde waarneming.

17 feb 2008 14:29
Profiel
Groningen
Bericht 
Ik heb al 15 keer onterecht een bon gehad voor het niet dragen van de gordel. Sindsdien 24/7 deze jongens..Afbeelding.

Geen agent die de gok meer aandurft.

17 feb 2008 16:33
Profiel
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.
Papendrecht
Bericht 
Slim. :wink:

17 feb 2008 17:59
Profiel WWW
‘64 Kever
Bericht 
Gerhard schreef:
paSCal schreef:
Nogmaals: Als een agent per definitie niet gelijk zou hebben, zou het wat zijn toch?
Als 1 agent altijd gelijk heeft vind ik een zeer kwalijke zaak...........

En nu het verhaal even loskoppelen van de zelf verkregen bonnetjes. En verder denken in de REST van het rechtssysteem. :cheesy:

(overigens, mijn eigen quote hierboven is wel heel krom zie ik nu, is net weer de omgekeerde wereld van die ik bedoel!)

18 feb 2008 22:13
Profiel Facebook 
PorscheForum Junkie
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
Bericht 
Keer gelaserd op de N weg tussen Leiden en Noordwijk is net een snelweg je mag er 100 dacht ik (inmiddels 3 jaar geleden)

hadden haast ivm met 1 van onze dieren waar een dierenarts voor kwam, geen geldig excuus natuurlijk.

reed dik 180 op de teller, mijn vriendin, nu vrouw zji nog hier staan ze vaak te flitsen (tja laseren zij ze niet) :wink: stug door gereden.
en ja hoor aan de kant.

Stap uit geef ome agent netjes een hand, hij begin gelijk met een heel verhaal, ik pak mijn rijbewijs en vraag vriendelijk aan ome agent of we ook in de berm mogen gaan staan voor het geval er nog zn malloot langs komt, geef netjes mijn rijbewijs voor dat hij er omgevraagd heeft en vraag gelijk of mijn vriendin verder mag rijden vanwege het feit dat zij verder moet en een geldig rijbewijs bij zich heeft.

Antwoord van Ome agen wordt een hele dure bekeuring jonge! (waarschijnlijke gerelateerd aan zijn onder betaalde baan :wink: ) maar je hebt geluk rij zelf maar verder want je ging precies 49/50 km te hard.

de 300 euro maar gewoon betaald, vond het wel fideel van die beste diender.

Laatst bijgewerkt door john's Porsches op 23 feb 2008 16:38, in totaal 1 keer bewerkt.

20 feb 2008 9:37
Profiel WWW
PorscheForum Junkie
964 C2 1992
Amstelveen
Bericht 
Toffe diender! :roll:

23 feb 2008 16:26
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 32 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2