Auteur |
Bericht |
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Ik heb het eigenlijk met alle "speciale" auto's.
Sinds een jaar of 5 houd ik van auto's en weet er nu een hoop van, ik kan van velen modellen en facelifts onderscheiden maar vooral, van porsches
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
16 mei 2008 23:43 |
|
|
horn
PF #57
|
heb jij dat ook met Aixams?
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 mei 2008 7:25 |
|
|
WdePundert
Ex 3.2 Cabrio, ex 993 Cabrio, nu 987.Papendrecht
|
Dit doet mij eraan denken dat mijn zoon, toen hij een jaar of vier was, vele automerken herkende aan de velgen (die zich niet veel lager dan zijn ooghoogte bevonden).
_________________________________________ Verba volant, scripta manent.
|
17 mei 2008 10:39 |
|
|
928GTS
ex Midnight blue 928 GTS 1995Heerenveen
|
herkenning alom. rij op de snelweg, een iets onrustig gevoel, mijn blik verscherpt zich. Kijk in de achteruitkijkspiegel en naar de andere richting van de snelweg.........En ja hoor, daar is tie weer. de onmiskenbare looks van een 911. Zag je dat, zeggen we dan. Mooi hè!! Dan is het even stil en hoor je bijna de mijmeringen over dit geweldige merk.
_________________________________________ Don't worry about tomorrow, God is already there.
|
17 mei 2008 12:06 |
|
|
PEF
996 TurboBrussel, België
|
_________________________________________ What would the world be like if everything had to be rational? Would there be room for a dreamer...
|
18 mei 2008 0:18 |
|
|
Lydia
|
Ik krijg door dit draadje bijna last van 'blondofobie'
|
18 mei 2008 9:19 |
|
|
R.M.Boosten
Zuid Limburg
|
Die hoort iedereen aankomen brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr met me diesel ^^
Bijna, mag die weg
_________________________________________ Mijn exen: Carrera 2 '90 | Carrera 3.2 '84 | 993 4S '96| 996.2 GT3 '03 | 986 S '01 | 996.1 '99 | 986 '97 |
|
18 mei 2008 10:46 |
|
|
Justin
Porsche 964 C4
|
Ik kon serieus al Porsche geluiden herkennen toen ik twee was. De eerste woorden die ik sprak waren ook automerken(waarvan ook Porsche meen ik de eerste was).
Moet wel eerlijk zeggen dat ik de types qua geluid nog niet geweldig uit elkaar houdt, maar het geluid van de boxermoter kan je overal herkennen.
(mooiste is altijd als je met de auto op vakantie gaat en er iemand anders achterin zit-lees jij zit op de bestuurdersstoel- en je doet elke keer als er een Porsche langskomt je raampje weer even naar beneden )
_________________________________________ Soms weegt slechts 1 reden voor, meer dan 911 redenen tegen.
|
18 mei 2008 11:35 |
|
|
horn
PF #57
|
heb datzelfde altijd gehad met het geluid van bmw motorfietsen. mijn pa heeft altijd bmw gereden en dat boxer geluid is ook zo ontzettend herkenbaar
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
18 mei 2008 12:29 |
|
|
Lydia
|
Rij ik om 17.30 uur van mijn werk naar huis, zet mijn telefoon weer aan en zie ik dat ik een aantal oproepen gemist heb. En ik zie een sms. Lees ik die, staat er dat mijn dochter naar het ziekenhuis gebracht wordt. Ik schrik me naar, ze zou 's middags op de fiets naar Alkmaar gaan, samen met een vriendin. Dus het eerste waaraan ik dacht is dat ze aangereden is. Dus ik bellen, blijkt ze op de huisartsenpost in Alkmaar te zitten. Daar blijkt dat ze waarschijnlijk een gebroken arm heeft. Ze is toch niet naar Alkmaar gefietst, maar is bij een vriendje gaan spelen, want die had een nieuwe en héle grote trampoline. En een beetje suf op en neer springen is natuurlijk niets voor Dominique. Nee, die gaat salto's maken. En dat gaat een hele tijd goed. Tót ze een keer na de salto niet op de trampoline terecht komt, maar op de grond.
Dus, wij naar het ziekenhuis. Foto's maken, blijkt dat haar arm inderdaad is gebroken. Overigens voor de 4e keer in 5 jaar tijd. Zal ze ooit nog een meisje worden? De eerste vraag die ze stelt aan de arts: "Maar ik kan toch nog wel gewoon tennissen?"
Eerst zetten ze haar arm. Dat deed haar erg pijn. Zitten we te wachten tot ze de gipskamer in kan. Al met al zitten we daar dus 2 uur. In de wachtkamer huilt ze van de pijn, dus dan doet het écht zeer, want huilen doet ze niet snel. Het raam staat open, er klinkt een bekend geluid. Terwijl de tranen over haar wangen lopen, zegt ze: "Hee mamsie, een Porsche!"
Dus: wie was het, om 19.15 uur bij het MCA in Alkmaar?
|
03 jun 2008 22:39 |
|
|
drknauf
|
erger nog mijn ringtone is een startende 935
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 jun 2008 22:43 |
|
|
Master Ken
Ex 996GT3MK1 , Ex 996TT, Ex 924 50jahre, Ex 993 TargaGemert, N-Brabant
|
@Lydia => Sterkte
|
03 jun 2008 23:02 |
|
|
Lydia
|
Thanks!
|
03 jun 2008 23:08 |
|
|
drknauf
|
hopen dattie goed gezet is ,
ik had de mazzel dattie opnieuw gebroken moest worden zonder verdoving was verkeerd gezet
zonder verdoving das pas kinky
sterkte met die kleine
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
03 jun 2008 23:13 |
|
|
gassen
964 C4 Jubi 793uit Uithoorn
|
Wat een bikkel van een meid! Echt niet normaal hoe lang je soms moet wachten op zo'n e.h. post.
Mijn zoontje loopt als het even kan de carport in "porsche in, porsche in" roept ie dan. En als er iets met zwaar ronkend geluid langs komt roept ie meteen "papa porsche".
_________________________________________ Het is er een van 911
|
04 jun 2008 0:49 |
|
|
Lydia
|
Ja, ze is echt een stoere meid. Altijd al geweest!
We voeden de kids goed op, hè, inclusief Porsche-virus!
|
04 jun 2008 7:29 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
Ik dacht in eerste instantie dan ook dat ik 'n oud stukje zat te lezen
Beterschap voor D.
... en sterkte voor jezelf
|
04 jun 2008 7:35 |
|
|
Traveller69
996C2 cabrio, ex-911 SC, Volvo V70Zeist
|
@Lydia - Stoere dochter, lief verhaal ook.
_________________________________________ I read a report that said the typical symptoms of stress were eating too much, drinking too much, impulse buying, and driving too fast. Who are they kidding? That's my idea of a perfect day.
|
04 jun 2008 11:16 |
|
|
911gt2
|
Mijn vriendin had niks met auto's laat staan met P.toen ik haar dik 7 jaar geleden ontmoette. Tegenwoordig ziet ze ze soms eerder dan ik. En heeft ze vrij goed in de gaten of het een turbo of een 4S is
Ze vraagt dan altijd ook nog wat achtergrondinfo... dus ondertussen weet ze de basisprinciepes van een motor, turbo, intercooler etc.
Toch leuk
|
04 jun 2008 12:59 |
|
|
Wimpie77
|
Mijn vriendin gaat ook opeens meer info vragen... Daar ben ik nog niet op voorbereid! Geen idee...
_________________________________________ * * *
|
04 jun 2008 13:04 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
En dat doe ik ook, met alles erop en eraan.
(Soms) tot ergernis van mijn vriendin.
Laatst deed ze het zelf, ze begint het al te leren.
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
04 jun 2008 13:16 |
|
|
leander
Brabant - Westland
|
Nog erger... mijn opstartgeluid van mijn laptop is een Porsche.
De jouwe Mike!
_________________________________________ 924 Track '84
Ex: 924 Turbo Targa '80 Ex: 986 Boxster S '01
Dreamers cannot be tamed. Dreams are not for sale.
|
04 jun 2008 13:20 |
|
|
911gt2
|
Ja want 'Een Porsche' komt ze dus niet meer mee weg...
...daar staat wel tegenover dat ik nu weet wat een wimperkrultang is. En wat het verschil is tussen dag- en nachtcréme
|
04 jun 2008 16:49 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Ja Craze, heel herkenbaar gevoel.
Een ultiem voorbeeld wat ik een keer heb meegemaakt ; ik rij in m'n japanse rijstkoker op de A15 naar huis toe, zie ik in mijn buitenspiegel twee koplampen ( brandend ) waarvan ik gelijk dacht dat is toch geen 911 GT 1 Twee tellen later rijdt er echt een zilveren GT1 voorbij Dit was de eerste en enige keer tot nu toe dat ik een rijdende GT1 ben tegengekomen.
Hij nam dezelfde aflag als ik moest hebben en ben hem toen gevolgd en heb op gepaste afstand 20 minuten staan te kwijlen op de parkeerplaats van het bedrijf waar de betreffende bestuurder ook de directeur was.
Iets om nooit meer te vergeten
_________________________________________ There Is No Substitute
Laatst bijgewerkt door Porsche Tattoo op 04 jun 2008 21:20, in totaal 1 keer bewerkt.
|
04 jun 2008 17:17 |
|
|
horn
PF #57
|
|
04 jun 2008 20:53 |
|
|