Auteur |
Bericht |
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Vrees dat daar meer mensen last van hebben Lydia
Alleen het contact slot omdraaien zonder te starten vind ik al mooi. Hoor je voor en achter van alles ontwaken.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
01 jun 2008 23:28 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Ik begrijp dat 'gewend aan de kick raken' maar al te goed eerlijk gezegd. Tuurlijk, met 250 over de snelweg of over het circuit blijft boeien, maar voor dagelijks gebruik... (Natuurlijk blijft het wel leuk, maar een kick..mwah). Misschien niet de heersende opinie hier, maar dat zij maar zo.
|
02 jun 2008 0:03 |
|
|
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986Het hoge noorden
|
Ben bang dat je voor een 993 4S, wat je volgens mij bedoeld, Heeeeeel lang moet sparen
On topic.
Het is toch wel een dilemma. Een tijd/jaren wachten en dan voor de Porsche te gaan die je wil of nu een consessie doen en toch voor een open Porsche die misschien niet helemaal aansluit aan je wensenlijstje.
Het feit is wel dat je over een tijdje relatief best veel zal afschrijven op het boxstertje en dat niet te goede komt aan spaargeld. Maar daarintegen kun je wel lekker in een open Porsche rijden. Als de auto waar je in hebt gereden je daadwerkelijk veel plezier gaf, ook nadat je dus ook in 911's hebt gereden, dan zal het wel zo te horen een auto zijn die best wel een tijdje plezier kan gaan bieden.
Ik heb zelf een tijdje geleden ook eens een boxster geprobeerd en ik vond het inderdaad ook niet tegenvallen. Maar ik mis een 911 tot in mijn tenen en ga liever niet de consessie doen om eerst nog een tijdje een boxster te gaan rijden.
Veel succes met je beslissing.
_________________________________________ Ex: 944 Targa(x2)-->968(Nep)-->911 SC Targa+968 targa-->911 3.2 Cabrio-->993 Cabrio-->997S Coupe
|
02 jun 2008 4:20 |
|
|
911gt2
|
Je kan het ook andersom zien.
Ik heb juist mijn pa geadviseerd om een Boxster (s) te kopen om hem voorzichtig kennis te laten maken met het rijden in P. Dit was voor hem toch best een grote stap, straks als hij gewend is, aan het rijden en het onderhoud kan er altijd nog over gestapt worden naar een 911...
... ieder zijn eigen aanpak
|
02 jun 2008 10:08 |
|
|
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
Niks d'r van, hou 'm orgineel!
_________________________________________ Nothing beats an original.
|
02 jun 2008 14:18 |
|
|
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
koop nou maar gewoon die Boxster, heb je tenminste nog iets om naar uit te kijken, terwijl je wel al helemaal de Porsche-koorts te pakken hebt.
OK, ik heb een S, maar de sensatie is elke keer (elke dag) weer top, ook nu ik al in allerlei ander Porsche-spul heb mogen rijden. Het blijft JOUW auto, JOUW Porsche, en een échte Porsche, waar de kleine jochies in de buurt (en de oudere buurman waarschijnlijk ook) het kwijl van in de mond loopt.
Maar let wel op met die eerste serie 986, vanaf bjr. 1998/99 schijnen pas echt de kinderziektes eruit te zijn.
_________________________________________ Nothing beats an original.
|
02 jun 2008 14:23 |
|
|
TD (zonder I)
Utrechtse Heuvelrug
|
Waarom geen 964 cabrio
Best of both world, duurder dan een boxster, (nog steeds) goedkoper dan een 993 cabrio.
En geloof me, de kicks tussen een 964 versus 993 cabrio verschillen weinig, tenzij je vanwege het laatste luchtgekoelde concept een 993 wilt hebben.
|
02 jun 2008 16:47 |
|
|
zuugnap
|
je stopt em toch niet in een 964 zeg
gewoon gaan voor die boxster....
|
02 jun 2008 16:49 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
haha jongens leuke discussie. Wordt er niet makkelijker op temeer daar de dealer de 964 cabrio die ik ook op het oog heb een akk gaat geven en mij daarvan deze week de uitslag van gaat geven.Tevens wil hij nog eens kritisch naar de tr 6 kijken voor beter inruil.
Tja het kopen van een leuk stukje speelgoed gaat niet over een nacht ijs.
|
02 jun 2008 20:49 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
De prestaties van een 993 en een 964 liggen aardig op één lijn. De looks zijn echter wel behoorlijk verschillend.
De prestaties van een 2.5 boxster zijn minder, maar wordt behoorlijk gecompenseerd in de bochten waar een boxster de lakens uitdeelt.
Heb je, buiten de prestaties om, geen voorkeur voor het uiterlijk van een model?
|
02 jun 2008 21:52 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
02 jun 2008 21:59 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
En ter aanvulling ,op ruud964
het interieur
Is n.l. een groot verschil .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
02 jun 2008 21:59 |
|
|
Lydia
|
Die uitbrekende billen zijn juist zó lekker
|
02 jun 2008 22:03 |
|
|
ruud964
Hoeksche Waard
|
Jouw oogjes, alhoewel mij dat verbaasd , lijken mij prima
Dan denk ik dat ik weet wat de uitslag gaat worden
@lydia: okee, ik bedoel dan vlot (zonder veel drama) de bochten nemen.
Laatst bijgewerkt door ruud964 op 02 jun 2008 22:16, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 jun 2008 22:03 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Wij van WC Eend adviseren...WC Eend!
|
02 jun 2008 22:11 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
nee de akk wordt door ander bedrijf uitgevoerd!!
|
02 jun 2008 22:32 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Tja lydia ik geloof dat ik daar eigenlijk ook wel van hou
|
02 jun 2008 22:33 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
|
02 jun 2008 22:35 |
|
|
Lydia
|
Tja, daar help je juist de kick mee op zeep. Enneuh ... je kunt zó lekker driften zonder drama!
|
02 jun 2008 22:38 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Kan je eigenlijk driften met een 4 S ??? is toch 4 wiel aangedreven??
|
02 jun 2008 22:41 |
|
|
Lydia
|
Jip, dat kan. Ik heb wat rubber versleten met deze kikker! Toen ik haar net had, zei een kennis van mij dat een 4S niet uit kan breken. Dus ik knalhard de afrit af. Dus wel, hè? Vlak langs de lantaarnpaal. Áls een 4S uitbreekt, is er bijna geen houden meer aan. Donuts draaien kost echter wel héél erg veel moeite, is niet te doen!
|
02 jun 2008 22:44 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Gaaf zeg woon je toevallig in de buurt van Den Haag?? Zou dat wel eens mee willen maken.Als ik mijn P eindelijk heb mag je me dat even leren haha
|
02 jun 2008 22:46 |
|
|
jeroenoop
ex944 1986 ex911 sc 1983 ex996 1998 ex 996turbo 2001 nu panamera turbo S 2011
|
Als ik het goed heb heeft zij het van de toppers in deze wereld geleerd , o.a. Walter Rohrl .
_________________________________________ porsche is een virus,maar je voelt je beter.
|
02 jun 2008 22:50 |
|
|
Porsche Tattoo
Boxster 986 2.7Rotterdam
|
Kikkers lusten dan ook geen donuts
_________________________________________ There Is No Substitute
Laatst bijgewerkt door Porsche Tattoo op 02 jun 2008 22:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
02 jun 2008 22:52 |
|
|
renetrzes
997 4S cabrio
ex 964 cabrio 92 midnight blue
|
Des te beter mocht ze mij misschien uitnodigen voor een ritje haha
|
02 jun 2008 22:52 |
|
|