Auteur |
Bericht |
drknauf
|
naast elkander
links mk2 rechts mk1 (aangepast)
op de mk2 meedraaiende koplampen had de citroen snoek al in de jaren 60
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
Laatst bijgewerkt door drknauf op 25 jul 2008 13:03, in totaal 1 keer bewerkt.
|
25 jul 2008 1:22 |
|
|
torig
ex 996 Carrera 4Oost-Vlaanderen, België
|
Amai! Hij is wel een pakske langer geworden
Nu serieus:
Ik lees overal dat die spiegels groter zijn geworden, maar op die foto lijken die spiegels van de MkII (rechts) toch kleiner ?
En ik ben zo blij dat de koplampen zijn aangepakt. Ze gaan nu terug lijken op die van de 996
_________________________________________ Most people would rather die than think; in fact, they do so -- Bertrand Russell
A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving
|
25 jul 2008 4:01 |
|
|
Godspeed
PF #911België
|
Euhm even voor de duidelijkheide de witte (linkse) is de MKII
|
25 jul 2008 9:06 |
|
|
drknauf
|
sorry klopt verkeerd neergezet
pinkers zijn wel kleiner geworden
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
25 jul 2008 13:02 |
|
|
Mark Nauta
996 Carrera '02 - M3 3.0 '94Zevenbergen
|
Zijn niet alleen de pinkers he. Ook die dagverlichting alla Audi S6 zit daarin. Allemaal LEDjes.
Ik moet zeggen dat ik hem, zo naast elkaar staand, wel erg lekker vind hoor.
|
25 jul 2008 13:06 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Vanochtend een ritje gemaakt in de 997S met PDK. wat schakelt dat geweldig, zeg. Schakelt ook zeer snel terug bij "kickdown". Het standaard geluid is al heerlijk om te horen. geen tussengas in ieder geval bij het terugschakelen op PDK-mode.
wat mij betreft een aanrader
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
27 sep 2008 20:03 |
|
|
GR
|
Mee eens, wilde eigenlijk een handbak; nu toch gekozen voor PDK.
Tussengas wordt gegeven indien Sport Plus is ingeschakeld (deze instelling moet voor Launch Control ook worden geaktiveerd)
|
27 sep 2008 20:49 |
|
|
amandus
Timeless
|
Had gezworen nooit een automaat Porsche te kopen ( op de Cayenne na ) , indien het moment zich aandoet ......toch de PDK. Vind de paddleshift overigens wel logisch , Up schakelen is voorruit drukken , terugschakelen is terug trekken of duwen , logisch toch. Begrijp de commotie niet zo Niet kapot van de zijspiegels zij korter maar dikker in de hoogte geworden. Scherm van de navigatie is een echte verbetering en de achterlichten wat agressiever, oogt puik .
|
28 sep 2008 20:56 |
|
|
Faster
911 4S cabrio + PDK onderwegDen Haag
|
Reed jij een proefrit op zaterdagochtend met een zwarte / donkerblauwe 911 S? Waarschijnlijk zag ik jou rond 12.00 uur thv afslag Forepark Leidschendam.
|
29 sep 2008 8:47 |
|
|
amandus
Timeless
|
|
29 sep 2008 8:57 |
|
|
Marcel B.
ex 996 4S Cabrio; ex 996 4S; ex 930 (2x); ex 3.0 cabrio
|
Nee Faster, ben ik niet geweest. Ik heb in een grijs/blauwe gereden in de buurt van Rotterdam.
_________________________________________ Vrijheid zonder wijsheid is losbandigheid
|
29 sep 2008 15:19 |
|
|