Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 9:30

Antwoord op onderwerp  [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Rijden 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
(einde van een jongensdroom) 993 C2 1994 zwart/zwart
Bericht 
Vind het moeilijk om met de Porsche op de snelweg 120 te rijden.
Ze nodigt me constant uit om harder te gaan :D
Top in Nederland is momenteel 220.Heb dit wel gedaan op een rustig stuk snelweg, meer in de avonduren om oom agent niet boos te maken :) .
In 50 km zone houd ik me aan de snelheid.

Met het klangpakket is het nog leuker om boven de 3500 toeren te gaan: wat een geluid."Nadeel" is dan weer wel dat je al gauw weer boven de 120 zit :D .

Wil nog wel een keer naar Duitsland om de top te halen.

Wat betreft de bochten ben ik nog aan het trutten.Durf nog niet in de bochten extra op het gas te gaan.
Heeft nog te maken met mijn eerdere ervaring: 13 jaar geleden uit de bocht gevlogen met de auto (Seat Marbella, sardineblikje)- Total Los :cry: .

Ben nu nog steeds aan het proberen me over deze angst heen te zetten.
Natuurlijk is een achterwielaangedreven Porsche niet de minste/gemakkelijkste auto om dit te doen.

16 sep 2008 21:40
Profiel
Bericht 
als 't even kan; net als Vatanen in z'n jonge dagen....!
http://nl.youtube.com/watch?v=PwvIRuCLbyg&feature=related

En zeker met regen, kan een 911 spannend zijn. 8)

16 sep 2008 22:06
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Dit topic is best wel nog interessant aan het uitdraaien.
Alhoewel je niks leert wat je niet zelf kan constateren op een meeting ;)

Vind het altijd grappig als ik een serieuse inschattingsfout maak ivm een bestuurder. Krijg je de "oh, wat gaat die nog hard"-aha-erlebnis ;)

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

17 sep 2008 1:20
Profiel
Bericht 
vervelende is .....

- als je te langzaam rijdt , dan is het bij de overige gebruikers niet goed! waarom koop je dan zo'n auto
- als je precies op snelheid rijdt dan is dat ook weer zoiets van rij eens door!! je teased me!
- als je te snel rijdt dan zijn ze blij , kunnen ze roepen asooo 8) en bekende internationale tekens geven!

17 sep 2008 8:01
PorscheForum Super Junkie
Bericht 
Ook weer een voordeel van te hard rijden is dat je die internationale tekens dan niet meer ziet! :D

17 sep 2008 10:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht 
tot grote woede van Olaf ben ik van het nieuwe rijden. 2000 toeren in zijn 5 en rustig langs de weg. Genieten van de omgeving. Oja, en handje op de pook... :cheesy:

17 sep 2008 18:57
Profiel
PorscheForum Rakker
ex 996 Carrera 4
Oost-Vlaanderen, België
Bericht 
Horn, dan is het wel het héél nieuwe rijden. Met de tunnelchallenge was daar immers niks van te merken :lol: :P

A desire presupposes the possibility of action to achieve it; action presupposes a goal which is worth achieving :!: :D

17 sep 2008 19:06
Profiel
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Bericht 
In leaser: overal tussen de snelheidslimiet en 30 km te hard behalve in bebouwde kom. Bochtjes zo nu en dan driftend.

In P: overal tussen de snelheidslimiet en 30 km te hard behalve in bebouwde kom. Bochtjes zo nu en dan driftend.

Alles afhankelijk van mood en omstandigheden.

17 sep 2008 20:11
Profiel
PorscheForum Super Junkie
‘64 Kever
Bericht 
torig schreef:
Alhoewel je niks leert wat je niet zelf kan constateren op een meeting ;)

Je bedoelt dat iedereen altijd eerst zijn auto warmrijdt voordat het gas er vol op gaat? ;).... *kuch*

Ach, ik rij als een oude opa, met de BMW wat harder dan met de Porsche, zal wel met comfort en geluid te maken hebben. Ik heb de Porsche dan ook voornamelijk om naar te kijken :cheesy:

Alleen van die "180+ graden" bochten op de snelweg, de klaverbladen zegmaar... Dan moet ie piepen :cheesy:

17 sep 2008 20:17
Profiel Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 34 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2