Qua marktaandeel misschien, maar je weet toch ook wat hun negatieve marge is per auto?
Ja ik geef toe, daar voel je zelf niks van
18 sep 2008 20:42
Yoda
964 C2C (1991) Oak Green
Noordwijk ZH
Teruggang ligt volgens mij vooral aan de modelcyclus:
2007 januari: nieuwe Cayenne facelift helpt de verkoop
2007 voorjaar kwam de 911 Turbo levering op gang en ook de GT3
2008 voorjaar verkopen lopen terug van 911 omdat er een facelift aankwam
2009 nieuwe boxster etc.
Volgens mij is deze teruggang niet dramatischer dan die in 2004 voor de introductie van de 997 of in 2002 voor de facelift van de 996.
_________________________________________ "Do or do not... there is no try."
Opvallend dat ook de omzet van de meeste Amerikaanse merken gedaald is terwijl de dollar toch laag staat.
A) Euro-prijzen worden echt niet (direct) aangepast; dat voordeeltje steekt de importeur eerst wel even zelf in z'n zak.
B) Het blijven slurpers...
_________________________________________ Nothing beats an original.
25 sep 2008 22:51
amandus
Timeless
Volgens mij met name de Cayenne heeft het moeilijk, daarom ook straks ev de hybride...... Wel knap de nieuwe 997 die 15% minder gaat gebruiken met meer vermogen. Leuke groene marketing stunt.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum