Auteur |
Bericht |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
voor mijn pa de 15 inch worden dus old skool
en de mijne ga ik ook zo doen, let wel de 16 INCH onder de targa dan
zal ze binnekort maar zo gaan spuiten

_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
24 sep 2008 9:18 |
|
 |
classiccarl 2.4
993 coupe ex-2.4 targa 1972Achterhoek
|
Op Pelican trof ik deze thread over Fuchs.
In alle soorten en maten
http://forums.pelicanparts.com/showthread.php?t=213768
|
25 sep 2008 0:19 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
 Re: fuchs oldskool of gepolijst
Wat jullie nu 'oldschool' noemen, is niet meer dan een stuk zwart gelakt/gespoten op gepolijste velgen.
Voor een 'longhood' horen de Fuchsen toch echt geanodiseerd te zijn.
Dit is dan zoals het hoort, ingewreven met vasiline:
Vind ik toch echt mooier.
Anodiseren is daarentegen wel duurder en er zijn ook niet zoveel bedrijven die 't kunnen.
|
25 sep 2008 6:25 |
|
 |
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
helemaal eens... echt mooi (en zoals het origineel hoort) zijn netjes geanodiseerde velgen. Vind het gepolijste teveel blingbling...
|
25 sep 2008 8:23 |
|
 |
Olaf
911 Carrera S
|
 Re: fuchs oldskool of gepolijst
... gaat mij om de kleurstelling - het polijsten in het midden gelaten
|
25 sep 2008 8:33 |
|
 |
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Anodiseren !!!
en
en onder de 911T: [img]http://www.porscheforum.nl/album_thumbnail.php?pic_id=35029%20[img][/img]
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
25 sep 2008 13:32 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
Ging mij inderdaad om de kleurstelling zoals olaf aangeeft
Voor orginaliteit moet je ze inderdaad laten annodiseren
persoonlijk vind ik het niet bezwaarlijk ze te polijsten, uiteraard niet hoogglans en dan zwart af te lakken, voor eventuele orginaliteit kunnen ze dan iniedergeval nog ooit geanodiseerd worden zijn ze wel goed voorbewerkt.
Op mijn targa heb ik de 16 inch wat al niet orgineel is, maar ik persoonlijk veel voller vind staan en derhalve mooier, deze zijn nu gepolijst en worden binnenkort gelakt 
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
25 sep 2008 13:44 |
|
 |
Michiel
911 2.2E Targa (1970)
911 2.2T Coupe (1970)
911 2.5 S/T (1972)
Audi quattro (1980)Den Haag
|
[quote="P-Driver"]Anodiseren !!!
en
hey...dat ziet er super uit. Waar heb je dat anodiseren laten doen?
|
25 sep 2008 16:13 |
|
 |
RG996
N-H
|
@ John's Porsche's
is het niet eens het proberen waard de binnen geldeeltes in de kleur van de auto te spuiten. wat voor kleur is de auto eigenlijk? misschien ontstaat er een apart contrast 
|
25 sep 2008 16:43 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
 zilver 
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
25 sep 2008 16:45 |
|
 |
RG996
N-H
|
tsja, dat is jammer = geen contrast 
|
25 sep 2008 16:55 |
|
 |
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
Heb ook nog een setje Fuchsen van mijn 911T om op te laten knappen, anodiseren en spuiten, dus als je een goed adres gevonden hebt in NL??? Anders ga ik ermee naar Leverkusen..
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
25 sep 2008 17:53 |
|
 |
P-Driver
964 C4 Martini 1989
|
Ik heb ze ook in Leverkusen gebracht, die man kan er wat van - ik heb werkelijk nieuwe wielen terug gekregen, je moet alleen wel geduld hebben want het kan zo maar 2 of 3 maandsen duren voor ze klaar zijn, maar dan heb je echt supermooie wielen (zie ook mijn album)
_________________________________________ Wie sagte schon Ferry Porsche damals: „ Hubraum ist durch nichts zu ersetzen als durch Hubraum“
|
25 sep 2008 18:48 |
|
 |
outletvalve
911 2.4 T targa '72, 991 4S cabrio '13
|
98 % old skool is de stand momenteel
Lijkt me geen moeilijke keuze dan................
_________________________________________ https://www.instagram.com/outletvalve/
"Racing is life. Anything before or after is just waiting."
|
25 sep 2008 18:51 |
|
 |
john's Porsches
911 2,2 t TargA en Coupe 1971, EX 944 targa II 1985, boxster in opbouw
|
begreep recentelijk ook van paul van erpa, dat je ze ergens met bij betalen gewoon kunt omwisselen voor geanodiseerde, ergens in duitsland.
eigenvelgen inleveren andere gelijk mee retour, als het jaar nummer in de velg dan maar klopt
_________________________________________ http://www.HVK-hogere-veiligheidskundige.nl
|
25 sep 2008 21:20 |
|
 |
patrick911
1973 911 2.4T &
1976 911S 2.7 (73 2.8RSR to be)Melbourne
|
dat klopt
En inderdaad, dat is volgens mij dat adresje in leverkusen zoals reeds aangeven door 58GT en P-driver. 
|
26 sep 2008 7:33 |
|
 |
924
Omgeving Leuven
|
Geef ze maar de RSR finish 
_________________________________________ R, S, ST, RS, RSR
|
26 sep 2008 15:42 |
|
 |
58GT
993 2S, "59" 911 IROC RSR, Carrera GT Speedster 1958, 911ST 1969 replicaDelfgauw
|
_________________________________________ Het leven is te kort om in een saaie auto te rijden.
|
26 sep 2008 16:43 |
|
|