Auteur |
Bericht |
Lydia
|
Dank je Henzel! Leuk idee, een designer-logo, al vind ze het een beetje te roze. Het is een nu eenmaal een stoere meid. Het is een Aerox en dat vind ze een coole scooter.
Ze heeft de site bekeken. Er staan een heleboel leuke scooters op, wel aardig aan de prijs. Ze zal haar spaarvarkentje aan diggelen moeten slaan!
|
13 dec 2008 1:06 |
|
|
Harley
ex 997S, ex 996 GT3, ex 996C2, ex 993C4, ex Boxsterex RS4
|
_________________________________________ Scheiße in der Lampenschale, bringt gedämpftes Licht im Saale.
|
13 dec 2008 1:17 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
idd, ik vind het ook helemaal niks, maar ik wil dan ook niet trendy zijn en 8,000 euro, dan kocht ik toch echt iets anders .......John, gewoon je motorrijbewijs halen, zo'n kunst is dat nou ook weer niet...
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
13 dec 2008 8:14 |
|
|
markk
MY01 BoxsterS
|
scooters zijn fantastisch.
Mn vrouw werkt in de thuiszorg en dat alles met de snorscooter. Ideaal, als ze vanwege het weer een keer met de auto moet dan kost het haar erg veel tijd en baalt ze.
Woon-werk en zakelijk verkeer doe ik veel met een Honda Silverwing 600cc scooter. Snel, zuinig, comfi en ook goed op de snelweg.
Toekomst zijn de elektrische scooters (vectrix). Nog even iets meer topsnelheid voor de snelweg en meer actieradius...
Auto is "slechts" voor fun en wat familie geneuzel...
|
13 dec 2008 10:10 |
|
|
John
Cayenne
|
jij ken makkelijk babbelen, jij hebt al alles (incluis vliegbrevet) jij hebt denk ik zelfs een brevet om de spaceshutle te vliegen, ouwe F16 tijgah.
Ik heb er wel is over nagedacht, maar is me te veel werk denk ik.
|
13 dec 2008 16:02 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
... de wil is er (b)lijkbaar niet
Zoals Marcel al aangeeft gewoon doen
Of wachten tot Robin 18 is ... en dan samen gaan lessen
|
13 dec 2008 16:34 |
|
|
Marcel
993 Targa, Q7 3.0TDI, Beetle Cabrio, , 600 XR, HD Street Glide Glide Special, Oud Huijzer 616Uden
|
_________________________________________ Yesterday is history, Tomorrow a mystery,Today is a present
|
13 dec 2008 17:30 |
|
|
henzel
Boxster Dodge ram 1500 4x4 Buick Riviera boattail mercedes 280 se w126
|
ik ruil ook in, een 911 heb ik nog niet,,geintje,, mischien een porsche aerox kan ook.
_________________________________________ voor scooter of oldtimer onderdelen www.bikescooterparts.com
|
13 dec 2008 19:24 |
|
|
Rob 944
944Grave
|
De combi van hoge brandstofprijzen en files hebben de scooter (en ook de motorfiets) in een positief daglicht geplaatst.Vandaar de hogere verkopen.
Als in 2012 de km-heffing er komt (met nadruk op ALS),gaat ook deze jongen aan de scooter..........
Denk waarschijnlijk wel een electrische.
_________________________________________ Waar een wil is........
.....is een weg.
En voor wie niet wil.......
......die heeft pech !!
|
14 dec 2008 0:57 |
|
|
Tridensjeff
993 CoupéNijmegen
|
Moet je op die Piaggio 3-wielers eigenlijk een helm op?
_________________________________________ Nunc aut numquam
|
14 dec 2008 10:02 |
|
|
Patrick
|
Als je er een goedgekeurde gordel op zet niet. (denk ik)
Bij quads en trikes geldt dit en dit is gewoon een trike.
|
14 dec 2008 10:12 |
|
|
John
Cayenne
|
bizar eigenlijk heh....
|
14 dec 2008 12:30 |
|
|
Tridensjeff
993 CoupéNijmegen
|
Tis eigenlijk een omgekeerde Carver... http://www.carver-worldwide.com/News/Ne ... 43&N_ID=27
Die weliswaar wat meer "auto" is maar toch...
_________________________________________ Nunc aut numquam
|
14 dec 2008 12:55 |
|
|
Gunther
|
ben laatst tig van die driewielers tegen gekomen op werkbezoek in Bergamo Italie. zat met collega in de auto en haalde ons er een. dacht eerst dat het een aangepaste gehandicapten scooter was ( vespa corky) ma na enige tijd zagen we er al meer.
en tussen het verkeer door is geen probleem heb ik gezien zijn niet veel breder dan gewone motor met koffers. en qua techniek best wel grappig.
_________________________________________ born to be alive
|
14 dec 2008 15:33 |
|
|
djtommi
manager PR & Online bij BOVAG
|
Re: Scooter Bob (uit zakkende Porsche prijzen)
Pas op: een Vespaatje heeft inderdaad héél veel voordelen, maar van de verzekeringspremie viel ik echt steil achterover. WA kost ongeveer 100 euro p.jr., maar wil je diefstal erbij verzekeren, schiet je meteen richting de 500 euro! Allrisk is dan weer een paar tientjes duurder. Die diefstalcomponent in de verzekering is gigantisch groot. Krijg je overigens wel twee jaar lang nieuwwaarde uitgekeerd.
Verder: met een verbruik van 1 op 40 en zonder files lach ik de ballen uit m'n broek. Hoewel die met dit weer ook wel snel bevriezen...
_________________________________________ Nothing beats an original.
|
14 dec 2008 15:40 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
@ John: Deze vind ik dan cooler. Ook geschikt voor autorijbewijs.
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
14 dec 2008 15:43 |
|
|
Lydia
|
Ik vond drie-wielers leuk tot ik 3 jaar oud werd.
Ik heb in de periode dat ik van Apeldoorn naar Uithoorn en later naar Alkmaar moest rijden (3 jaar lang) serieus overwogen om een motorrijbewijs te gaan halen. Uiteindelijk heb ik dit toch maar niet gedaan omdat het te onpraktisch was. Mijn meiden zaten op de BSO en ik had dan het probleem om ze op weg naar huis mee te nemen.
Mijn collega (@ Erick: stond vorige maand in de Big Twin) rijdt een Silverblade en dat is toch ook best wel stoer!
Zaterdag ben ik met de meiden eens serieus op zoek gegaan naar een scooter. We zijn bij enkele zaken langs gegaan. Wat een prijzen. De Twingo kost minder dan een scooter!
Ik zag bij één een Yamaha f1 staan. Grappig. Kost ook minder dan een scooter!
|
15 dec 2008 0:23 |
|
|
Patrick
|
Deze denk ik.
|
15 dec 2008 10:06 |
|
|
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
wat een top fiets is dit toch.. kwam hem ook al ergens anders tegen..
heel vroeger een pk 50 gehad, brandweer rood...moet ik eigenlijk nog eens een keer terugvinden...
|
15 dec 2008 10:06 |
|
|
Patrick
|
En jij bent de deskundige. Ik heb zo'n ding ook nog nooit gezien, maar deze kwam naar voren bij Gooooooooogle afbeeldingen.
|
15 dec 2008 11:06 |
|
|
Lydia
|
Het was inderdaad deze Marcel. Ik was de 's' vergeten te typen. Hij stond er in het blauw. Best wel mooi! Brings back memories ...
|
15 dec 2008 14:03 |
|
|
drknauf
|
vet ding , in het wit zou die af zijn
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 dec 2008 14:05 |
|
|
John
Cayenne
|
Toen ik noh brommah ree, uiteraer u zundah werreh al die Yamahahs veht, mae dah lettelijk, die Yamaha brommahs vehloruh altij alles.
Ik koch mei cromuh tenk altij bei reehors in de stahd, enjei Mikus
|
15 dec 2008 14:11 |
|
|
drknauf
|
ik mog nooit van me moedah op en brommahhh rijuh ik was levusgevaahluk vroegahhhhhh
maar man wat heb ik daar staan kwijlen vd deur idd vroegah, wie niet jatogggg
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
15 dec 2008 14:14 |
|
|
John
Cayenne
|
Dat zeiden ze over jouw zowel bij Reehorst vroegah als de moeders van veel meisjes in de Sandokan en de Maraton...vroegah
|
15 dec 2008 14:17 |
|
|