Huh, wat lees ik hier nou voor een onzin, moet zo'n supermerk als Porsche dan altijd die gedateerde motoren blijven maken van voor de watergekoelde tijd? ( van de tikkende en herie makende 6-cilinder boxers? Oeps, wat zeg ik nu
ik vind die oude motoren natuurlijk ook verschrikkelijk mooi!!! )
Ben ik het niet helemaal mee eens, een GT2 rijdt totaal anders dan een GT3, ik bedoel:
Een GT3 rijdt als een cupracer, hard afgeveerd, krakende sper bij bochten nemen , zenuwachtig en gevoelig sturend en vooral erg tricky.
Een GT2 rijdt comfortabel en rustig, niet te vergelijken met een zenuwachtige GT3.
Persoonlijk merk ik , wat rijeigenschappen en vermogen betreft niet eens zoveel verschil tussen een Turbo en een GT2. ( in tegenstelling met het verschil tussen een 996 en een GT3 )
Mijn keuze zou de GT2 dus niet zijn, en Jeroen, die achterwielaandrijving ga je echt niet testen op de openbare weg met zo'n auto,
het is geen 3.2-tje.
Dan maar een veel goedkopere Turbo als perfect alternatief met diverse accenten van de GT2, zoals de achterspolier en voorbumper. Perfect!
Eén van mijn droomauto's : een 996 Turbo met de looks en het vermogen van een GT2.
Wat gaan die dingen verschrikkelijk hard,
een GT3 is overigens (wat accelereren betreft) echt saai als je ooit een GT2 gereden hebt.