Auteur |
Bericht |
Retep
2e prijs Jubileumrit 2013
|
Re: Hofstee of Visser?
Waarom? Is er iets mis met Motron? (antwoord kan ook via PB).
|
15 sep 2009 10:09 |
|
|
PaulusdB
964 Carrera 4 Coupé, zwart, '92Grootenbosch
|
+1 Binnenkort ga ik op vakantie en de Porsche mag dan 2 weken logeren bij Johan voor wat klein werk. (Remklauwen, raamrubbers, bushings voorwielophanging, ...)
|
15 sep 2009 10:24 |
|
|
John
Cayenne
|
erik993.......Is op het forum geweest met 1 vraag....1 post en 1 kwartier online...
Wij zitten hier te bakkelijen of je nu naar a of b moet gaan, wellicht wel c of d...
Genoeg antwoorden hier...
ik sluit het topic.
|
15 sep 2009 10:28 |
|
|
erik993
Porsche 993 C2
|
Visser of Hofstee
Heren, bedankt voor jullie reacties, alhoewel ik meer info heb gehad over vervangend vervoer dan waar het mij werkelijk om ging, maar het is duidelijker geworden. Ik begreep overigens dat het onderwerp al gesloten is aangezien ik pas 1 keer op het forum ben geweest, nou dat schreef ik al dat klopt, ik ben nieuw opd eze site, vandaar! Misschien mag ik nu al wat langer meepraten....
|
15 sep 2009 11:29 |
|
|
Toon
|
nou ik heb mijn Porsches jaren lang bij Wittebrug in onderhoud gehad en daar kreeg je of een fiets of voor Euri 30 p/d kon je een Polo huren ...
|
15 sep 2009 12:22 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Net mijn wagen bij Robert Visser opgehaald na een grote beurt. Keurig geholpen en nette service. Ben donderdagmiddag keurig gebeld met een opsomming van kleinigheden die hij tegenkwam (varieerdevan missende dopjes op de veiligheidsgordelbevestiging achter tot aan een defecte gasdrukveer in de motorklep). Mocht kiezen wat ik wilde laten doen. Heb alles maar laten vervangen Gelijk remvloeistof en versnellingsbakolie laten wisselen. Auto is overigens tot in de details schoongemaakt. Kom er net achter dat zelfs de remschijven keurig schoon zijn gemaakt en de harten netjes grijs gespoten zijn, net als de remklauwen (brons). De boel was er af geweest om de lagers af te stellen en in te vetten. Top
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
19 sep 2009 11:28 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
@Radboud, dat ziet er weer gelikt uit
|
19 sep 2009 11:37 |
|
|
erik993
Porsche 993 C2
|
ja je hebt gelijk, ik moetmij inderdaad nog even voorstellen,maar ik had op deze computer geen foto beschikbaar, vandaar dat ik dit nog even had uitgesteld. Maar ik heb zojuist mijn foto toegemaild gekregen en zal zo naar de voorstelling beginnen.
Overigens gisteren naar Zandvoort geweest Porsche scene live, was erg leuk, heel veel mooie Porsches gezien.
|
28 sep 2009 14:33 |
|
|
mivali
|
Hai,
Kan iemand mij vertellen of ze bij Visser momenteel op vakantie zijn? Ik probeer ze nu al 3 dagen te bellen voor nieuwe achterbanden maar er wordt niet opgenomen en mailen is niet mogelijk met hen. Ik rij nu op eieren in de regen en dat is geen lekker idee. Iemand idee?
Groet en dank,
Michel
|
26 okt 2009 18:45 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ik loop er vanavond langs met mijn hardlooprondje. ik zal daarna wel ff posten. Gisteren is me niets opgevallen, maar ja, het was zondag
_________________________________________ "Sie können länger Frühstücken. Sie sind früher zum Abendessen zurück. Gibt es ein besseres Familienauto?"
|
26 okt 2009 19:14 |
|
|
mivali
|
Dat waardeer ik zeer....nu nog in Normandië maar daarna gelijk nieuw rubber..!
|
26 okt 2009 19:16 |
|
|
clemens
964C2 '91Hilversum
|
MMMMM de mijne staat er al meer dan een week voor een beurt en APK, zal morgen ook es bellen
_________________________________________ leven is het meervoud van lef!
|
26 okt 2009 20:23 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Herfstvakantie
|
26 okt 2009 20:24 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
http://www.speedy.fr/ met een vestiging in Rouen 2e band 50% korting
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
26 okt 2009 20:26 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Pfoeh, ik zou mijn banden niet gauw bij de Franse Kwik-Fit laten monteren...
|
26 okt 2009 20:41 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
26 okt 2009 20:51 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Nee, en Fransen hebben niets met auto's en autosport...
_________________________________________ rouge et noir
|
26 okt 2009 20:55 |
|
|
marcel964
Groene 964 carrera 2/ artic silver 996 mk2 GT3Kortenhoef
|
Heb Robert vandaag nog gesproken, hij is dus gewoon aanwezig. Mijn P mag donderdag voor een kleine beurt.
_________________________________________ groene964 carrera 2 1990/ artic silver 996 mk2 GT3
|
26 okt 2009 21:30 |
|
|
Rad911
718 Cayman SLoosdrecht
|
Ben er net even langs gelopen, alles duid inderdaad op business as usual, huurautos staan ook op een andere plaats als gisteren.
|
26 okt 2009 22:35 |
|
|
mivali
|
Allen dank voor de medewerking....ik zal Robert vandaag nogmaals bellen..Heb inderdaad gedacht om het hier in Frankrijk te laten doen bij Porsche Nourry, dat lijkt me wel een geschikt bedrijf maar het zit net wat te ver uit de buurt (2 uur rijden) en andere optie was Imsa in de buurt van Rouen (toch ook 80 km hier vandaan). Staat daar wel een mooie 993S te koop trouwens....
Op naar H'sum dus!
Groetjes,
Michel
|
27 okt 2009 11:15 |
|
|