hoeveel kost een gemidelde motor revesie van een 993 en wat zijn zoal de kosten bij het rijden van een 993
Dat is hetzelfde vragen als : hoeveel kost een huis ???
Da's nie helemaal waar: hoeveel kost een gemiddeld (nou ja, gemidelde ) huis - en daar zijn wel staatjes van
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
07 okt 2009 10:00
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
Re: wat kost een motor revisie van een 993
klopt !!
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
07 okt 2009 10:07
Diablo
Porsche 911 3.2
Heusden - Zolder
Belgie (Limburg)
felix bahama 912 schreef:
In Belgie een heel stuk minder!!!
Nou Felix, Dat is wat ik ook +- bedoel !! Je kan een huis overal kopen ,(Belgie, Nederland, Sardinie, Saint-Tropez enz...) en je kan je Porsche eveneens op verschillende plaatsen laten herstellen !! ,toch?
_________________________________________ Damm Girl , You Look So Good It Hurts !! Wie veel weet en niet vergeet WEET !!
07 okt 2009 10:13
brian951
997 C4
ex 964C2
ex US 951
Hengelo
Dylan wou in een ander draadje nog een 968 kopen, maar wou eerst wel even weten "of die een beetje snel was".. plotseling is het budget omhooggeschroeft met ongeveer 20k?? Denk niet dat we deze meneer al te serieus moeten nemen aangezien hij zich duidelijk niet in welke materie dan ook heeft verdiept..
_________________________________________ Ride Hard, you can rest when you die
07 okt 2009 11:58
Martin K.
987
Twente
_________________________________________ Groeten uit Twente
07 okt 2009 12:43
felix bahama 912
Porscheloos...
Almkerk
Diablo schreef:
felix bahama 912 schreef:
In Belgie een heel stuk minder!!!
Nou Felix, Dat is wat ik ook +- bedoel !! Je kan een huis overal kopen ,(Belgie, Nederland, Sardinie, Saint-Tropez enz...) en je kan je Porsche eveneens op verschillende plaatsen laten herstellen !! ,toch?
De revisie van mijn 912 motor gebeurd ook in België!!
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
07 okt 2009 12:52
Jurgen
Westervoort
horn schreef:
de kans dat je een revisie voor je koker krijgt is niet zo groot
Deze woordspeling is wss onbedoeld, maarre...
07 okt 2009 14:57
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4Cabrio
PF #18
Inderdaad
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
07 okt 2009 16:20
dynamic
993tt, 993 cabrio
TOTMBO:964
Ahhh jammer je bent me net voor. Wilde net zeggen: het is toch een revisie van je koker?? (ik wil hem gast toch niet onthouden)
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum