Re: Alarm klasse 4 eruit en klasse 3 er in?
afgelopen week van diks afgestapt. deden ineens heel star. konden een auto niet op chassisnr verzekeren ("nee, pas als het kenteken bekend is"). Bij de eerste van de 4 Porsche verzekeringen bij hen destijds heb ik bonus/malus verklaringen ingeleverd. toen ik vroeg of ik een bonus malus verklaring kon krijgen na beeindiging van mijn laatste verzekering kreeg ik te horen dat ik bij het overzetten van de ene naar de andere verzekering in het verleden zelf had moeten aangeven om het bonus malus verleden mee te nemen (heeft echt nooit iemand naar gevraagd) en dat ze nu helaas niets meer voor me konden doen. Lijkt me iets dat ze bij het oversluiten van een verzekering toch even kunnen vragen? Lijkt me nl logisch dat je je bonus malus verleden mee wilt nemen...
heb bij mijn vorige Porsche verzekering meerdere malen gevraagd naar de mogelijkheid van automatische afschrijving van de premie. Dat kon helaas niet. Met het gevolg dat ik een keer vergeten ben die acceptgiro te betalen, waarna ik twee maanden onverzekerd rondgereden heb. Toen ik daar toevallig achterkwam (werd aangehouden door politie die me informeerde dat mijn auto niet verzekerd was) heb ik Diks gebeld.
"Ben al jaren klant bij jullie, heb altijd op tijd betaald en nu mis ik een termijn en er is niemand die dit even checkt?" Antwoord was voor mij wat ontluisterend: "Ja meneer, als wij voor al onze klanten moeten gaan bijhouden of ze wel of niet betalen hebben we er een dagtaak aan..." Het zal wel aan mij liggen, maar ik heb me oprecht afgevraagd wat de taak van een tussenpersoon verder is dan in aanloop een keer een offerte te maken... Ik ben iig erg geschrokken van het feit dat ik twee maanden - zonder het te weten - onverzekerd rond heb gereden.
Heb sinds donderdag jl. mijn eerste ervaring met Jos Targa (hier van het forum) gehad en moet zeggen dat ik blij verrast ben over de commerciele, slagvaardige en servicegerichte aanpak. Los van de scherpe tarieven...
Ter illustratie: kreeg vrijdagavond rond 21.30u nog even een smsje van hem dat verzekering op chassisnr geregeld was en ingegaan was per dat moment. Terwijl ik hier vrijdagmiddag rond 16.30u pas opdracht voor gegeven had.