Auteur |
Bericht |
911gt2
|
Re: Prijzig incidentje
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
26 jan 2011 21:40 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
Hoezo???? Je weet toch niet hoe het tot stand is gekomen!!! Die vrachtwagen is er immers (waarschijnlijk) ook bij betrokken....
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
26 jan 2011 21:48 |
|
|
911gt2
|
op basis van eerdere incidenten met de knaap Ik denk niet dat hij hier geheel onschuldig was. Hij heeft in ieder geval de schijn tegen!
_________________________________________ "If one does not fail at times, then one has not challenged himself." Ferdinand Porsche
|
26 jan 2011 21:53 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Hij heeft de schijn tegen.
Maar onschuldig tot het tegendeel is bewezen...
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
26 jan 2011 21:54 |
|
|
Erick
|
Exact Henk. Dezelfde gedachte.
|
26 jan 2011 21:55 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Is daar ooit iemand beter van gaan rijden?
|
26 jan 2011 22:08 |
|
|
911gt2
|
Nee dat niet, maar misschien wel beter van gaan nadenken... ijdele hoop ik weet het. En ik weet dat het onterrecht is om hem meteen de stigmatiseren. Ik kan alleen maar hopen dat ik er naast zit. En dat hij dit keer niets fout deed. Maar nogmaals hij heeft zijn verleden niet mee
|
26 jan 2011 22:28 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ach ja, Porsches zijn gemaakt om hard mee te scheuren, en soms vlieg je dan eens uit de bocht. Hoort erbij.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
26 jan 2011 23:06 |
|
|
Maarten
Ex 964, ex C3.oAmsterdam PF #109
|
Dit stukje weg komt mij nogal recht over....
_________________________________________ 'Known problems nearly always get solved – it’s the unknown ones which do the damage'
|
26 jan 2011 23:08 |
|
|
horn
PF #57
|
het is in ieder geval die van Peridon. Zie kenteken toen hij net nieuw was en ik nog in mijn tip (zie voorgrond) rondreed. Vet Cool Man rit 2004...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
26 jan 2011 23:12 |
|
|
erwin996
M140i
|
Ik had het dan ook over figuurlijk uit de bocht vliegen. Zoals je ook niet op de schaatsbaan hoeft te staan om een scheve schaats te rijden.
_________________________________________ In necessariis unitas, in dubiis libertas, in omnibus caritas
|
26 jan 2011 23:17 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Vind het ook nogal kort door de bocht om hem gelijk aan de schandpaal te nagelen. Wie weet heeft hij een tikje rechtsachter gehad van de vrachtwagen, is om zijn as gegaan en heeft ie 'm rechts de vangrail in gereden. Maar ook ik was er niet bij en zoals ik al zei er zijn weer 16 miljoen mensen die een oordeel hebben.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 jan 2011 23:46 |
|
|
Erick
|
Dikke +1 Maurice
|
26 jan 2011 23:49 |
|
|
erwin996
M140i
|
Dat houdt het leven wel zo overzichtelijk. Als je niet in hokjes mag denken en bepaalde associaties kunt hebben, waar heb je dan nog houvast aan?
|
26 jan 2011 23:51 |
|
|
maurice
Turbo S - 542pkFriesland
|
Er is niks mis met associaties en het denken in bepaalde hokjes. Maar wij zijn er altijd erg goed in om onze ongezoute mening wereldkundig te maken en iedereen die zijn kop boven het maaiveld uit steekt even tercht te wijzen. Iedereen heeft bij een incident als dit een bepaalde gedachte. Maar wat voegt mijn mening aan het voorval toe behalve dat als blijkt dat Peridon jr. vrijuit gaat de schade al is aangericht. Dit soort meningen en uitingen kennen uiteindelijk alleen maar verliezers. Er een wat sarcastisch getinte grap over maken heb ik geen probleem mee maar iemand veroordelen voordat de feiten bekend zijn verdiend geen punten.
_________________________________________ Factory original Porsche Special build Turbo S
|
26 jan 2011 23:56 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
Yup, stond toen naast hem op dat grasveldje, haalde me in op de snelweg terug ri. Utrecht, man wat een gaaf geluid! Zonde van de auto, is inderdaad wel meer dan € 10K schade....
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
27 jan 2011 0:00 |
|
|
911gt2
|
Je hebt wel deels gelijk. Ik zal mijn mening moeten herzien! Dat is het mooie van een forum, andere mensen kunnen soms je meningen onderschrijven of weerleggen
|
27 jan 2011 17:17 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Denk ik ook, die vrachtwagen zat natuurlijk achter hem te pushen en kon hem alleen voorbij door m ff aan te tikken.... (not)
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
27 jan 2011 17:37 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
laa-k zegge, het voordeel van de twijfel heeft deze knaap bij mij niet.
_________________________________________ oud is beter
|
27 jan 2011 18:00 |
|
|
Rodger that!
Veghel
|
Zien jullie niet dat de P in de dode hoek van de vrachtwagen staat Vrachtwagen de klos
_________________________________________ 944 Type I USA '83 Targa Antraciet zwart metalic (RR) Jumbo-exclusief.nl auto evenement.......................DARE TO BE DIFFERENT!........................
|
27 jan 2011 18:14 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Hoor wel eens van parkeerschade, maar dit is overdreven Dit is iig zonde voor de wagen en zal wel een lieve duit kosten dit weer recht te "plamuren"................
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
27 jan 2011 19:05 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
Ach beetje poetsen en polijsten + her en der een restyler en spotrepair en weer als nieuw .
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
27 jan 2011 19:07 |
|
|
GS993
|
De schade is dhr. P. kennelijk te gortig: Door MOD aangepaste link
|
23 feb 2011 18:57 |
|
|
dreamer
Nissan 370Z roadster
Ex-BWM Z4 3.0
Ex-350Z 313pk grijs
Ex-350z in 't zwart (kort)
Ex-944, 1984
Ex-968 targa
ex-944 S2 CabrioKrimpen aan den IJssel
|
Goh voor de handige jongens hier een leuk projectje
_________________________________________ Ik bleef ook niet lekker zitten met Truus de Witte
|
23 feb 2011 19:37 |
|
|
Peter
Geen Boxster 981 S meer
|
Leuk als je de PET even doorloopt voor wat prijzen van carrosserie onderdelen van de carrera GT. Achterbumper inclusief binnenwerk 20.000 euro Voorkantje 15.000 euro Voorbumper 5000 euro Onderplaat voor 9000 euro Onderplaat achter 27.000 euro
|
23 feb 2011 20:20 |
|
|