Auteur |
Bericht |
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Re: Ernstig ongeval met een Porsche.
Om 200 m verderop een katje uit een boom te moeten halen . . . Of om olie van het wegdek te moeten spuiten o.i.d. . . .
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
08 mei 2011 11:45 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Rechtsboven de pagina staat een filmpje van het gebeuren wat je ook nog kunt uitvergroten tijdens het afspelen. Bij de tweede shot krijg je duidelijk een duidelijk beeld van hoe het wrak eruit zag voordat de Brandweer er in is gaan knippen. De auto is totaal ontwricht. Je ziet overigens ook dat de bestuurder zonder schoenen in de Porsche zat. FILMPJE
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
08 mei 2011 12:54 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Ik weet niet of dit het moment is om jouw evangelie te preken...
|
08 mei 2011 14:03 |
|
|
Henk965
Maserati QP 4.7S0591
|
Ziet er echt bar uit. Laten we hopen dat de inzittenden weer gezond en wel op de been komen. Ik wens ze sterkte van deze plaats.........
_________________________________________ Another one bites the dust !
|
08 mei 2011 14:39 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
voorheen Boxster S Zenith blau voorheen 964 C4.Noord Holland
|
Heb altijd groot respect voor de hulpverleners die daarbij helpen. Ook de trauma helikopter kwam eraan. Omroep Brabant was er snel bij zeg. Voor de mensen in de auto "sterkte". Ben bang dat ze het kunnen gebruiken.
_________________________________________ Last Rat standing
|
08 mei 2011 15:10 |
|
|
Joost996Me
Een Violet Chromaflaire 996 Carrera 4 Millennium Edition. Nummer 752/911
|
Neem van mij aan dat niemand een auto, laat staan een Porsche, kapot knipt om het knippen... Helaas moeten sommige dingen omdat mensen belangrijker zijn dan blik.
Laatst bijgewerkt door Joost996Me op 11 mei 2011 11:41, in totaal 1 keer bewerkt.
|
08 mei 2011 22:20 |
|
|
Chrisjan
911 sc 3.2
|
Was een 911 uit Oud-Heusden. Mij hebben ze ook gebeld dat ik nog leefde. Ik hoor nog wel hoe het met de 2 inzittenden is afgelopen.
Chrisjan
|
08 mei 2011 23:34 |
|
|
BOXTUR
ex Boxster 2.5 ('98)
ex Boxster 3.2 S TT ('01)
ex 964C4 ('90)Papendrecht
|
Wellicht schoenen door de hulpverlening uitgedaan om letsel (breuken/doorbloeding e.d.) te controleren? Vraag me ook af of omroep Brabant er wel zelf zo snel was, of dat er een omstander heeft staan filmen en dit heeft afgegeven aan de pers/media. Anders zou de tv sneller dan de helicopter zijn Maar ook deze beelden doen ernstig letsel vermoeden. Sterkte dus
_________________________________________ Een echte marine-blauwe 964 C4, jetzt kaputt!!!
|
08 mei 2011 23:58 |
|
|
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition QuattroNoord-Brabant
|
Chris, ik was in eerste instantie ook in de veronderstelling dat het om jou ging. Kreeg een telefoontje dat het om een wat oudere zwarte Porsche ging met spoiler., vandaar dus. Dat was voor mij eigenlijk de reden dat ik ben gaan kijken. De volgende dag ben ik ook een aantal keren gebeld omdat er ook mensen waren die dachten dat het om mij zou gaan. Zo zie je maar als je in een dorpje woont..... @ BOXTUR: Die gasten werken freelance. Die filmer ken ik toevallig ook nog eens persoonlijk. Dat was vroeger al een sensatiezoeker door altijd en overal zo'n portable scanner mee te nemen.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
|
09 mei 2011 0:11 |
|
|
bompa
ex 924
ex 911 3.2
ex 964
ex 997
audi a5 cabrio/bmw x5
op zoek 964/993(S)
|
In 1994 is een kennis van mij dodelijk verongelukt in een P 964 en ik reed destijds in het zelfde type alleen een iets andere kleurstelling en kwamen er berichten via omroep en teletext omtrent dit accident groot deel van mijn familie was in de waan dat ik het was. Verdere toelichting lijkt mij overbodig wat de impact van zoiets is voor je naasten!
|
09 mei 2011 0:25 |
|
|
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Weet niet wat er gebeurd is maar hoop dat bestuurder en passagier het naar omstandigheden goed maken. Veel sterkte gewenst.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
09 mei 2011 1:18 |
|
|
THE MUD
Forumcrashtestdummy
|
M'n zwager attendeerde me hier vd week al op. Zwarte Porsche, boom en opengeknipt deden hem ergens aan denken. Hoop voor beide inzittenden dat ze het er net zo goed of zelfs beter vanaf brengen dan ik.
_________________________________________ Current: Fiets... Exxes: - 986 3.2S - 986 - 968 Coupe - 964 Carrera 4 - 968 Club Sport
|
09 mei 2011 5:26 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
|
Dat mag je wel stellen als je naar je foto kijkt
|
09 mei 2011 9:57 |
|
|
wolf
ex-Carrera 85 Swiss.0031
|
Flinke klapper. Sterkte.
Was in de jaren 70 minder ongewoon, zo'n vette crash...
_________________________________________ oud is beter
|
09 mei 2011 10:42 |
|
|
Erick
987 Boxster S 3.4 Tiptronic &
Harley - Davidson FXDLS Low Rider SLemmer (PF #48)
|
_________________________________________ Styles change, Style doesn't
|
09 mei 2011 13:30 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Altijd handig dat ze je vertellen dat je nog leeft.
|
09 mei 2011 19:00 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
09 mei 2011 20:43 |
|
|
Joost996Me
Een Violet Chromaflaire 996 Carrera 4 Millennium Edition. Nummer 752/911
|
Was mooi stukje vliegen... Verschrikkelijk dat dit soort dingen gebeuren... Sterkte voor de twee heren, mochten ze dit lezen.
|
11 mei 2011 11:44 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Snap ik niet. Ik ken van nabij een kind dat is doodgereden door een veel te hard rijdende motorrijder die onderuit ging. Heel erg voor beiden, maar ik heb op dat moment meer sympathie voor dat kind. Vandaar mijn hoop dat ze niemand anders mee hebben genomen. That's all.
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
11 mei 2011 12:10 |
|
|
rufie
996 3.6 - 2002Gent - België
|
Frappant hoe sterk bomen zijn. Je kan nu niet zeggen dat dit een reuze boom was van 100 jaar oud. Geeft niks mee. Sterkte voor de betrokkenen.
_________________________________________ Air or water, Porsches are COOL.
Blijf op de hoogte van alles wat me bezighoudt : http://www.RUFIE.be
|
11 mei 2011 13:12 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
We weten niet wat zich heeft voorgedaan. Natuurlijk zullen ze te hard hebben gereden, dat doen de meesten van ons wel eens, maar om deze 2 mannen in eenzelfde hoekje te douwen als een motorrijder die een kind heeft doodgereden vind ik net als Devils son nu niet op z'n plaats en op z'n minst suggestief.
Ik hoop dat we dit punt van de discussie voorlopig even laten rusten en niet gaan strooien met morele oordelen en dooddoeners, het ongeluk op zich is al erg genoeg.
|
11 mei 2011 13:35 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Dat bedoelde ik inderdaad Pascal. Thanks Jammer dat mijn reactie helemaal uit zijn context wordt getrokken. En Elferhenkie........ het is duidelijk dat je mij niet kent anders zou je (hopelijk) zo'n reactie niet hebben geschreven
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
11 mei 2011 14:22 |
|
|
Devils son
|
Ik vind het onbegrijpelijk dat jij niet snapt dat op het moment dat de inzittenden meest waarschijnlijk vechten voor hun leven het niet kies is om reeds te speculeren over de snelheid en daar verdere onnodige opmerkingen (want het was zonneklaar dat er geen derden bij betrokken waren) over te maken. Dat jij hardliner geworden bent vanwege jouw ervaring die je hebt kan ik begrijpen, maar ik vind het gewoon niet kies. Helaas ben je niet de enige, want onder ieder gelijksoortig bericht op de internetkranten vind je vergelijkbare speculaties. Zoiets kan ook gelezen worden door een dierbare en daar mag je m.i. rekening mee houden.
|
11 mei 2011 14:44 |
|
|
Ernest 986
Cayman S Speedgelb
|
+1 DS alleen zijn er wel derden bij betrokken. Namelijk de hulpverleners die de slachtoffers terzijde moesten staan. Lijkt mij ook geen pretje. Kent nu helemaal niemand van hier de betrokkenen en hoe het nu met ze gaat?
|
11 mei 2011 16:14 |
|
|
Jeroen C3.0
carrera 3.0 1977Asperen
|
+1. Jezelf incl. passagier met je 911 om een boom vouwen doet niemand met opzet en voor zijn lol. Ja, zal best te hard gereden zijn, maar dat doe je met een 911 al heel snel en heel gemakkelijk. Daarnaast is een 911 een tricky auto in grensbereik en we weten niet wat de wegcondities en omstandigheden waren.
Dit is vreselijk voor alle betrokken en inderdaad ook voor de hulpverleners. Ben zelf in 1992 in Zweden als eerste bij een soortgelijk ongeluk gearriveerd, echter dat was wel een frontaal met twee auto's, een op zijn kop in de sloot, gearriveerd en eerste hulp verleend wachtende op hulpverlening. Helaas voor één betrokkene, moeder van een kindje dat achterin het kinderzitje zat ter plekke en onder mijn ogen overleden. Heftig om mee te maken, vergeet je echt nooit. Vel echter geen oordelen over toedracht ongelukken en de afloop ervan. Hoop dat de betrokkene er goed vanaf komen. Het kan, zie de Mud.
_________________________________________ The difference between men and boys...
The size of their toys!
|
11 mei 2011 17:00 |
|
|