Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 16 nov 2024 0:04

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Porsche in de winter? 
Auteur Bericht
PorscheForum Rakker
P 944 MK II, P 993 C2, Audi TT, VW T2
Bericht Re: Porsche in de winter?
porsche@911 schreef:
Grappig ... je bent net op zoek naar een 3.0/3.2 en nu al weer op zoek naar een 993 uit 1996. Hoop dat je je budget iets naar boven hebt bij kunnen stellen. Wanneer de 944 al spannend is in de winter, dan zal de 993 je op dat punt zeker niet teleur gaan stellen :wink:

Het een sluit het ander niet uit ;)
De 3.2 is puur voor prive en de leuk, de andere auto die ik zoek koop ik zakelijk dus dat moet je een beetje los van elkaar zien.

EriC4C schreef:
Als dat de achterliggende gedachte is dan zou ik inderdaad een goede verzekering en rijvaardigheidstraining(en) nemen om daarna(ast) het gehele jaar met de Porsche te kunnen genieten :mrgreen: .

Ik neem aan (hoop) dat je beseft dat de ervaring met jouw 944 niets te maken heeft met het merk. :shock:

De verzekering zit wel goed gelukkig, dat scheelt een hoop :D
Overigens heb ik de 944 niet in de prak gereden, om de een of andere reden heb ik het gewoon voor elkaar gekregen om flink rond te draaien op een drukke A2 zonder iets of iemand te raken.
(Auto begon beetje te slingeren dat zagen andere weggebruikers al waardoor deze afstand begonnen te houden.. gelukkig)

Ewout schreef:
Ik vraag mij ook af hoeveel D.D's Vincent dan jaarlijks in de prak rijdt.

Nog niks, ik heb een keer een stoeprand geraakt door olie op de weg maar hij was niet total los dus het valt gelukkig wel mee :p

13 aug 2011 12:10
Profiel
PorscheForum Super Junkie
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Dat bedoelde ik ook met mijn opmerking. Er kan altijd wat gebeuren, maar de kans dat je bij een ongeval betrokken raakt is gelukkig erg klein.
Niet in een Porsche gaan rijden omdat iemand tegen je aan zou kunnen botsen vind ik dan ook niet de goede reden.
Dagelijks te veel korte stukjes moeten rijden zou ik wel een reden vinden om een Porsche niet als DD in te zetten.

13 aug 2011 12:53
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Porsche Targa SC 3l. 1980
Middelburg (B)
Afbeelding :idea:

13 aug 2011 13:51
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2