Auteur |
Bericht |
Gert
ex: 996 cabrio, Cayenne, 996GT3mk1, 911G 3.6
|
Re: Algemene kritiek in andermans verkooptopic
Cloaca, kan je uitleggen waar jou mening op gebasserd is.
_________________________________________ Racefun events
|
16 dec 2011 16:35 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Re: BS in andermans verkooptopic
Begrijp ik nou goed dat het wel / niet mogen plaatsen van opmerkingen als "Het blijft gewoon een enorm risico deze 996-jes aan te schaffen..... En het idee dat je dat ding niet even vol kan belasten zonder een naar bijgevoel is ook K*T...." in een verkooptopic ter discussie wordt gesteld? Iemand anders was me voor, maar anders had ik het geweest kunnen zijn. Is de vraag zo voldoende beantwoord?
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 dec 2011 17:01 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Volgens mij is het brandje al geblust...... of wilde je nog even olie op het vuur gooien....?
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
16 dec 2011 17:12 |
|
|
PieterPorsche
Porsche Boxster 986 '99 zwart, zwartZwolle
|
Caveat emptor Alleen vragen stellen en geen kritiek moet wat mij betreft de richtlijn zijn in een verkooptopic. Mocht iemand echt de boel flessen, dan moet er gewoon een moderator gewaarschuwd worden. Bij verkoop komt marketing kijken en marketing is niet hetzelfde als de objectieve waarheid.
Wat betreft 3.4 motoren. Hoeveel % van die bakken krijgt nou echt vroeg motorproblemen. Heeft niet elk type auto voor en nadelen?
|
16 dec 2011 17:15 |
|
|
Jeroen914
foxtrot / oscar
|
In verkoop topics alleen reageren als je serieuze interesse hebt in het gebodene Er zijn genoeg andere draadjes om je flauwekul te posten...
_________________________________________ W W W . 9 G E A R . N L
|
16 dec 2011 17:59 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nee, antwoord geven op de gestelde vraag, maar daar had je blijkbaar geen behoefte meer aan.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
16 dec 2011 18:18 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Alles is nu duidelijk lijkt me. Het weekend begint, Biertje?
|
16 dec 2011 18:25 |
|
|
bully
|
|
16 dec 2011 19:20 |
|
|
marino
997 GTS C2 cabrio '11 zwart
ex 964 Jubi #445 '93 viola
ex 996TT '03 zwart
ex 993 TT '98
ex 993 cabrio '94
ex 997 C2 '05vlakbij de Koekstad....
|
lijkt me inderdaad verstandig....
|
16 dec 2011 21:25 |
|
|
free bee
(einde van een jongensdroom) 993 C2 1994 zwart/zwart
|
Ik heb het met medeforummers er wel eens tijdens een meeting over gehad: Je auto als particulier wel of niet op het forum te koop zetten?
Conclusie was toen al: niet doen, want je auto wordt (vaak onterecht) afgezeken. Dit vaak in de vorm van te duur, gevoelige IMS Lager etc.. Ook al is het een forum en is vrijheid van meningsuiting wel degelijk belangrijk, kan ik me toch iedere keer weer ergeren aan medeforummers die de auto al op voorhand afkraken. Dit wat een evt. particuliere verkoop door TS vaak bemoeilijkt.
Indien ik ooit definitief besluit mijn auto in de verkoop te doen zal ik deze dus ook zeker niet hier te koop zetten.
Dit alles is natuurlijk mijn mening.
|
16 dec 2011 22:05 |
|
|
Rogier1975
Porsche 968 Targa (1994, Midnight Blue)
DD: BMW 320i Touring Executive E91Eindhoven
|
Op divers autofora heb ik dan ook wat extra regels meegemaakt voor verkooptopics: Verkoper: - dient altijd essentiële info als km-stand, prijs e.d. te vermelden (hier ook) Reageren alleen indien: - je serieus geïnteresseerd bent in de auto (als potentiële koper dus, niet als goedbedoelde zuurpruim ) - een verkoper zelf vragen stelt als "wat zou deze auto waard mogen zijn, de handel bood maar XYZ dat lijkt me toch weinig" - een koper een vraag stelt die de verkoper wellicht ook niet kan beantwoorden ("hebben alle 964 met lakkleur A interieurkleur B", of om meer ervaringen als "wie kan weet wat een nieuwe koppeling voor zo'n type kost" als bijv. als gebrek een defecte koppeling genoemd staat) Goedbedoelde adviezen ("sorry, maar ik ben bang dat je met deze prijs er lang mee blijft zitten, kijk maar naar die en die auto daar en daar") per PB. Enige nadeel: als half het forum weet dat iets bijv. een onderhuidse roestbak is, maar dat niet kan neerzetten, kan die andere helft een vervelende kat in de zak treffen. Maar weegt daar voor mij voorlopig op tegen het moddergooien - op die sites adverteer ik gerust "van liefhebber voor liefhebber". Just my 2 cents, Rogier
_________________________________________ Het zijn gewoon allemaal karakterbakken
|
16 dec 2011 22:13 |
|
|
mckok
996 TURBO!!! Ex 964 cabrio, ex 3.0SC, ex 944 turbo 2X.Zuid Holland zuid
|
Nee vindt het ook niet netjes om een verkoop topic van een ander te vervuilen, @cloaca; een 2.7 staat ook niet als een sterke motor bekend en daar hoor je toch ook niets over?? viewtopic.php?f=10&t=33083
|
16 dec 2011 22:29 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Een beetje zoals dit topic dus, en dan inderdaad het eerste bericht compleet maken ;:
|
17 dec 2011 11:17 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
Oei dat is schrikken. Dit wist ik niet..... Zie je hoe gemakkelijk een quote uit zijn verband te rukken is!! Ik denk dat in dit topic het woord RESPECT de grootste lading dekt. Hebrespect voor elkaars post. Als je vindt dan iemand onjuiste informatie verstrekt dan Pm je die eerst. Reageert men hier niet op om de tekst bijv. aan te passen dan kun je onder verwijzing van je Pm een melding plaatsen. Ga dan nog steeds niet op de man af maar op het onderwerp of product. Op de man af gaat m.i. altijd per pm. ps. heb bij Cloaca trouwens een heel fijne 911 gekocht.
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
Laatst bijgewerkt door Ivo 3.6 op 17 dec 2011 11:45, in totaal 1 keer bewerkt.
|
17 dec 2011 11:44 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik las het vanochtend ook al op het Mercedesforum...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 dec 2011 11:57 |
|
|
Richard
ex 911 3.2 carrera "84,
ex Boxster 986,
ex996 cabrio c4
ex 996 4SLeiderdorp
|
|
17 dec 2011 11:58 |
|
|
Ivo 3.6
Cayman S MKII Speedgelb
Cayenne 957 3.6 Crystal Silber Met.
Stromer ST1 Platinum
|
_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
|
17 dec 2011 12:53 |
|
|
Cloaca
Porsche diversenOverijssel
|
Ik heb creme kleurige bekleding in mijn auto...... dat ziet geen hond....... althans..... dat dacht ik......
_________________________________________ Have more than you show, speak less than you know... RSM-Projects
|
17 dec 2011 13:27 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
In de regio Utrecht staat er ergens een Mercedes die nooit op slot staat. Publiek geheim dat die ook door iedereen voor dergelijke strapatsen wordt gebruikt
_________________________________________ Got coffee?
|
17 dec 2011 13:30 |
|
|
horn
PF #57
|
sssssst... totmbo weet van niks...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
17 dec 2011 13:34 |
|
|
Rob Herfst
Panamera TurboRotterdam
|
Of om gratis USB sticks af te halen met muziek van Frans Duijts
_________________________________________ Leer van gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag!
|
17 dec 2011 13:45 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Had jij de stick met Frans Duits Rob? Bummer...ik had een week eerder Hannie en de Krekels Binnenkort nog maar eens proberen dan...
|
17 dec 2011 14:23 |
|
|
2.2VTEC
Sint-Niklaas (B)
|
Breng je dan voor mij die LPG-nippel mee die ook in Harald zijn Benz ligt? Ben niet geïnteresseerd in de Oakley die er ook in rondslingert. Als er al een nieuwe parkeerschijf in ligt, die geraak ik wel kwijt op Marktplaats.
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
|
17 dec 2011 14:45 |
|
|
horn
PF #57
|
frans duits? heb je mijn digitale woordenboek gejat?
|
17 dec 2011 15:39 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Nee, jouw shiftknop
|
17 dec 2011 15:50 |
|