Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 22:55

Antwoord op onderwerp  [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Help ik zoek een porsche!! 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
Bericht Re: Help ik zoek een porsche!!
Citaat:
En ik weet uit betrouwbare bron dat die inmiddels verkocht is
Mooie bak 8) Goeie deal :thumleft:

11 jan 2012 14:16
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 - 914 - 986 S
Z.O. Brabant
Nog even over die Italiaan. Ik heb de auto bekeken op de eerste dag dat hij op internet te koop stond. Auto was toen net binnen. De vraagprijs was toen 27.750 ook inclusief NL kenteken. Een paar dagen later was hij eraf gehaald.
Nu opnieuw aangeboden is de prijs ook gestegen naar 29.950.

Onder de auto ziet het er echt heel mooi uit en kun je de leeftijd er niet aan aflezen.
Wat me tegenstond toen ik hem bekeek:
Als ik me goed herinner zijn beide achterschermen overgespoten, een zeker. Op de rand van de stootstrip, voor het achterwiel, laat de lak iets los. Motorklep is niet strak; ofwel slecht hersteld, ofwel vaak lomp dicht geduwd. Rechter voorscherm is een deuk bovenop niet netjes uitgedeukt, niet strak. En ik meen te herinneren ook niet netjes en plaatselijk bijgespoten.
Interieur ziet er netjes uit. Maar geen lederen stoelen, waar wel mijn voorkeur naar uitging.

Let wel, dit is niet om de auto af te kraken. En het is geen heksentoer om de puntjes op te lossen. Het is ook zeker een heel interessante auto. Ik wil alleen aangeven wat mijn bevinding was. En een paar dingen aangeven die op dit soort foto's niet te zien zijn.

Groet,

Marco

11 jan 2012 20:44
Profiel
PorscheForum Rakker
911 3.2 - 914 - 986 S
Z.O. Brabant
De 'Italiaan' is inmiddels weer naar 27.250 gezakt

15 jan 2012 13:02
Profiel
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Je zou ook eens een 3.2 en een 964 kunnen proberen voor een ritje, om te kijken wat het beste bevalt; zijn wel verschillende auto's is veel opzichten.
Ik ben al 13 jaar blij met mn 3.2. Tips (ik val in herhaling):
- aankoopkeuring
- check op dit forum of de auto hier bekend is (er staat een 3.2 op marktplaats uit 1985 die in de sloot heeft gelegen)
- een technisch goeie kopen (een slechte goed krijgen kost gauw meer dan meteen een goeie kopen, tenzij je graag zelf sleutelt)

Verder vooral gaan met dat ding !

Succes....

15 jan 2012 13:12
Profiel
PorscheForum Rakker
Porsche Boxster 2.5 Tiptronic Audi A6 (2007)
Wassenaar
Allereerst welkom!
Sowieso een proefritje maken, vervolgens een keuring en vervolgens een korte check of de auto bekend is op dit forum 8)
Ook erg belangrijk om met beide benen op de grond te blijven staan, want als je er eenmaal inzit zul je snel verkocht zijn.
Een dosis gezond verstand en realiteit doen wonderen ;-)

Mijn verhaal?
Zelf heb ik een Boxster gekocht in 2010 en ben er tot op heden erg blij mee en trots erop :cheers: . Heb er een goed bedrag voor betaalt, maar heb er ook wel degelijk onderhoud aan gehad. Duurste onderhoud dat ik heb gehad is een complete versnellingsbak revisie a 5000 euro en de auto volledig over laten spuiten vanwege vandalisme schade (maar dat telt niet mee).

Maar, het rijdt als een zonnetje iig, en het is elke dag enorm genieten!!! Ter toevoeging rijdt ik meer dan 40.000 km per jaar ermee!!!
Ofwel, een Porsche is ook een prima auto voor dagelijks gebruik :mrgreen:

Succes met je aankoop!!! :popcorn:

28 jan 2012 5:56
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 30 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2