Re: Taxatie rapport verlopen !
Ik vraag me af of je voor die 500 a 600 €uro een KIII alarm in kunt laten bouwen - helemaal volgend de SCM/TNO norm.
Uit m'n hoofd heb ik het nooit goedkoper voor elkaar gekregen dan een €uro'tje of 800,-
Persoonlijk maakt mij de kostenpost voor het alarm niet zoveel uit - maar het feit dat er nog maar heel weinig boevengilde is dat zich af laat schrikken door een alarm - of gebrek aan medemensen die daar (überhaupt) op reageren - laat mij 2 keer denken ...
... en kom ik (voor iets meer premie?) bij een verzekeraar die geen alarm-eis of nachtclausule hanteert.
Inderdaad - het ging/gaat hier over het geldig zijn van een taxatie-rapport ... even een vraagje aan de kenner(s)
Stel dat je Porsche gestolen wordt - en je taxatie-rapport is nog binnen de termijn van verstrijken ... kan de verzekering dan (überhaupt) tegen de waarde van het rapport in gaan
.. het lijkt mij van niet: Rapport aanvaard door de verz.mij. en premie navenant ... maar heb toch andere verhalen gehoord - waarbij men zelfs over "her-taxatie" door een andere partij sprak -
wat MI ook niet echt mogelijk is bij het ontbreken van het voertuig