Auteur |
Bericht |
Delnoy
LadaHelemaal in het zuiden.
|
Re: Pcm 2.1 nav update via dvdmapupdates.com
Te oud dus om hem in één keer te updaten. Zal het eens proberen met een ander merk CD's. Misschien helpt dat.
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
31 jan 2013 20:32 |
|
|
Teejoo
Maastricht
|
Dat zou ik zeker even doen. Check ook even of het wel echt CD's zijn, en geen DVD's. Ik zeg dat omdat de updateset die ik gekocht had op 2 DVD's was gebrand ipv 2 CD's. En dat gaat natuurlijk niet werken in de CD-drive.
|
31 jan 2013 21:34 |
|
|
Delnoy
|
Ja, zijn echt CD's. Merk Philips. Muziek CD's speelt 'ie wel gewoon af met die Philips CD's dus je zou verwachten........
_________________________________________ Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?
|
31 jan 2013 21:48 |
|
|
snackjack911
|
Ik zou die foto ff mailen aan die bulgaar.... Hij vroeg mij ook vooraf welke sw versie ik had.... Denk dus dat ie de bewuste cds ook wel heeft! Zou lekker zijn, ben je voor paar tientjes klaar....
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
|
01 feb 2013 14:49 |
|
|
sarsrich
997 4S Cabrio MK2
Exen: 997 4S Cabrio MK1, Boxster 1997,Dodge Dart Swinger, Mustang, Herald, Spitfire, GT6 en TR6Heeze
|
Als je tegelijk op de toetsen "main" en "trip" drukt komt er boven in de rand van je PCM de software versie te staan. Indien er "SW 3.1" of hoger komt te staan is het simple en kun gewoon een navigatie dvd laden van bijvoorbeeld 2012.
Heb je "SW 2.1" dan heb je update CD's A en B nodig. Indien 1.0 dan is vlgs mij heel moeilijk.
_________________________________________ BETER LAAT DAN NOOIT
|
01 feb 2013 14:58 |
|
|
snackjack911
|
Ehhh heb je de fotos hierboven gezien? Is idd versie 1.0 ..... Ik snap niet waarom t moeilijk is als je gewoon de goede cds hebt?????
_________________________________________ no point in living if you cant have a life.....
|
01 feb 2013 20:15 |
|
|
Delnoy
|
Ach, kom er zo ook wel
|
01 feb 2013 21:44 |
|
|
Jan A. (997 4S)
997 4S Cabrio
ex. 993 4S,
ex. 964 C4,
ex. 968Nederland
|
Gewoon downloaden via Spotnet. Gratis en voor niks en zonder Bulgaren. Alleen het schijfje zelf branden
_________________________________________ Fietste ik maar net zo hard als mijn Porsche!!! https://manfredmilatoertocht.nl
|
03 maart 2013 18:23 |
|
|
snackjack911
|
Das wel weer een weetje Jan.... En dat pakt ie gewoon? Heb je zo ook de 2012 dvd gebrand? Ga ik t ook proberen voor mn andere tuut....
|
04 maart 2013 2:20 |
|
|
crossbytje
|
Kijk, hier heb ik al enige tijd naar gezocht, buiten de nieuwsgroepen is dit echt onvindbaar. Net binnengehaald, vanavond eens branden en testen!
|
18 maart 2015 17:57 |
|
|
Ardennen
991 S, ex 997 C4, ex: 996 C4SGelderland
|
Heb je nog aanvullende info, linkje oid? Klinkt goed nl.
|
18 maart 2015 23:19 |
|
|
Jip
997 4S HP, ex
Boxster S, ex BoxsterZoetermeer
|
Kan me uit een ver verleden nog wel herrineren dat dat soort linkjes verboden waren op het forum....
|
20 maart 2015 10:33 |
|
|
Giorgos
|
Ik heb net een carrera S 997 2008 gekocht. Er zit een DVD van 2006 in. Kan mij iemand helpen om die 500 euro te besparen?
|
29 apr 2015 11:17 |
|
|