Auteur |
Bericht |
Subdriver
Curaçao
|
 Re: Racenummer voor Black Betty... Input gevraagd!
Dan wordt dan zo iets (even snel, niet zo netjes gedaan): 
|
13 feb 2013 18:45 |
|
 |
Black Betty
Fifties Café Racer a.k.a. Black BettyVinkeveen
|
Schuine cijfers vind ik niet mooi: die staan maar mooi aan 1 kant.
Aan de ene kant wijzen de cijfers immers naar achteren en aan de andere zijde naar voren. Naar voren 'leunende' cijfers (aan de bijrijderszijde) vind ik echt geen gezicht.
Een enkel cijfer is ook niet aan de orde: het moet cijfer 67 worden (of helemaal geen nummer)...
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
13 feb 2013 18:48 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
|
13 feb 2013 18:55 |
|
 |
Maba44
|
Niet zo moeilijk : 22 ! Black Betty -- 2 x de 2e letter in het alphabet......maakt : 22 Succes met het lettertype! 
_________________________________________ Dromen zijn om waar te maken!
|
13 feb 2013 20:18 |
|
 |
horn
PF #57
|
gaaf. voor op een basketball shirt 
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
13 feb 2013 21:08 |
|
 |
felix bahama 912
Porscheloos...Almkerk
|
Misschien een klassiek Porsche lettertype?
_________________________________________ OLD PORSCHES NEVER DIE, THEY JUST GET BETTER...AND WHEN PERFECT...SELL IT.
|
13 feb 2013 21:15 |
|
 |
Subdriver
Curaçao
|
Ok, deze dan? 
|
13 feb 2013 21:37 |
|
 |
thedutchguy
ex 993 Targa
|
Doe het NIET! Het gaat vervelen. Heb zelf een echte 356A Carrera gehad die 2 x in de Carrera Panamericana heeft meegedaan, maar op de weg gewoon zonder nummers hoor!
_________________________________________ Black Cars Look Better In The Shade
|
13 feb 2013 22:04 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
Ben ik niet met je eens... Het hoort straks gewoon bij de auto.... Zou het eerste ontwerp met iets rondere cijfers doen, maakt m af Pb Jeroen anders even, heeft het zo voor elkaar en kunnen ze erop!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
13 feb 2013 22:08 |
|
 |
caelin
Nu 991.2 GT3
ex 991.1 GTS
ex 981 GT4
ex 997 Turbo S
ex Cayman S
|
1337? voor hen die geen idee hebben (en dus oud zijn...  ): http://nl.wikipedia.org/wiki/Leet
_________________________________________ Match je auto altijd aan de juiste muziek!
|
13 feb 2013 23:37 |
|
 |
Jos Targa
Porsche 914 2.7 1970
Porsche Panamera GTS 2016
Porsche Boxster CupUrmond
|
Tja, persoonlijk zou het mij een zorg zijn wat voor een nummer erop werd geplakt Mocht ik ooit zoiets moois bezitten dan zou ik zeggen kom maar plakken Wat een plaatjes 
_________________________________________ http://www.circuitverzekeringen.nl tevens Porsche en klassieker verzekeringen bij afic.nl
|
14 feb 2013 0:48 |
|
 |
Dimitri-Turbo
Omg. Amsterdam
|
IPV cijfers gewoon de Euro teken op zetten! 
_________________________________________ Het leven gaat door..
Laatst bijgewerkt door Dimitri-Turbo op 14 feb 2013 3:14, in totaal 1 keer bewerkt.
|
14 feb 2013 2:05 |
|
 |
Peter S
Porsche Spyder 718Vinkeveen
|
Het ontwerp van het juiste nummer in combinatie met kleur stijl is een mooie uitdaging. Maar als ik een idee mag geven over een nummer stel ik nummer 14 voor. Waarom doet je dit denken( nee niet aan een voetballer ) aan black betty? Maar 3 + 5 + 6 = 14 
|
14 feb 2013 2:19 |
|
 |
Black Betty
|
Aangezien ik zelf geboren ben in 1967 en ik bewust naar een chassis van dat jaar gezocht heb (het chassis is dus in hetzelfde jaar als ikzelf 'geboren') komt er voor mij maar 1 racenummer in aanmerking: 67! Dit stond van begin af aan vast; een ander nummer komt er echt niet op! Het gaat nu alleen om het design van dat nummer. Ik vind het mooi en leuk als dat nummer -zeg maar- uniek is, zodat als je het nummer ziet, je meteen aan Black Betty denkt. Een beetje zoals dit:  Als je een beetje affiniteit met de Motorsport hebt, weet je meteen als je dit nummer ziet 'wie dit is'. Het is de combinatie van kleur, cijfertype en de manier waarop het is geplaatst dat hiervoor zorgt. Dat lijkt me ook gaaf voor Black Betty. Om die reden ben ik dus op zoek naar een 'unieke' 67.
_________________________________________ it's better to burn out than to fade away
|
14 feb 2013 9:21 |
|
 |
Black Betty
|
|
14 feb 2013 10:07 |
|
 |
Stephan Hoekstra
964 Carrera 2In de buurt van Drachten
|
|
14 feb 2013 10:39 |
|
 |
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Speedy, je hebt de auto geheel in eigen beheer, volgens je eigen ideeen en naar eigen (goede  ) smaak opgebouwd. Als jij de cijfers vindt passen: gewoon DOEN Een lege gumball, zeker zo'n grote, vind ik niet staan, daar moet iets in. Een bull's eye, vizierkruis of een oog is ook geinig, jij kiest - terecht- voor 67. Mijn enige 'kritiekpuntje' is dat ik de cijfers iets te dik en te groot vind, misschien kan je daar nog mee stoeien; verder niets veranderen Succes 
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
14 feb 2013 10:55 |
|
 |
Black Betty
|
 Tja...  Ik vind het door mij ontworpen/gekozen racenummer eigenlijk nog steeds het mooiste. Misschien inderdaad ietsjes kleiner, maar voor de rest is 't -vinnik- wel oké...
|
14 feb 2013 13:27 |
|
 |
porschehenk
996 Carrera 4S MK2
Ex 964 Carrera 2 en 993 Targa
|
Gewoon DOEN dan... niet verder vragen of kijken  Iets kleiner model maken en hup. erop ermee.. 
_________________________________________ Life is nice, driving 300 in a Porsche even nicer
|
14 feb 2013 13:58 |
|
 |
$TEEF
Ex 964 c2c, 993c2, 3.2, 356 speedster, 3.2 cabrio en 944 racert
|
inderdaad, gas erop!
_________________________________________ ruimte zit je nooit in de weg
|
14 feb 2013 14:11 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Nummer 63 volgt enigzins de ronding van de witte stip... 
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
14 feb 2013 14:14 |
|
 |
Remmel
ex 928-S4 ClubSport
ex 928-S4
ex 928-S3nu Alpine en Lotus
|
Nummer 69 ook maar dat wekt de verkeerde associaties 
_________________________________________ 80% van het salaris is voor mijn auto, de rest verknoei ik.
|
14 feb 2013 14:15 |
|
 |
Godspeed
PF #911België
|
Klopt, voor je het weet denken mensen dat je graag naar Bryan Adams luistert... 
_________________________________________ 968 ClubSport GT86 MX-5 NA Ex: Elise S1 111S
|
14 feb 2013 14:20 |
|
 |
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Ik denk ook je originele idee is nog het best, maar deze is ook erg gaaf  Alleen zou ik hem zonder de streep door de 7 doen.
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
14 feb 2013 14:25 |
|
 |
ASW
718 Spyder
|
Enige wat telt! Slotje? 
_________________________________________ Success is going from failure to failure without losing enthusiasm!
|
14 feb 2013 14:27 |
|
|