_________________________________________ "Shoot for the moon, even if you miss you'll land among the stars
06 jun 2013 9:57
RichardP
ex. 996 C2 MK2 tiptr.
ex. Boxster 986 Zaanstad
Re: Korting en overige tips
Gefeliciteerd! Prachtige wagen!
Ben ook benieuwd naar de specs.
06 jun 2013 10:51
johan7887
Kleur zwart, zwart (basalt) PDK
Gelukkig kon ik kopieren en plakken.....
567 Windschutzscheibe mit Graukeil 636 ParkAssistent vorne und hinten 653 Elektrisches Schiebe-/Hubdach aus Glas 748 Elektrisch anklappbare Außenspiegel DAR Exterieur-Paket lackiert P13 Automatisch abblendende Innen- /Außenspiegel mit integriertem Regensensor XEX Bi-Xenon-Hauptscheinwerfer schwarz inkl. Porsche Dynamic Light System (PDLS) XUB Abdeckung Scheinwerferreinigungsanlage lackiert 030 PASM-Sportfahrwerk (- 20 mm) 176 Sportabgasanlage 250 Porsche Doppelkupplungsgetriebe (PDK) 640 Sport Chrono Paket (in Verbindung mit PCM) 427 20-Zoll Carrera Classic Rad 446 Radnabenabdeckung 482 Reifendruckkontrollsystem (RDK) XRP Distanzscheiben, 5mm Exclusive 022 Zifferblatt Drehzahlmesser schwarz 342 Sitzheizung 454 Tempostat 509 Feuerlöscher 541 Sitzbelüftung 810 Fußmatten 899 ISOFIX-Befestigung für Kindersitz auf Beifahrersitz P07 Adaptive Sportsitze Plus (18-Wege elektrisch) mit Memory Paket 840 SportDesign Lenkrad CTK Luftdüsen Leder Exclusive CUR PCM Paket Leder Exclusive CXM Interieur-Zusatzpaket Türtafel Leder Exclusive EEA Interieur-Paket Leder Exclusive XHB Blende Mittelkonsole Leder Exclusive XHS Mitteltunnel Fond Leder mit Ziernähten XNS Verkleidung Lenksäule Leder Exclusive XPT Deckel Ablagefach mit Porsche Wappen XSC Porsche Wappen auf Kopfstützen XWK Sportsitz Plus-Rückenlehnen Leder XYA PDK Wählhebel Aluminium Exclusive 666 Telefonmodul 682 Burmester® High-End Surround Sound-System P23 Porsche Communication Management (PCM) inkl. Navigationsmodul mit Universeller Audio Schnittstelle
Ik ben redelijk de exclusive lijn in gedoken.
Ik ga er vanuit dat ik van al deze opties de veel plezier ga hebben. Maar als iemand andere ervaringen heeft of do / dont's....
Laatst bijgewerkt door johan7887 op 06 jun 2013 11:36, in totaal 2 keer bewerkt.
06 jun 2013 11:14
Tilt!
Strange... Vriend van me had gevraagd voor een Carrera4, levering oktober... Diezelfde vriend had dan ook gevraagd voor de 50 jaar Jubi en kreeg 3%...
Congrats btw!! Vet hok!!
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
06 jun 2013 11:28
johan7887
Tilt! schreef:
Strange... Vriend van me had gevraagd voor een Carrera4, levering oktober... Diezelfde vriend had dan ook gevraagd voor de 50 jaar Jubi en kreeg 3%...
Congrats btw!! Vet hok!!
Thanks.
Misschien omdat het een beperkte oplage is? Ik geloof dat voor alle dealers wel augustus/september geld voor een 4s op dit moment. Ik heb ook navraag gedaan in DE en daar ook.
06 jun 2013 11:35
AvH
Even een oud draadje nieuw leven inblazen.
Waar gaat het om. Ben in de markt voor een nieuwe Macan EV, mijn oog is gevallen op de Macan4 en uiteraard een beetje aangekleed via de configuratie online. Valt altijd toch ff tegen als je een aantal opties aanklikt. komt nu op een bedrag uit van ruim 128k.
Alvorens ik een Porschedealer ga bezoeken was ik benieuwd of iemand al een Macan EV in bestelling heeft staan en of er door middel van korting o.i.d. nog wat aan de prijs te sleutelen viel bij de dealer?
Ben benieuwd naar jullie ervaringen.
b.v.d. Gr. AvH
_________________________________________ Wat niet is kan nog komen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum