Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 24 apr 2025 5:32

Antwoord op onderwerp  [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Autoambulance 964 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
a.k.a. Jurgen, ex-996 carrera coupe 3.6 ex-986 boxster 2.7 S ex-944 Type I en II
Amsterdam
Bericht Re: Autoambulance 964
Ik heb een keer groene platen geleend van de garage en daarmee van huis naar de betreffende garage gereden. Was echter wel een beperkt aantal km's!

21 dec 2013 13:14
Profiel
PorscheForum Rakker
Dankzij Elferhenkie staat de auto nu op z'n plek voor het bijwerken. (wordt enorm gewaardeerd :lol: )

Hierbij nog twee foto's!

Afbeelding

ennn

http://www.plaatjesdump.nl/upload/bc4d8c34647b4eef4fc8346d33b71223.jpg

21 dec 2013 23:06
Profiel
PorscheForum Junkie
911T ex. 924 CGT, 924 turbo, 997, 3.0 SC, 3x 968 en 996
Mooie foto's, en ik snap best dat je trots bent op je wagen. Maarre….. hebben jullie 'em daarheen geduwd ofzo???? :P

Ik had wel graag gezien dat de auto de trailer op- of afgereden werd. Daar lag immers het probleem? Maar top dat het opgelost is met de hulp van een medeforumer :thumleft:

21 dec 2013 23:21
Profiel
PorscheForum Rakker
Heb twee jaar geleden met mn autoambulance mn geschorste Golf weg gebracht.
Krijg ik na 2 maanden een bekeuring omdat ik met mn golf te hard had gereden bij een traject controle op de A13.
Ik gebeld naar de politie of ze de foto eens goed wilde bekijken en kwamen er toen achter dat ie op een aanhanger stond en werdt dus verscheurt.
Zo……. ik dacht wat een stelletje sukkels en lachte de vouwen uit mn broek.

Krijg ik weer twee maanden later een blauwe brief van de belasting met een aanslag van mn geschorste golf van ja… 1200 euroos mdat ik met een
geschorste golf op de openbare weg had gereden.
Ben zoon beetje een maand bezig geweest om het ongedaan te maken en kunnen aantonen dat ie op een aanhanger stond.

Moraal van het verhaal…… haal je kentekenplaten eraf als je een geschorste auto vervoert op een aanhanger :salut: :salut:

21 dec 2013 23:51
Profiel
PorscheForum Rakker
Al eens geprobeerd een oude citroen met hydraulische vering te verslepen! Die gaan ook zo lekker laag liggen. Een goede auto ambulance broeder weet wel raad. Wellicht moet ie van de oude garde zijn, zo'n 25 jaar ervaring zou genoeg moeten zijn. Vanaf ca 1994 zakken de citroen's niet meer bij aftzetten van de motor.

23 dec 2013 0:12
Profiel
PorscheForum Super Junkie
Omg. Amsterdam
Gewoon zo.. is peule schil ... :mrgreen: Afbeelding

24 dec 2013 3:03
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
[quote="Elferhenkie2"]Niet alleen voor auto's in bedrijfsvoorraad, ook reparatiebedrijven mogen erkenning handelskentekenplaten hebben en gebruiken. Zie: http://wiki.infopolitie.nl/index.php/Handelaarskenteken

Maar de 911 van Jeroen staat inmiddels op plek van bestemming :wink:

Het bedrijf die hersteld mag met de groene kenteken platen het voertuig van A naar B verplaatsen over de weg. Uiteraard moet het voertuig wel voldoen aan de wetgeving voldoen.

25 dec 2013 14:46
Profiel WWW Facebook 
PorscheForum Junkie
718 Spyder
Mocht iemand dit topic openen en voor eenzelfde uitdaging staan: ik heb een lage 964 in bezit waarmee ik voornamelijk elk jaar een aantal trackdays rij. Ik heb me ten tijde van de bouw van mijn speeltje goed verdiept in trailers en gekozen voor een A-Max Brian James. In mijn geval een extra lange uitvoering met extra bandenrek, opbergkist voor bijvoorbeeld jerrycans en (belangrijk!) verlengde oprijplaten. Handlier en dichte vloer met geïntegreerde opbergkist is standaard. Ik ben een tevreden gebruiker en deel dit graag met jullie omdat ik afgelopen jaar (mijn eerste seizoen met deze combinatie) vaak genoeg onvrede hoor over andere ambulances.

25 dec 2013 20:54
Profiel
PorscheForum Junkie
3.0 SC Coupé 1983, 3.0 SC Cabrio 1983, Standard Star 219
Rijn schreef:
Elferhenkie2 schreef:
Niet alleen voor auto's in bedrijfsvoorraad, ook reparatiebedrijven mogen erkenning handelskentekenplaten hebben en gebruiken. Zie: http://wiki.infopolitie.nl/index.php/Handelaarskenteken

Het bedrijf die hersteld mag met de groene kenteken platen het voertuig van A naar B verplaatsen over de weg. Uiteraard moet het voertuig wel voldoen aan de wetgeving voldoen.

Maar ik mag als handelaar ook een proefrit maken in een auto van een particulier die geschorst is neem ik aan? Dat is toch in het kader van mijn werkzaamheden?

Maar we hebben hem op de autoambulance vervoerd, dat was wel zo gezellig :wink:

Nu hopen dat alles een beetje mee gaat vallen bij de schadehersteller....

12 jan 2014 23:57
Profiel
Moderator
PF #57
Elferhenkie2 schreef:
Maar ik mag als handelaar ook een proefrit maken in een auto van een particulier die geschorst is neem ik aan? Dat is toch in het kader van mijn werkzaamheden?

Ik heb altijd begrepen dat dat met groene garageplaten wel zou mogen. Maar weet het niet zeker (nooit in verdiept). Klinkt overigens wel logisch dat dat zou mogen.

13 jan 2014 12:08
Profiel
PorscheForum Junkie
964
Elferhenkie2 schreef:
Rijn schreef:
Elferhenkie2 schreef:
Niet alleen voor auto's in bedrijfsvoorraad, ook reparatiebedrijven mogen erkenning handelskentekenplaten hebben en gebruiken. Zie: http://wiki.infopolitie.nl/index.php/Handelaarskenteken

Maar we hebben hem op de autoambulance vervoerd, dat was wel zo gezellig :wink:

Nu hopen dat alles een beetje mee gaat vallen bij de schadehersteller....

Klopt, is het voor de werkzaamheden is naar mijn idee (Doen wij ook) het gebruik wel toegestaan.

13 jan 2014 14:25
Profiel
PorscheForum Rakker
Zelfstandig ondernemer autoplaatwerker spuiter
Klopt ook helemaal.

14 jan 2014 10:02
Profiel WWW Facebook 
Antwoord op onderwerp   [ 37 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2