Re: Ervaringen met ANWB..?
Inmiddels 16 jaar lid en aangezien ik aardig wat kilometers maak, maak je nog wel eens wat mee
- 911: nooit nodig gehad
- Opel Speedster: t-loss in Dld; snel vervangende auto gekregen en Speedster netjes terug naar NL getransporteerd
- BMW 540: op terugweg wintersport bij Maastricht stil gevallen met (naar later bleek) los contact nabij brandstofpomp. In no-time afsleper erbij en vervangende auto gekregen ondanks dat ik er conform mijn lidmaatschap geen recht op had. Dat valt bij mij wel onder de categorie "zeer goede service"
- BMW 530d: waterlekkage in Zuid-France door geknapte plastic aansluiting. Prima gehlopen, dag later vervangende auto en 530d naar NL getransporteerd
- BMW X5 (afgelopen zomer): frontale aanrijding op Corsica door een local die de bocht afsneed met een t-loss tot gevolg. Dag later prima vervangend vervoer (splinternieuwe V60 met 12 km op de klok) en X5 ook netjes naar NL getransporteerd.
Kortom: genoeg ervaring helaas, maar tot op heden wel positief. Soms wel een tijdje moeten wachten voordat ze er waren, maar dat neem ik maar voor lief. Ik heb in ieder geval goed gebruik gemaakt van mijn betaalde Euro's