Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
Re: Carrera striping
als ik dan lees welke de oorsprong van de auto is, dan zou ik de velgharten in BBS goudkleur zetten en de matching (niet gelig zoals op de photosjob) goudkleurige striping er terug op doen.
22 jul 2014 11:17
MarcoB
ex 356, ex 996.2 c2c, ex 986.1 3.2S, nu Porsche 987.1 3.2S
Bij een donkere auto zou ik dat wel mooi vinden, de gouden harten. zal vanavond eens shoppen en ploatie plaatsen.
Ronaldo schreef:
Je vergeet 'ik vind'..
Nee hoor
_________________________________________ Rij niet sneller dan jouw beschermengel vliegen kan
22 jul 2014 13:25
ErikP
997 S cabrio in Speedgelb,
Ex Boxster 986
Schiedam
Ik zou voor zwart gaan met zwarte wielen. En de oranje knippers wit maken. Ben benieuwd wat het gaat worden...
22 jul 2014 13:48
giulia
In ieder geval geen witte knippers...dat vind ik echt niet mooi en nogal Autostyle tuning.
Wat en of het wat wordt weet ik niet. Eerst even de spiegelmodificatie doen!
22 jul 2014 14:16
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Oranje striping, spiegels en velgen. Is weer eens een keer wat anders. Gewoon plastidippen de boel. Kost niets.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
22 jul 2014 14:38
Tilt!
Oranje ja, op een zilveren, niet op een champagnekleurige (of rookzilver, of hoe het ook mag heten).
De kleur is imo ook te chique om met de "sportieve" BBS (look-a-likes) rond te rijden, stelletje Fuchs zou er beter op passen
_________________________________________ If I could have all the money I ever spent on cars, I'd spend it on cars.
22 jul 2014 16:59
Franz
ex 964, nu Cayenne
+ Audi B9 Competition Quattro
Noord-Brabant
Op champagnekleur is het niet mooi inderdaad. Dacht effe dat het een zilverkleurige was. Niet goed gekeken.
_________________________________________ Airmighty. Wie het oude niet begeert, weet niet wat hij mankeert.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum