_________________________________________ http://www.speedgelb.nl Speedgelb Meeting uitgesteld life is too short to drive boring colors
06 jan 2015 22:58
MickRS
neuf onze français
Landelijk Amsterdam
Re: Achterruitwisser: eraf of laten zitten?
Dat riep ik ook altijd en 100.000 km in een 3.2 gereden...
Ik geef toe, het was voor mij ook een schok.
_________________________________________ rouge et noir
07 jan 2015 0:23
Pacoloco
Als het een fabrieksoptie was, zou ik hem lekker laten zitten. Maar het is wat jezelf mooi vind natuurlijk. Als je hem ooit nog terug erop wil (als je hem bijv wil verkopen) is een afdekdopje (glas/plastic) wel ideaal. Om nou weer een hele ruit te vervangen...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
07 jan 2015 15:26
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
Altijd laten zitten.
Ik vind het wel een mooi dingetje, typisch Porsche dingetje. Ik zou er wel een willen hebben.
Als grapjas: Met een Porsche rij je altijd hard en vooruit, dus waarom is ie nodig
_________________________________________ Gewoon omdat het kan: You only live once. Live Porsche.
07 jan 2015 16:42
Tom 997 4S
Ondertussen wat gegoogled met zoekterm 'rear wiper delete plug' . Op die manier vind je wel een aantal sites ( zoals ook hierboven genoemd) om de wisser te verwijderen. Voorlopig laat ik de wisser toch maar gewoon op zijn plek zitten, teveel gedoe om hem eraf te halen.
08 jan 2015 22:39
Appie G
Petrolhead
997 Coupe
Carrera S '05
Tom 997 4S schreef:
Ondertussen wat gegoogled met zoekterm 'rear wiper delete plug' .
Verstandig besluit.
Ik hoop dat je met je zoekresultaten niet beland bent bij "delete butt plug"
_________________________________________ Gewoon omdat het kan: You only live once. Live Porsche.
08 jan 2015 22:45
Blauwe Blazer
Appie G schreef:
Tom 997 4S schreef:
Ondertussen wat gegoogled met zoekterm 'rear wiper delete plug' .
Verstandig besluit.
Ik hoop dat je met je zoekresultaten niet beland bent bij "delete butt plug"
Begin van het nieuwe jaar: mooie kurkjes van Moet moeten ook kunnen....
_________________________________________ wie iets doet waarnaar hij niet verlangt, bestrijdt dat verlangen met zijn wil
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum