Auteur |
Bericht |
lagunamak
996 4S cabrio, ex-964 C2 cabrio, ex-911 SC targa. Golf GTE, VW Polo HighlineHuizen
|
Re: Group buy: padkeeper isolatiemat herstel motorruimte
Habe auch ein Persoenliches Nachricht gesunden!
|
11 apr 2015 21:44 |
|
|
Johann
981 GT4, 971 4S, 931, 924 Safari, 968 cab, 924SUtrechtse Heuvelrug
|
Wat een leuke topic zo, het is net Coca-Cola vs. Pepsi Ik heb vandaag de goedkope Duitse hobbytroep gemonteerd en ben daar zeer tevreden mee. Het past goed in het geheel en is prima kwaliteit. Het had net zo goed van Porsche zelf afkomstig kunnen zijn. Voor Na
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
11 apr 2015 22:02 |
|
|
Sandman
964 C 2 1991 , ex 911 SC coupeAan de Maas
|
Fijn dat je 'm er al in hebt, Johann ! Zie je wel als ik terug ben uit Egypte.
_________________________________________ Je moet nooit harder rijden dan je engelbewaarder kan vliegen.
|
12 apr 2015 1:08 |
|
|
Johann
|
Het was echt max 10 minutjes werk. De joune zit rustig te wachten op je terugkomst
_________________________________________ RoadtripTribes - Uniting Roadtrip lovers, one adventure at a time!
|
12 apr 2015 9:12 |
|
|
shaggy
ex 964 c4 '89 zwart
997 c2 zwart
|
wil ook zo een set bestellen,mijn bekleding hangt ook beetje los
|
13 apr 2015 18:23 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Even TS een PB sturen, volgens mij heeft ie ze al besteld........
|
13 apr 2015 19:14 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Welk topic ?? Dit is het origineel: viewtopic.php?f=1&t=44231
_________________________________________ Trained by GP E L I T E
|
13 apr 2015 19:20 |
|
|
WillemB
Ex 964 C2
nu 'n VW T2b PickupKeistad
|
Dit is de enige en gelijk ook laatste opmerking die ik er aan ga wijden, maar ik zou het erg waarderen als je NU stopt met het affakkelen van dit artikel Ik (en ook ook andere forummers) weten nu wel dat dit artikel niet jouw voorkeur heeft, maar niet iedereen heeft hier dezelfde (diepe en oneindige) zakken Groet, Willem
|
13 apr 2015 19:29 |
|
|
Kappi2907
|
All,
Ik heb al een tijdje de 'praxis' oplossing van 46,- euries. Zeer nette oplossing voor weinig geld. Zeer goed afgewerkt en van goed materiaal.
|
13 apr 2015 19:43 |
|
|
arjan
|
Ik rij al meer dan een jaar met de "less is more" oplossing van 0 euries
|
13 apr 2015 20:16 |
|
|
Sigrid
964 C2
|
Snotver, toch nog €400 te veel betaald.
_________________________________________ Taal is muziek......Woorden zijn de instrumenten.....
|
13 apr 2015 20:18 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Je had er beter GEEN opmerking aan kunnen wijden . . . of misschien nog beter, als iets je dwars zit een PB'tje kunnen sturen. Want dit lokt natuurlijk een reactie uit. Ten eerste, het is bijzonder fijn als je een topic start deze met de 1e reactie gelijk volledig wordt overgenomen ! Ten tweede, mede daarom maak ik regelmatig de verschillen kenbaar tussen een doorontwikkeld product en een stukje garagevlijt. Ten derde, als jij vind dat ik dat bewuste product "affakkel", dan zijn er even zo goed personen die het andere product "ophemelen" . . . krijgen die dan ook zo'n opbeurende reactie van jou? Ten vierde, het product en productnaam "Pad Keeper" valt onder Patent Pending, maak er dan geen oneigenlijk gebruik van (zie huidige topic titel). Ten vijfde, er zijn lezers die kennelijk mijn objectieve vergelijkingen WEL op prijs stellen. Ik heb begrepen dat er inmiddels contacten met de Amerikaanse fabrikant zijn en worden gelegd. Dus wat mij betreft mag je je ongezouten opmerkingen voor je houden.
|
13 apr 2015 21:30 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
Heb net beide topics doorgelezen, maar vind de reactie van Willem niet terecht. Nine-Eleven is een topic gestart over 'het origineel', vervolgens komt er in dat topic een goedkoper alternatief aan de orde; daarmee wordt het topic van TS 'gekaapt', en door Horn afgesplitst. De reacties van Nine-Eleven op de goedkopere versie vind ik netjes en neutraal (in ieder geval nergens "affakkelen"), en alleen als er wordt verwezen naar het product 'van TS' (waarmee wordt gedoeld op het goedkopere alternatief) maakt hij een (in mijn ogen terechte) opmerking over wie er nu eigenlijk de TS is. Dat was Nine-Eleven, niet PTT.
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
13 apr 2015 22:06 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Drukte om nix. Twee oplossingen van verschillende kwaliteit met twee verschillende prijzen, kies wat je het beste past. Net ff mijn motorruimte gechecked, iso-matriaal hangt minimaal door, was me ook nog nooit opgevallen. Als het wel veel door zou hangen zou ik voor de arjan-optie kiezen.
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
13 apr 2015 22:14 |
|
|
Johann
|
Jongens, het is hier net Rennlist We zijn Hollanders en wil gewoon de beste deal voor een probleem en dat is overduidelijk gebleken dat veel mensen de Duitse variant kiezen. Het is me volkomen duidelijk dat er veel meer "Engineering" in de 911 Pad Keeper zit. De vraag is of het nodig is. Een nieuwe isolatiemat kost ±50 euro en is prima te installeren zonder de motor te laten zakken, is veel werk maar te doen. Voor 46 euro kan ik deze klusje nog enkele jaren uitstel. voor de 150 euro van de 911 Pad Keeper kies ik ervoor een nieuwe isolatiemat te plaatsen. Zo simple is het. Mijn voorstel: Pas de titel aan Group Buy: Duitse Isolatiemat sierrand
|
13 apr 2015 22:23 |
|
|
André
KozijnenboerBerkelland (Achterhoek) PF #345
|
Ben jij een Hollander?
_________________________________________ De wijzen komen uit het oosten.....:wink: Ingenium res adversae nudare solent, celare secundae Si vis pacem, para bellum
|
13 apr 2015 22:45 |
|
|
Targa Floriaan
993 Targa en Passat met pit; eerder 964 C2, 911 3.2Leiden
|
_________________________________________ Het is zoals het is - en niet anders...
|
14 apr 2015 7:01 |
|
|
964HP
|
Hmmm, een typisch Amerikaanse overweight solution inclusief glimspul en speciale buttons voor montage met dikke worstenvingers vs. een onder de rook van Stuttgart 'geknutselde' oplossing? Volledige bedekking vs. een 'streepje'? Lighten up, ga kaal!
|
14 apr 2015 7:57 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
gisteren, een week na bestellen de " de duitse huisvlijtversie" ontvangen. zat goed verpakt, "goede pasvorm" helemaal niets mis mee. doet waar het voor bedoeld is.
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
14 apr 2015 8:09 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Ja, does it keep the pad?
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
14 apr 2015 9:30 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Het spijt mij zeer, gezien de nodige geplaatste kritiek (alsmede de opbeurende woorden ), maar ik moet hier toch op reageren. De in de handleiding aangeboden oplossing betreft het volgende: Part # 999 049 011 40 (closed thumbscrew) Dit zijn de standaard bevestigingsdopjes (die op de 964 en 993 al worden gebruikt) Part # 999 049 020 40 (thumbscrew with open hole) Ik voeg wel even een foto bij om te laten zien welke moertjes bij het onderdeelnummer horen. Edit: Op verzoek van de fabrikant is de foto verwijderd. Er schijnt enige onduidelijkheid te zijn m.b.t. onderdeelnummer en bijbehorend dopje in Europa en Amerika
Laatst bijgewerkt door Nine-eleven op 16 apr 2015 19:33, in totaal 1 keer bewerkt.
|
15 apr 2015 22:29 |
|
|
Johann
|
|
15 apr 2015 22:33 |
|
|
PTT
964 Turbo 3.6 / 996 GT2 / 924 Turbo / 924 / 924 / Defender 110
ex 924/ex 924/ex 911 2.7/ex 911SC/ex 911 3.2/ex 911 3.2/ex 964C4/ex 993Turbo/ex 964C4Koekhapper PBVH
|
|
15 apr 2015 22:34 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
pleurt die hele isolatierotzooi eruit man, lichter en hij klinkt ook nog sneller
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
15 apr 2015 22:38 |
|
|
Nine-eleven
981 Boxster GTS
|
Hij is al lichter . . . alhoewel zo'n kooi erin maakt 'm ook weer zwaarder . . . maar hij klinkt al fantastisch met de X-pipe, sportcats en de inmiddels zeldzame Europipe sportdempers En met het moertje ben ik idd op het verkeerde Amerikaanse been gezet . . . sorry . . . maar ik heb wel gelachen. ( Maar of zo'n dopje met een gat erin nu de oplossing is , dan kun je net zo goed in je eigen dopjes een gaatje boren)
|
15 apr 2015 23:15 |
|
|