Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 17 nov 2024 1:32

Antwoord op onderwerp  [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Opgelost 
Auteur Bericht
PorscheForum Super Junkie
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: OPGELICHT
geertsabine schreef:
Waarschijnlijk gaan er nu ook 2 weken overheen om de topicnaam aan te passen. Sommige klanten zijn inderdaad your worst nightmare...

De tijd gaat NU in ....
Nou laat je van je beste kant zien - excuus maker !

15 mei 2015 13:59
Profiel
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Bericht Re: Niet langer... opgelicht.
Volgens mijn timing binnen een paar minuten aangepast :-)

15 mei 2015 14:00
Profiel
Moderator
PF #57
Bericht Re: Niet langer... opgelicht.
Ik heb de topictitel maar even aangepast. Reputatie komt te voet maar gaat te paard. 2 weken niet reageren is overigens wel lang voor een ondernemer naar zijn klanten in deze tijd. :idea:

Edit: zie dat de topictitel inmiddels (door TS?) is aangepast van mijn 'niet langer... opgelicht' in 'opgelost'. Vind ik ook prima.

15 mei 2015 14:01
Profiel
PorscheForum Junkie
944 1987 #Pitchblack944 Ex: 996 TURBO 2001 488PK/727NM arena metallic 996 C2 1999 ex: witte 944 type 1 uit 1984 ex: 996 violet 1999 ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI. ex 944S2 1991 zwart ex 928 1980 grijs Oost-Souburg
Bericht Re: Opgelost
vorig jaar in het buitenland in het ziekenhuis gelegen, kon niet reageren een paar dagen.
stond er meteen op onze facebookpagina dat we failliet zijn, melding was niet weg te krijgen.
heb de facebookpagina maar verwijderd.

15 mei 2015 15:25
Profiel
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.
Nieuwerkerk a/d IJssel
Gelukkig draait bij ons de praktijk in onze afwezigheid wel door maar ik kan me dergelijke scenario's voorstellen.
Je leest altijd maar één kant van het verhaal en je reputatie kan flink beschadigen.
Maar goed. probleem opgelost. Verder is het een storm in een glas water.

15 mei 2015 16:41
Profiel
Cayman S
2 weken niet reageren is niet van deze tijd. Indien er iets aan de hand is waardoor je niet in de gelegenheid bent om te reageren moet je dit makkelijk op de een of andere manier kunnen laten blijken. Als je op vakantie gaat en je kunt niet reageren sluit je je webwinkel. Gebeurd er iets anders kun je dit ook laten weten op je website.

René

15 mei 2015 17:52
Profiel
964 c2
Den Haag
Onzin. Of weet jij wat de reden is?
Bij vakantie oid heb je gelijk, maar kunnen natuurlijk ook hele andere zaken hebben gespeeld.

15 mei 2015 18:46
Profiel
Cayman S
Nee, ik weet niet wat de rede is. Maar zoals ik reeds schreef, als je een webschop hebt kun je het niet maken om 2 weken niet te reageren of niet op de website duidelijk maken dat er iets aan de hand is en het langer kan duren voordat men een reactie krijgt.

René

15 mei 2015 19:00
Profiel
PorscheForum Rakker
Heikant (zws-vl)
als nun ondernemer iets verkeerd/fout doet gelijk melden en overal neerpennen en als je niet oppast krijg de raarste verhalen.
maar als een klant zijn rekening van 3 maand nog niet betaald het moet je maar slikken en mag je er aub niks van vermelden op het forum. :bang: :flush:

15 mei 2015 19:16
Profiel
PorscheForum Junkie
ex 996 Carrera 4S ex 993 Carrera S ex 3.2 Carrera
West-Vlaanderen
Zo gaat dat gewoon, een reputatie is een enorm fragiel iets.
Niet dat ik akkoord ga dat je na 2 weken al moord en brand schreeuwt,
maar 2 weken is toch wel een redelijke periode om op z'n minst iets van je te laten horen.

15 mei 2015 19:21
Profiel
Moderator
PF #57
net zoals drie maanden best wel lang is om een factuur te betalen... :idea: van mij mag je hoor timo. :salut: als mensen zich misdragen ben ik voor naming and shaming. zolang de andere partij de kans krijgt zich te verweren en vooraf aangekondigd wordt wat er waar wanneer aan de grote klok gehangen wordt... zodat iemand de kans krijgt dat te voorkomen.

15 mei 2015 21:26
Profiel
997.2 4s pdk
tholen
Hij heeft ook wel een beetje gelijk,
2 weken is lang, bijna iedereen heeft tegenwoordig
Mail op zijn telefoon. Dus ff wat laten weten is een kleine
Moeite.

Anton964

15 mei 2015 23:25
Profiel
PorscheForum Junkie
tenzij je het niet KUNT laten weten. Een klant van mij, eenmanszaak (en bovendien ongehuwd), overleed. Het duurde even voordat de klanten waren ingelicht...... Of een kennis van mij: opgenomen in het ziekenhuis voor een routineklus, uit de röntgenfoto voorafgaand aan de routineklus kwam heel wat meer aan het licht. Twee weken later was ie weer thuis en in de tussentijd geen mobiel aangeraakt.... Hij kon tenminste nog uitleggen aan zijn klanten wat er was gebeurd..... Geen klant die 'm tijdens zijn verblijf had uitgemaakt voor oplichter. Wel waren er klanten die hun ongerustheid uit hadden gesproken omdat hij altijd netjes reageerde en zaken deed..... Zo kan het dus ook.

15 mei 2015 23:40
Profiel
PorscheForum Junkie
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.
Woonpl.: Vlaanderen
als je half dood bent kan je geen 'out of office' instellen, maar dan zal je wss ook geen reactie geven per mail na 2 weken.
ik lees hier prachtige theorieën en praktische ervaringen over de klant/leverancier relatie. maar we leven nu eenmaal niet meer in de 20ste eeuw en de spelregels zijn voor iedereen veranderd.
ik heb ervaring met de starre houding van dit bedrijf en ben er zeker van dat deze topic heeft bijgedragen tot een snelle oplossing. ik heb er een raadsman voor onder de arm moeten nemen maar het kan online blijkbaar veel goedkoper :D

@ ccr-timo: jullie leveren prachtig werk en dan is het jammer dat je daarvoor op je centen moet wachten of procederen. maar je kan als ondernemer door de spelregels vooraf vast te leggen, de wanbetalers laten opdraaien voor de kosten die hun gedrag veroorzaken.

16 mei 2015 6:52
Profiel
Moderator
PF #57
@dp ride - daarom is de titel veranderd en blijft het topic staan. :salut:

16 mei 2015 7:02
Profiel
PorscheForum Rakker
Heikant (zws-vl)
dpRide schreef:
@ ccr-timo: jullie leveren prachtig werk en dan is het jammer dat je daarvoor op je centen moet wachten of procederen. maar je kan als ondernemer door de spelregels vooraf vast te leggen, de wanbetalers laten opdraaien voor de kosten die hun gedrag veroorzaken.

bedankt voor compliment, maak je geen zorge, auto gaat niet naar buiten voor er betaald is.

@Horn, ik ben er niet zo voor om iemand door het slik te halen, alleen gaat het niet om een paar honderd euro maar iets meer :wink:
maar zal wel goed komen.

16 mei 2015 17:29
Profiel
Moderator
PF #57
ccr-timo schreef:
@Horn, ik ben er niet zo voor om iemand door het slik te halen, alleen gaat het niet om een paar honderd euro maar iets meer :wink:
maar zal wel goed komen.

Jouw keuze. Als je je klant de kans hebt gegeven te betalen en aangegeven hebt dat je deze weg gaat bewandelen, mag je van mij. Of je er wat mee doet moet je zelf weten.

16 mei 2015 17:44
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 42 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2