Auteur |
Bericht |
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: OPGELICHT
De tijd gaat NU in .... Nou laat je van je beste kant zien - excuus maker !
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
15 mei 2015 13:59 |
|
|
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989Omgeving Haarlem
|
Re: Niet langer... opgelicht.
Volgens mijn timing binnen een paar minuten aangepast
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
|
15 mei 2015 14:00 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Niet langer... opgelicht.
Ik heb de topictitel maar even aangepast. Reputatie komt te voet maar gaat te paard. 2 weken niet reageren is overigens wel lang voor een ondernemer naar zijn klanten in deze tijd. Edit: zie dat de topictitel inmiddels (door TS?) is aangepast van mijn 'niet langer... opgelicht' in 'opgelost'. Vind ik ook prima.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 mei 2015 14:01 |
|
|
ruud janssen
944 1987 #Pitchblack944
Ex:
996 TURBO 2001 488PK/727NM
arena metallic 996 C2 1999
ex: witte 944 type 1 uit 1984
ex: 996 violet 1999
ex; 911 zwart/zwart 1981 met 3,2 SSI.
ex 944S2 1991 zwart
ex 928 1980 grijs
Oost-Souburg
|
Re: Opgelost
vorig jaar in het buitenland in het ziekenhuis gelegen, kon niet reageren een paar dagen. stond er meteen op onze facebookpagina dat we failliet zijn, melding was niet weg te krijgen. heb de facebookpagina maar verwijderd.
|
15 mei 2015 15:25 |
|
|
Ewout
997 cabrio S, ex 964 carrera 2 cabrio.Nieuwerkerk a/d IJssel
|
Re: Opgelost
Gelukkig draait bij ons de praktijk in onze afwezigheid wel door maar ik kan me dergelijke scenario's voorstellen. Je leest altijd maar één kant van het verhaal en je reputatie kan flink beschadigen. Maar goed. probleem opgelost. Verder is het een storm in een glas water.
|
15 mei 2015 16:41 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Re: Opgelost
2 weken niet reageren is niet van deze tijd. Indien er iets aan de hand is waardoor je niet in de gelegenheid bent om te reageren moet je dit makkelijk op de een of andere manier kunnen laten blijken. Als je op vakantie gaat en je kunt niet reageren sluit je je webwinkel. Gebeurd er iets anders kun je dit ook laten weten op je website.
_________________________________________ Mvg,
René
|
15 mei 2015 17:52 |
|
|
Ronaldo
964 c2Den Haag
|
Re: Opgelost
Onzin. Of weet jij wat de reden is? Bij vakantie oid heb je gelijk, maar kunnen natuurlijk ook hele andere zaken hebben gespeeld.
_________________________________________ 'I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered...' [George Best] 'Everything is impossible, until someone does it' [Travis Pastrana]
|
15 mei 2015 18:46 |
|
|
MY00
Cayman S
|
Re: Opgelost
Nee, ik weet niet wat de rede is. Maar zoals ik reeds schreef, als je een webschop hebt kun je het niet maken om 2 weken niet te reageren of niet op de website duidelijk maken dat er iets aan de hand is en het langer kan duren voordat men een reactie krijgt.
_________________________________________ Mvg,
René
|
15 mei 2015 19:00 |
|
|
ccr-timo
Heikant (zws-vl)
|
Re: Opgelost
als nun ondernemer iets verkeerd/fout doet gelijk melden en overal neerpennen en als je niet oppast krijg de raarste verhalen. maar als een klant zijn rekening van 3 maand nog niet betaald het moet je maar slikken en mag je er aub niks van vermelden op het forum.
_________________________________________ http://www.ccr-vanleuven.nl
|
15 mei 2015 19:16 |
|
|
dobbelsteen
ex 996 Carrera 4S
ex 993 Carrera S
ex 3.2 CarreraWest-Vlaanderen
|
Re: Opgelost
Zo gaat dat gewoon, een reputatie is een enorm fragiel iets. Niet dat ik akkoord ga dat je na 2 weken al moord en brand schreeuwt, maar 2 weken is toch wel een redelijke periode om op z'n minst iets van je te laten horen.
|
15 mei 2015 19:21 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Opgelost
net zoals drie maanden best wel lang is om een factuur te betalen... van mij mag je hoor timo. als mensen zich misdragen ben ik voor naming and shaming. zolang de andere partij de kans krijgt zich te verweren en vooraf aangekondigd wordt wat er waar wanneer aan de grote klok gehangen wordt... zodat iemand de kans krijgt dat te voorkomen.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
15 mei 2015 21:26 |
|
|
anton964
997.2 4s pdktholen
|
Re: Opgelost
Hij heeft ook wel een beetje gelijk, 2 weken is lang, bijna iedereen heeft tegenwoordig Mail op zijn telefoon. Dus ff wat laten weten is een kleine Moeite.
Anton964
|
15 mei 2015 23:25 |
|
|
geertsabine
|
Re: Opgelost
tenzij je het niet KUNT laten weten. Een klant van mij, eenmanszaak (en bovendien ongehuwd), overleed. Het duurde even voordat de klanten waren ingelicht...... Of een kennis van mij: opgenomen in het ziekenhuis voor een routineklus, uit de röntgenfoto voorafgaand aan de routineklus kwam heel wat meer aan het licht. Twee weken later was ie weer thuis en in de tussentijd geen mobiel aangeraakt.... Hij kon tenminste nog uitleggen aan zijn klanten wat er was gebeurd..... Geen klant die 'm tijdens zijn verblijf had uitgemaakt voor oplichter. Wel waren er klanten die hun ongerustheid uit hadden gesproken omdat hij altijd netjes reageerde en zaken deed..... Zo kan het dus ook.
|
15 mei 2015 23:40 |
|
|
dpRide
Cars: flat6-en en V8 uit Züffenhausen plus nog wat vintage en een moderne uit Coventry.Woonpl.: Vlaanderen
|
Re: Opgelost
als je half dood bent kan je geen 'out of office' instellen, maar dan zal je wss ook geen reactie geven per mail na 2 weken. ik lees hier prachtige theorieën en praktische ervaringen over de klant/leverancier relatie. maar we leven nu eenmaal niet meer in de 20ste eeuw en de spelregels zijn voor iedereen veranderd. ik heb ervaring met de starre houding van dit bedrijf en ben er zeker van dat deze topic heeft bijgedragen tot een snelle oplossing. ik heb er een raadsman voor onder de arm moeten nemen maar het kan online blijkbaar veel goedkoper @ ccr-timo: jullie leveren prachtig werk en dan is het jammer dat je daarvoor op je centen moet wachten of procederen. maar je kan als ondernemer door de spelregels vooraf vast te leggen, de wanbetalers laten opdraaien voor de kosten die hun gedrag veroorzaken.
|
16 mei 2015 6:52 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Opgelost
@dp ride - daarom is de titel veranderd en blijft het topic staan.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 mei 2015 7:02 |
|
|
ccr-timo
Heikant (zws-vl)
|
Re: Opgelost
bedankt voor compliment, maak je geen zorge, auto gaat niet naar buiten voor er betaald is. @Horn, ik ben er niet zo voor om iemand door het slik te halen, alleen gaat het niet om een paar honderd euro maar iets meer maar zal wel goed komen.
_________________________________________ http://www.ccr-vanleuven.nl
|
16 mei 2015 17:29 |
|
|
horn
PF #57
|
Re: Opgelost
Jouw keuze. Als je je klant de kans hebt gegeven te betalen en aangegeven hebt dat je deze weg gaat bewandelen, mag je van mij. Of je er wat mee doet moet je zelf weten.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
16 mei 2015 17:44 |
|
|