Auteur |
Bericht |
Dial_888
911 3.2 Carrera
|
Re: Porsche bashen
Ik in mijn plat geslagen kever.......
_________________________________________ early to bed early to rise makes a man healthy wealthy and wise
|
25 feb 2016 21:13 |
|
|
Jaspa
993 C2 '97Drechtsteden
|
Ik las het met stijgende verbazing. Heeft waarschijnlijk een weddenschap of last van volle maan Proberen in 3 maanden 1000 posts te plaatsen HijgHijg , maar het blijft een forum
_________________________________________ beter snel, dan nooit
|
25 feb 2016 21:18 |
|
|
mbembe
Cayman S 2009,
924 1977
|
Mss kon ie gewoon niet slapen en waren z'n woorden bij Wordfeud op
_________________________________________ Het leven is 1 groot feest, je moet alleen zelf de slingers ophangen!!
|
25 feb 2016 21:30 |
|
|
MarkS
ex 991.2 Carrera GTS (2018)
ex 993 turbo (1998)
ex 993 Carrera 2 (1994)
ex 3.2 Carrera (1986)
|
Moest heel even aan schizofrenie denken, maar dat zou op de persoon spelen zijn ben ik bang. Lijkt wel beetje een trend van de laatste tijd te worden.
_________________________________________ Porsche, there is no substitute!
|
25 feb 2016 21:30 |
|
|
Marquez93
|
+ 1000
|
25 feb 2016 21:40 |
|
|
Marquez93
|
Ben bang van wel
Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 25 feb 2016 23:04, in totaal 2 keer bewerkt.
|
25 feb 2016 22:57 |
|
|
Rescue911
|
Hey maar alle gekheid op een stokje. Jongens kom op, we leven Porsche, we ademen Porsche, daar horen alle modellen bij. Kappersautos Waterkokers Shitting dogs Plofkippen Olieboten Spiegeleieren Groene interieurs (kots) hihi "Foute" kleuren(combi's) 924 ja die ook Beetje plagen is leuk maar ze hebben allemaal dezelfde badge voorop, Dat mooie gouden plaatje.. Wauw. We are one. -------------------------------------------------- Oh oeps, toch nog een nawoord: Dit geldt overigens niet voor replica's want die zijn ondanks dat er een Porsche badge of logo op staat, gewoon nep. Hoe mooi of goed gebouwd ook. Het is als een breitling uit Turkije, hoe goed uurwerk er ook in zit, je loopt gewoon voor loel, en houd jezelf voor de gek. Maar goed... om positief te blijven, focus op de tekst boven het nawoord.
Laatst bijgewerkt door Rescue911 op 25 feb 2016 23:25, in totaal 8 keer bewerkt.
|
25 feb 2016 23:03 |
|
|
Marquez93
|
Moedige poging
|
25 feb 2016 23:05 |
|
|
Marquez93
|
|
25 feb 2016 23:07 |
|
|
DennisvdB
|
Rescue911, ik heb smakelijk kunnen lachen om je nawoord, en ben het er grondig mee eens.
|
26 feb 2016 0:38 |
|
|
Marquez93
|
| | | | Rescue911 schreef: Hey maar alle gekheid op een stokje. Jongens kom op, we leven Porsche, we ademen Porsche, daar horen alle modellen bij. Kappersautos Waterkokers Shitting dogs Plofkippen Olieboten Spiegeleieren Groene interieurs (kots) hihi "Foute" kleuren(combi's) 924 ja die ook Beetje plagen is leuk maar ze hebben allemaal dezelfde badge voorop, Dat mooie gouden plaatje.. Wauw. We are one. -------------------------------------------------- Oh oeps, toch nog een nawoord: Dit geldt overigens niet voor replica's want die zijn ondanks dat er een Porsche badge of logo op staat, gewoon nep. Hoe mooi of goed gebouwd ook. Het is als een breitling uit Turkije, hoe goed uurwerk er ook in zit, je loopt gewoon voor loel, en houd jezelf voor de gek. Maar goed... om positief te blijven, focus op de tekst boven het nawoord. | | | | |
Ik leef met je mee
|
26 feb 2016 0:41 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
Das waar, had wel wat minder gemogen Gaak aan werken
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2016 0:51 |
|
|
drknauf
|
het enige waar jij aan werkt is op onze zenuwen hierzo LOL .
_________________________________________ WAT WIT IS MOET WIT BLIJVEN
_____HEAVEN IS 9 ELEVEN :^:
|
26 feb 2016 0:57 |
|
|
Cazzo Super Veloce
993 4S
|
ja, iemand moet het doen, it's a dirty job, but...
_________________________________________ GREEN IS GOOD
|
26 feb 2016 1:01 |
|
|
drknauf
|
heb je hem nou al m,n batterijen van m,n camera zijn al opgeladen .
|
26 feb 2016 1:16 |
|
|
Marquez93
|
oké Cazzo, begin je nu alweer aardig te vinden Maar behaalde resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst Duzzzzzzzzzz. Blijf ik observeren ook naar een paar andere PF leden die, hoe zal ik het zeggen, om het in de milldste vorm te doen: weinig empathische eigenschappen hebben en waarschijnlijk ook nooit zullen krijgen
Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 26 feb 2016 1:35, in totaal 1 keer bewerkt.
|
26 feb 2016 1:16 |
|
|
MickRS
neuf onze françaisLandelijk Amsterdam
|
Die gasten zijn gewoon allemaal vet jaloers dat wij wel tot de PF elite horen die wel alle stippen hebben... De rest is dan toch een beetje zielig!
_________________________________________ rouge et noir
|
26 feb 2016 1:18 |
|
|
Marquez93
|
elite??? FO man stippen??: hebben we het hier over lieveheersbeestjes??
Laatst bijgewerkt door Marquez93 op 26 feb 2016 2:06, in totaal 2 keer bewerkt.
|
26 feb 2016 1:26 |
|
|
MickRS
|
Ok ok, je doet best leuk je best, maar je hebt nog een lange weg te gaan...
|
26 feb 2016 1:32 |
|
|
drknauf
|
harald horn die gast heeft pas veel drops hijs de baassssssss .
|
26 feb 2016 1:38 |
|
|
MickRS
|
Jttgggjwwtttggg...
|
26 feb 2016 1:41 |
|
|
Marquez93
|
Yezzzzzzzzzz
|
26 feb 2016 1:42 |
|
|
Marquez93
|
Heb trouwens nog een leuke R170 SLK 230 kompressor in een prachtige kleur en aantoonbaar onderhoud voor je in de aanbieding? NAP boekjes alle sleutels? kijk naar mijn album
|
26 feb 2016 1:50 |
|
|
Marquez93
|
|
26 feb 2016 1:53 |
|
|
Marquez93
|
weet niet of ik hier zo lang zal zijn, ik zit hier wel voor de lol . en stippen kunnen me rug op (dus toch lieveheersbeestje ) ga niet voor de stippen , alleen maar voor de lol. Heb namelijk ook nog een echt leven
|
26 feb 2016 2:13 |
|
|