"Zeldzaam" is een dubbeltje dat 2 kanten op kan gaan. Het is ofwel erg mooi en smaakvol samengesteld of het is euh
Dat laatste dus - was de vorige eigenaar soms een gynaecoloog?
_________________________________________ MX-5 voorheen NC Niseko, nu ND 2.0 Sport / Recaro nog steeds... the poor man's Boxster Honda VFR800FI
21 feb 2022 20:30
molen934
993 2 S / 997 GT3RS
NPC 0019
Haarlem e/o
Re: Triple Amethyst do or don’t ?
Had hetzelfde 30 jaar terug, toch maar gekocht (was toen weinig te koop) Kon niet aan de combi wennen, heb later de hele stoelen met leer bekleed. Stond de handtekening van Hr Ferry in de stoel, soort jubi uitvoering.
_________________________________________ Ben ik eindelijk mijn wilde haren kwijt, zitten er grijze onder!!!
21 feb 2022 21:00
lindemans
911 3.2 Cabrio 1989
Omgeving Haarlem
Vast een zeldzame combi - maar mensen die dit heel mooi vinden zijn dat vast ook…
Hans Bos had ooit meen ik een cassis 964 te koop voor minder dan je zou verwachten voor een gangbare kleur, die bleef vlgs mij lang staan…
_________________________________________ Beter een goeie voor veel dan een foute voor weinig
_________________________________________ "Straight roads are for fast cars. Turns are for fast drivers" - Colin McRae.
22 feb 2022 19:02
Jaco
Negenhonderdvijfenzestig.
Grappig! Die kleur (interieur) heb ik ook. Vond het eerst niet echt mn smaak, want moest zwart/zwart zijn. Nu vele jaren later , heb dat hok nog steeds en heel blij met deze kleur. Maakt hem imo stuk mooier! Bij mij er dus toch wel in ge-growt….. Maar opinions are like…….
_________________________________________ Don't need to know where i'm going, just need to know where i've been......
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum