Auteur |
Bericht |
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Tsja ET waarde wel een paar keer de revue zien passeren.
Ik mag hopen dat een porschespecialist weet welke ET waarde voor mijn S geschikt is....Ik ga gelijk even kijken bij mijn GT3s..
Moet de ET waarde van een ander wiel identiek zijn aan de huidige?
Overigens het zijn originele bij Warmssportscars...iemand ervaringen met dit bedrijf??
|
08 sep 2005 18:41 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2005 19:22 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
kijk dat is wat ik bedoel.
In een pagina ienemienemutte eh.....de linker nog steeds
|
08 sep 2005 19:35 |
|
|
dennis964
964 C2 Amethyst
|
D Dreamer,
wellicht bekend: ook zit er verschil tussen een originele Cup1 velg en imitatie. Bij de originele Cup1 velg is de velgrand wat boller en ronder in tegenstelling tot de imitatie waarbij de velgrand hoekig is. Ook zijn bij de originele de 5 velgspaken wat boller.
Op het plaatje 2 berichtjes hierboven staan dus 2 imitaties afgebeeld.
_________________________________________ Walter Rohrl: "...und jetzt bitte richtig gasgeben!"
|
08 sep 2005 19:52 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Het is maar goed dat je niet kunt zien wat voor een leek ik ben.
Bedankt voor de info.
Aangezien ik zaterdag naar Eindhoven ga om een setje te bekijken kan ik hier zeker iets mee.
Greetings,
Edward
|
08 sep 2005 19:54 |
|
|
horn
PF #57
|
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
08 sep 2005 19:57 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
damn je moet wel een kenner zijn
Ik had ooit verkering met een van een drieling....
Ik heb me daar ook menig keer mee vergist....de verschillen zaten bij die meiden op de gewoonlijk bedekte delen
|
08 sep 2005 20:00 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Nee hoor, gewoon goed opletten waar de punt van het embleem op de naafdop naartoe wijst :^::lol:
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
08 sep 2005 20:15 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Ja das leuk maar wat als ze horizontaal op de grond liggen
|
08 sep 2005 20:41 |
|
|
Lou
EX Carrera Targa 1985 zilvergrijs,
bijna ex 993 Cabrio 1994 zwart,
EX Boxster 1999 zwartWachtebeke
|
Hèhè
_________________________________________ La vie est nulle sans bulles.
|
08 sep 2005 21:14 |
|
|
Olaf
In the Dutch mountains ...911 Carrera S
|
IMO is die derde ook een echte imitatie
_________________________________________ In the Dutch mountains ...
|
09 sep 2005 0:49 |
|
|
horn
PF #57
|
zou zomaar kunnen. werden geadverteerd als zijnde 'originele Porsche cup velgen'.
Ben zelf ook zeker geen kenner.
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
09 sep 2005 7:09 |
|
|
Carrera4s
997SBelgische kust
|
Van de recente aanschaf van mijn turbolook velgen herinner ik mij dat aan de binnenzijde van de velg een Porsche merkteken is aangebracht zodat je effectief kan zien of het originele P-velgen betreft.
Ben nu wel vergeten wat juist de vermelding was, denk een soort korte code , maar het is in elk geval te controleren
|
09 sep 2005 8:25 |
|
|
Marco
Carrera 3.2,
996 Cabrio,
991 GTSThuredriht - NPC#1408 PF#492
|
geen merktekens links en rechts naast het ventiel
_________________________________________ Got coffee?
|
09 sep 2005 9:03 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Ik heb net links en rechts naast mijn ventielen (voor en achter) gekeken
voor staat er 7.5 en 50
achter staat er 9 en 52
Is dit de ET waarde van de velg of kun je hier aan herkennen dat het origineel P is?
|
09 sep 2005 10:31 |
|
|
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
Oh, nu zie ik het ook!
|
09 sep 2005 10:33 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ja dus (J- & ET-waarde).
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
09 sep 2005 10:38 |
|
|
D-Dreamer
Boxster S 2001Rozenburg
|
Ik heb een setje wintervelgen gekocht maar het zijn dus geen cups geworden.
Op het forum werd door een Rudi een setje 996 velgen aangeboden.
Het was wel even een ritje van totaal drie uur maar de moeite waard.
Vandaag de velgen gewassen en alle verontreinigingen (remstof, teer en loodjes) verwijderd. Ze zien weer als nieuw. Alleen nog spuiten want de spaken aan de buitenzijde hebben wat lichte lakschade.
Maar ik ben blij! Nu nog twee winterbanden (ik heb er nog 2 van de TT)
Groetjes, Edward
|
02 okt 2005 20:18 |
|
|