|
Home •
Album •
Donatie •
Help •
Kalender •
Registreren • Zoeken • Leden • Inloggen
|
|
Auteur |
Bericht |
jank
911 cabrio 1987Rosmalen
|
Proficiat Angelo,
Als je in Berlicum een witte 3.2 cabrio tegenkomt (van Carlo), dan komt ie uit Rosmalen!
|
09 sep 2005 16:08 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
gefeli
ik kom wel een keer langs met de amethist
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
09 sep 2005 17:12 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Algemene Verzekeringsdienst in Druten. Wel even vragen naar John Besems, want het personeel weet toch wel een stukkie minder.
|
09 sep 2005 17:36 |
|
|
angelo
Cayenne TurboGemonde
|
dank voor de flisitasies
'kheb nu al jeuk aan de voeten (kan ook aan 't broeierige weer liggen, maar denk dat 't toch iets anders is)
ik zal me binnenkort wel eens verder voorstellen, kwam dat onderwerp al tegen, denk echter dat ik daar de komende tijd niet al te veel tijd voor heb !
ps:
Rob,
inderdaad, heb foto's van jouw auto bekeken,
ziet er zéér strak uit,
moet die daarom absoluut eens in 't echt zien,
zal het trouwesn ook met Erik kortsluiten,
die zal dan misschien ook wel meegaan
|
09 sep 2005 23:14 |
|
|
robbie965
965 Lgemonde
|
is goed ik hoor het wel
_________________________________________ duitse laagvlieger
|
10 sep 2005 23:15 |
|
|
Henk
PF # 136
|
Van harte gefeliciteerd en heel veel plezier met de auto toegewenst!
_________________________________________ "Just be yourself, there are plenty of others"
|
11 sep 2005 1:43 |
|
|
dennis964
964 C2 Amethyst
|
Gefeliciteerd! Voor verzekeren kijk alsnog even op www.multisafe.nl, speciale porsche 911 verzekering.
_________________________________________ Walter Rohrl: "...und jetzt bitte richtig gasgeben!"
|
13 sep 2005 0:04 |
|
|