... ook een beetje een zwerver - als je het OH boekje bekijkt. Niet bijzonder geprijsd voor die Km-stand en tiptronic
Qua uiterlijk wél een hebbedingetje, ookal is deze zwart
10 mei 2024 23:03
Toby
997.1 Carrera
MRDH
Re: Aanschaf andere 911
Geen leerpakket, standaard stoelen. Ik vind het een beetje een knutselhok met de dubbele uitlaten en rode remklauwen, maar als zwart je ding is en hij technisch in orde is, dan zou jet het kunnen overwegen.
11 mei 2024 16:06
yohanv
911 3.2 Cabrio 1986
Het hoge noorden
Re: Aanschaf andere 911
horn schreef:
ik gok dat je die 8K (onder de prijs) zo weer kwijt bent. Ik zou niet te happig zijn, lekker in die Duitse banaan rond blijven rijden (is geen straf tenslotte) tot je iets vindt dat jou past. Ik zou ook even naar die van Olaf gaan kijken. De vorige eigenaar woonde hier in het dorp, ik vond het altijd een hele mooie auto.
De vorige eigenaar woonde volgens mij in Friesland
En idd, ga ook eens naar die van Olaf kijken. Uit ervaring weet ik dat het een hele mooie en goede wagen is....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers.
Je mag geen nieuwe onderwerpen in dit forum plaatsen Je mag niet antwoorden op een onderwerp in dit forum Je mag je berichten in dit forum niet wijzigen Je mag je berichten niet uit dit forum verwijderen Je mag geen bijlagen toevoegen in dit forum