Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen Het is nu 15 nov 2024 6:20

Antwoord op onderwerp  [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Een vraag voor onze Belgische vrienden. 
Auteur Bericht
PorscheForum Rookie
964 C4
Limburg (België)
Bericht 
ppp 356 schreef:

Volgens mij heeft hij de plaat met -911 gewoon per toeval bekomen.

Heb inderdaad de plaat per toeval gekregen, of wat heet toeval? Zou het echter zonde vinden om hem te verliezen.

ppp 356 schreef:
Moet ik toch nog eens gaan informeren :roll: Heb net deze week gevraagd om te wisselen van Nr.plaat, van een gewone naar een gepersonaliseerde. Men heeft mij toen verteld, de verzekeringsmakelaar, dat ik naar de keuring moest om een nieuw roos formulier.

Ben echt benieuwd :? , van wie heb je deze info?

Heb deze info telefonisch van de DIV gekregen.

LuKe schreef:
vrij simpel, oplossing wordt reeds genoemd, plaat overschrijven op eerste auto en die plaat terug sturen, dan in de zomer plaat omschrijven naar porsche via herinschrijving op naam van dezelfde titularis en dan een nieuwe aanvragen voor het eerste autootje; kost je 2 X 31 euro (zegel) maar geen BIV meer! Vanaf 2006 gaat zelfs de fiscale zegel vervallen dus eigenlijk kost het je nu maar 31 euro. Dat loont de moeite om die plaat te behouden zeker? :shock: :wink:

Denk inderdaad dat dit de enigste oplossing is.

Bedankt voor het meedenken

20 sep 2005 13:22
Profiel
PorscheForum Rakker
1971 911 S
Antwerpen
Bericht 
Voor de verzekering hoef je het niet te doen want ik heb bekomen dat men mij 50% korting op de BA verleende en dat onder het mom dat ik hem anders elk jaar 6 maanden zou afmelden. Ik denk dat zij ook niet wachten op ht administratief gerommel + het risico dat je elk jaar de 'markt' op gaat en bij een andere verzekeraar zou terechtkomen. Scheelt dus toch een 250 €/jaar.

20 sep 2005 13:53
Profiel
PorscheForum Rookie
964 C4
Limburg (België)
Bericht 
Goede tip. Kan altijd eens met de makelaar gaan praten. Bij welke maatschappij zit jij?

20 sep 2005 15:19
Profiel
Antwoord op onderwerp   [ 28 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2