Auteur |
Bericht |
MS964
Veel ex-en: Ex 964 C2 en C4, ex 996 turbo en ex 997 Carrera S
|
| | | | Jurgen schreef: Sorry hoor...maar ik zie hier de reden echt niet van in...ja, als je meld dat jouw alarm kapot is, en je ook de garagedeur niet meer kan sluiten zóu ik me er iets bij voor kunnen stellen... En dieven met interesse in een P, kunnen ook gewoon even een meeting aandoen, of naar de P Zandvoortdagen komen...keus genoeg, en allemaal mét kentekens.. En een nickname...tja, soms leuk...maar meestal niet prettig, niet open naar elkaar en ik blijf het vervelend vinden als ik iemand moet aanspreken met mr. mysterious911.. , omdat ik zijn naam niet weten mag.. Jurgen, 993TT, Westervoort. En als je 't niet vinden kan, gewoon vragen naar de bakker met die zwarte porsche.. | | | | |
Tja, het belang van privacybescherming is moeilijk uit te leggen. Als je niks te verbergen hebt, dan kun je toch geen bezwaar hebben tegen privacy-inperkende maatregelen? Wel dus.....
En voor alle duidelijkheid: het gaat MIJ dus helemaal niet om de kans dat mensen naar mijn huis komen om de P mee te nemen. Daar ben ik niet bang voor, en dit noem ik niet als argument in mijn verhaal.
MS964 - Mischa- Amsterdam- 964 C4 1992 zilver
|
24 sep 2005 10:57 |
|
|
rob964.c4
964.c4assendelft
|
ja ik ook maar iemand van de politie had tegen me gezegd:
ik laat ze bij de deur want dan hoeven ze me niet op te zoeken in mijn slaapkamer.
tja zat ook wat in, heb er over na gedacht maar doe het nog steeds niet.
robert
_________________________________________ remmen is angst
|
24 sep 2005 11:01 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Helemaal mee eens ..... maar hoever je daar in gaat is een persoonlijke keuze.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
24 sep 2005 11:03 |
|
|
911-lover
Maritim 968CS , Subaru WRX , Seat Ibiza TDI , Triumph 955i Sprint RS
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Van mij mag men (en kan men ) alles weten.
Ik heb niets te verbergen.
En laat de dieven maar komen.
Wedden dat ze sneller buiten zijn dan ze binnen zijn geraakt
_________________________________________ www.porsche968cs.be
Laatste update 22/10/2013
|
24 sep 2005 11:36 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Bij mij ook, inderdaad, MET de sleutels die meestal gewoon naast de deur liggen... Bekijk het maar, ik ga niets wagen voor een paar stukken blik (ja, dan ineens wel ja!)...
|
24 sep 2005 11:43 |
|
|
911-lover
Ex911CarreraTarga , Ex951Martini , ex924S , ex944Type2 (2x) , ex924Hasselt/België
|
Ik hoef dat niet.
Zo snel als mijn schatjes kan ik niet zijn.
|
24 sep 2005 11:46 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Zoals ik al zei: Ik ga niets wagen... Vraag jezelf eens af, wat is je dierbaarder, je honden of je auto's (vandaar de opmerking)....
|
24 sep 2005 11:48 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Als ik Koen's opmerking goed interpreteer is het resultaat bij allebei misschien wel hetzelfde (snel weer buiten), maar de aanleiding daarvoor en buit niet.
Edit: Juiste interpretatie dus.
_________________________________________ Open als het maar even kan, anders had ik wel een coupé gekocht. Be Smart, drive a Roadster!
|
24 sep 2005 11:48 |
|
|
911-lover
|
Wat wil je , dat ik mijn honden (die 's nachts binnen zitten) aan de lijn ga leggen zodat ze (als er een inbreker zou komen) niet als eerste aan de deur kunnen gaan staan en hun werk zouden doen
sorry , maar nu kan ik effe uw denkwijze niet volgen
|
24 sep 2005 11:50 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Ik wel ..... jouw honden zouden het ook wel eens niet (goed) kunnen overleven en wat is je meer waard
Vooruitlopend op jouw reactie: zeg nooit nooit
Laatst bijgewerkt door EriC4C op 24 sep 2005 11:53, in totaal 1 keer bewerkt.
|
24 sep 2005 11:53 |
|
|
Pascal
‘64 Kever
|
Nee hoor, maar meer de aanname dat een inbreker (zijn doorgaans mensen met slechte plannen he ) wel zal wegrennen en niet je honden iets aan zal doen....
Ik ken een paar mensen, die de honden met opzet achter de 1e deur hebben zitten zegmaar... Zodat ze wel afschrikken, maar niet tegenover de eventuele meneer met snode plannen staan
Terzijde, terug naar de kentekens... Ik post ook altijd foto's zonder de platen af te dekken... Volgens mij was er vorige keer uitgekomen, dat het overgrote merendeel van de mensen hier toen geen bezwaar tegen had, vandaar... Mocht dat inmiddels gewijzigd zijn, zal ik volgende keer de foto's een paar uurtjes later online hebben
|
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
|
|
911-lover
|
Ik heb geen eerste deur en alles is open bij mij.
Ik woon in een loft achter de winkel zonder tussendeuren, dus dit is niet mogelijk.
Ik denk dat als ze aan de winkeldeur staan ze genoeg zien en niet binnenkomen.
Hier op de steenweg (kort bij de grens en goede vluchtwegen) zijn al meerdere overvallen geweest. Geen 100 meter verder al drie keer bij dezelfde. Doch hier zijn ze nog niet geweest (en dat hoeft ook niet).Het is algemeen geweten dat hier goede waakhonden (vroeger 3) zijn (als ze tenminste eerst gaan observeren alvorens toe te slaan wat ik aanneem).
En zoals vermeld ze zitten binnen, dus niemand kan 's nachts aan ze. Ook nemen ze niets van vreemde aan (kwestie van training)
Natuurlijk zijn mijn honden me dierbaarder dan mijn Porsche of andere materiele dingen maar niet dierbaarder dan mijn eigen leven of dat van mijn zoon.
Als ze van zo kwade wille zijn dat ze de honden iets zouden aandoen , schrikken ze ook niet terug mij of mijn zoon iets aan te doen , en dan kies ik voor het mensenleven , hoe zeer ik ook gehecht ben aan mijn schatjes.
|
24 sep 2005 12:03 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Tja, 't wordt nu wel een heel zwaar onderwerp..
Denk dat koen gelijk heeft als hij tenminste zegt dat huizen met honden (meestal) over geslagen worden door het dievengilde, en als er ook maar iets gebeurt met onze dierbaren , mens of dier, dit natuurlijk altijd erger is , dan als er wat met de auto gebeurt...maar even terug op het afdekken van kentekensplaten en nicknames ; ieder zijn recht op een mening...maar ík vind 't niet nodig..
|
24 sep 2005 12:23 |
|
|
horn
PF #57
|
Ik vond het wel nodig. Maar vond het zo'n K klus om elke keer de kentekens op die foto's geel te maken.
Heb ik gewoon mijn kenteken geel gespoten. Scheelde een hoop werk.
Gaat die agent weer lopen zeuren...
_________________________________________ Life is too short to drive boring cars
|
24 sep 2005 12:31 |
|
|
EriC4C
Jaguar S-TR
ex-964C4CabrioPF #18
|
Daar zijn we het (volgens mij) allemaal met elkaar over eens.
|
24 sep 2005 13:27 |
|
|
2000 gtv
Ex 993 c2,
Ex 997 4S,
Ex 964 c2 '92,
991.2 SSint Pancras
|
Nou weet ik het nog niet uhh... 993 Tourist Trophy dan maar:?:
_________________________________________ what is understood
need not be discussed.
|
24 sep 2005 17:46 |
|
|
Sandra & Eric
Senior Administrateur & Senior OCE deskundige996 GT3 look, ex 964 C2, ex 911 3.0 SC, ex 911 2.4 T
|
Mijn kenteken mag ook wel gezien worden, die zien ze ook als ik op de weg rijd. Maar er zijn inderdaad wel grenzen, dat is waar.
Als ze de P willen dan komen ze toch wel. Ze weten hier in de buurt ook dat wij er 1 hebben en dat hoeven ze maar tegen de verkeerde te zeggen en hij is weg.
In huis komen wordt wat lastiger want we hebben twee Rotjes in huis lopen, maar als ze perse willen, vinden ze daar ook wel wat op.
Mijn zus heeft tig sloten op de voordeur en achterdeur, maar dat houdt ze ook niet tegen, ze slaan het raam in van de achterdeur en geen slot die ze tegenhoudt. Hoe ver wil je zelf gaan.
_________________________________________ Flee from hate, mischief and jealousy Don't bury you thoughts, put your vision to reality Wake up and live ~Bob Marley~
|
24 sep 2005 18:36 |
|
|
911-lover
|
Prachtige beesten.
Ik heb er ook eentje gehad, maar die heb ik in januari moeten afgeven.
Hij is gestorven (natuurlijke dood) op elfjarige leeftijd.
Mijn 3-Dvoetmatje genietend van het zonnetje
|
24 sep 2005 19:10 |
|
|
don_carrera
P O R S C H ENUTH
|
hebben zelf ook 4 rottweilers en 3 puur voor te waaken.
en eens loopt sinds een weekje heel raar en zijn gister naar de dokter geweest en het schijnt dat ie vocht tussen de ribben heeft en nog 2 dingen wat even niet de benaming. maar hij kan geen trapen meer lopen doet ie het wel en hij maak een foute beweging dan is die verlamd..
maandag voor ik wegga naar america krijgt ie een behandeling.
kost genoeg geld ook maar dat maak niet uit. als hij maar geen pijn lijdt..
maar hij zal als het niet meer beter gaat waarschijnlijk ook moeten worden ingeslapen..
_________________________________________ HAPPINESS IS DRIVING A P O R S C H E
NIEMAND IS SLIM GENOEG OM ZIJN EIGEN DOMHEID TE BEVATTEN.
|
24 sep 2005 22:26 |
|
|
Gerco
|
Ik ben heel gelukkig !
In het appartementen complex hier hebben we een gezamenlijke parkeerplaats met een garagedeur zonder inkijk (sinds kort) en naast mijn "10 jaar oude 993" staan er nog veel leukere auto's, onder andere een Aston Martin Vanquish die 3 keer zoveel waard is als die van mij. Die van mij laten ze dan wel staan denk ik !
993 TT = 993 Twin Turbo (ja ik krijg hem ook, jippie)
_________________________________________ turbo rulezz
|
24 sep 2005 22:57 |
|
|
Jurgen
Westervoort
|
Dat blijft altijd een verschrikkelijk kl*te-moment...hoe oud een dier ook geworden mag zijn.. .Ik heb behoorlijk lang 2 bulletjes gehad (worden gemm maar zo'n 7 jr), afgelopen jaar eentje verloren, 11 jr, en heb er nu nog een die ook al weer 11 is, en nog steeds (moeizaam ) rondloopt...maar zo'n moment gaat toch komen, dat weet je, maar het blijft altijd even slikken..
Enfin...hier weer zo'n mooi voorbeeld van hoe een onderwerp over het onherkenbaar maken van nummerplaten weer eens volledig off-topic gaat..
|
24 sep 2005 22:59 |
|
|
Gerco
|
Maar serieus, is er een mogelijkheid dat iemand aan de hand van je kenteken je adres kan achterhalen ? Tenzij je bij de RDW of de politie werkt dus. Openbaar is het toch niet ? Ja de RDW heeft wel info online, maar technische gegevens en APK mag iedereen weten hoor...
ik vroeg het me zo af
Als dit namelijk zo is, dan heeft het afdekken van kentekenplaten ook minder zin.
_________________________________________ turbo rulezz
|
24 sep 2005 23:21 |
|
|
Cedrick
België
|
Ik weet dat als je de wagen in kwestie op de weg ziet rijden, je ook zijn nummerplaat ziet, maar toch maak ik uit beleefdheid de nummerplaten steeds onbekend.
|
24 sep 2005 23:39 |
|
|
Devils son
Cayenne Turbo, ex RS6 met wat extra pit, ex 996 Turbo met wat extra pit, ex 964, ex 964, ex 968 cabriolet, ex 944
|
Er zijn veel meer mensen die in die gegevens kunnen neuzen.
|
24 sep 2005 23:51 |
|
|